Voilà: Μια κοινή πλατφόρμα, ένα ευέλικτο μοντέλο συνεργασίας. Ο Όμιλος Renault και οι από μακρού συνεργάτες του, η Publicis και η OMD, ξεκινούν ένα μοναδικό έργο που συγκεντρώνει τις ομάδες μάρκετινγκ των τριών ομίλων σε μια ενιαία πλατφόρμα για την από κοινού ανάπτυξη διαφημιστικών εκστρατειών για τη Renault και τη Dacia.

Ως πρώτο βήμα, αυτή η πλατφόρμα θα συγκεντρώσει 200 ​​ταλέντα και περισσότερες από 20 επιχειρήσεις για το σχεδιασμό και την παραγωγή όλων των ευρωπαϊκών και παγκόσμιων εκστρατειών μάρκετινγκ της Renault και της Dacia. Οργανωμένοι σε διαλειτουργικές ομάδες εμπειρογνωμόνων μάρκετινγκ – και όχι σε κλαδικά στεγανά – θα έχουν ως αποστολή την ανάπτυξη σχεδίων επικοινωνίας εμπορικού σήματος και προϊόντων που θα καταδεικνύουν το ταξίδι του πελάτη από την παρουσίαση του μοντέλου μέχρι την κυκλοφορία του στην αγορά.

2019 – VOILÀ, Renault, Publics and OMD Collaboration Credits: Bernard SIMONI/Publicis

Αυτό το νέο ευέλικτο σχήμα συνεργασίας ανταποκρίνεται στην εξέλιξη της παγκόσμιας στρατηγικής μάρκετινγκ του Ομίλου Renault για μετατροπή του μαζικού μάρκετινγκ σε εξατομικευμένο. Αυτό ενσαρκώνει τη φιλοδοξία αναμόρφωσης ολόκληρης της αλυσίδας μάρκετινγκ του Ομίλου Renault διεθνώς, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο της συζήτησης και με διαρκή μέριμνα για ευελιξία και αποδοτικότητα, καθώς και δημιουργική συνάφεια των media.

Οι κύριες προκλήσεις μάρκετινγκ του Ομίλου Renault είναι η δημιουργία δέσμευσης των πελατών και ισχυρού εμπορικού σήματος. Με τη νέα αυτή συνεργατική πλατφόρμα Voilà, θα προσεγγίσουμε τις προσδοκίες των καταναλωτών, θα αναδείξουμε και θα αναπτύξουμε τις μάρκες μας στο κατακερματισμένο κοινό, θα συμπυκνώσουμε και θα εξατομικεύσουμε το μήνυμά μας και θα το προσαρμόσουμε σε πραγματικό χρόνο στο ταξίδι του πελάτη”, λέει ο Xavier Martinet, SVP, Διευθυντής Διεθνούς Marketing του Ομίλου Renault.

Η προσέγγιση αυτή βασίζεται στην ευελιξία και την αποδοτικότητα. Με τη συγκέντρωση των αντίστοιχων ομάδων μας στην ίδια πλατφόρμα και την ομαδοποίηση των διαδικασιών και εργαλείων μας, θα εργασθούμε με πολύ πιο ευέλικτο και συμπληρωματικό τρόπο, σχολίασε ο Jean-Guy Saulou, Global Client Leader του Ομίλου Publicis.

Προκειμένου να συμμετάσχουν οι καταναλωτές, σε έναν κόσμο υπερπροσφοράς περιεχομένου και μόνιμων αναταράξεων, πρέπει περισσότερο από ποτέ να τους εντάξουμε στο επίκεντρο των σκέψεων και των ενεργειών μας, μέσω μιας σωστής και άνετης διαδρομής του πελάτη. Επιθυμούμε έναν νέο τρόπο εργασίας πιο ευέλικτο και πιο πολυφωνικό για να παίρνουμε καλύτερες και ταχύτερες αποφάσεις, λέει ο Neith Jauregui, Global Client Leader της OMD.

2019 – VOILÀ, Renault, Publics and OMD Collaboration Credits: Bernard SIMONI/Publicis

Μια ενοποιητική ταυτότητα για ένα μοναδικό έργο στο είδος του

Για να συνοψίσουν αυτή τη νέα ιδέα και να ξεπεράσουν τις διαφορές κουλτούρας μεταξύ εταιρειών και διαφημιζομένων, οι τρεις εταίροι δημιούργησαν μια κοινή ταυτότητα βασισμένη στην ίδια νοοτροπία, η οποία λειτουργεί ως σύνθημα και μπορεί να συνοψισθεί σε μια λέξη: Voilà.

“Το Voilà είναι μια αστεία λέξη,  τόσο γαλλική, έτσι δεν είναι;

Το “Voilà” είναι τόσο περίπλοκο και τόσο άμεσο όσο και εμείς. Είμαστε υπερήφανοι, δημιουργικοί και παθιασμένοι, μερικές φορές γκρινιάρηδες, είμαστε ειλικρινείς και συχνά δεν συμφωνούμε. Αλλά “Voilà”, έτσι είναι, έτσι είμαστε.

Αυτό το “Voilà” είναι σαν εμάς. (…)

Πέρα από ένα όνομα, το “Voilà”, έτσι είναι, αποτελεί μια υπόσχεση. Μια νοοτροπία που θα μας οδηγήσει στην απλή, ανθρώπινη και έξυπνη δουλειά, χωρίς να αποσπάται η προσοχή μας, σε κοινή πορεία προς τα εμπρός  με ό,τι  καλύτερο διαθέτουμε, με τους καλύτερους και να κτίσουμε τη νέα εποχή της συνεργασίας μας”. 

… εξηγεί το μανιφέστο της πλατφόρμας.

Προηγούμενο άρθροΗ Volvo Cars αναχρηματοδοτεί μετοχές με 2,4 δισ.
Επόμενο άρθροΗ Toyota προσθέτει 16 μοντέλα στη γκάμα της KINTO ONE