Electric car recharging batteries at a recharge point on a street in Brussels, Belgium

Σε μια προσπάθεια αύξησης του μεριδίου αγοράς των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η φλαμανδική κυβέρνηση οργανώνει μια μαζική αγορά. Αλλά η FEBIAC (Βελγική Ομοσπονδία Βιομηχανιών Αυτοκινήτων και Δικύκλων) διαφωνεί, διότι θεωρεί πως αυτό δεν είναι δουλειά της κυβέρνησης”

Η υπουργός Περιβάλλοντος της Φλάνδρας, Lydia Peeters, της ολλανδόφωνης περιφέρεια στο βόρειο ήμισυ του Βελγίου, ελπίζει ότι μια μαζική αγορά θα συμβάλει στην αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) στους δρόμους της περιοχής, από 1,94% πέρυσι, σε 7,5% μέχρι το 2020.

Η μαζική αγορά προσφέρει την επιλογή τεσσάρων μοντέλων: του Peugeot iON, με τιμή εκκίνησης 16.652 ευρώ, του Renault Zoe από 16.450 €, του Nissan Leaf από 32.133 ευρώ ή του Hyundai Kona Electric από 34.149 ευρώ. Επιπρόσθετες επιλογές, όπως ένας σταθμός φόρτισης ή ηλιακοί συλλέκτες, μπορούν να προστεθούν στην αγορά.

Με δηλώσεις του προς τη φλαμανδική ραδιοτηλεόραση VRT, ο Joost Kaesemans, εκπρόσωπος της FEBIAC, επικρίνει την πρωτοβουλία. “Νομίζω ότι η φλαμανδική κυβέρνηση έχει άλλα καθήκοντα. Είναι σημαντικό να στηρίξουμε τις νέες τεχνολογίες και οι τιμές μπορεί πράγματι να αποτελέσουν εμπόδιο, αλλά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασίζεται επίσης στον ενεργειακό ανεφοδιασμό, την πράσινη ενέργεια και την ενεργειακή μετάβαση. Αυτοί όλοι οι παράγοντες απαιτούν πολλή δουλειά”.

Και πρόσθεσε: “Τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι ακόμα πιο ακριβά από τα άλλα, πράγμα που μπορεί να αποφευχθεί με μια μαζική αγορά. Ωστόσο, αυτό θα πρέπει να αποτελεί μέρος των εμπορικών πολιτικών των αυτοκινητοβιομηχανιών”.

Προηγούμενο άρθροΗ Shell προσφέρει την Network Fleet Card και λύσεις φόρτισης EV
Επόμενο άρθροGT X Experimental: το Όραμα της Opel για το μέλλον