To νέο Ford Ranger αποκαλύφθηκε αναβαθμισμένο με υψηλή τεχνολογία, έξυπνη συνδεσιμότητα, και νέες δυνατότητες για επαγγελματική και οικογενειακή χρήση αλλά και για διασκέδαση.
Η Ford προσέλκυσε σήμερα την προσοχή των αγοραστών pick-up οχημάτων από όλο τον κόσμο αποκαλύπτοντας το πιο έξυπνο, πιο ευέλικτο και πιο ικανό Ranger στην ιστορία του μοντέλου – ένα αυτοκίνητο που ενσαρκώνει έναν ακόμα πιο ελκυστικό συνεργάτη για τον πελάτη.
Βασισμένη στην πολυετή της τεχνογνωσία στα pick-up και στη γνώση των αναγκών των κατόχων των αυτοκινήτων του είδους, η Ford συνεργάστηκε με πελάτες από όλο τον κόσμο για τη δημιουργία ενός οχήματος και μιας εμπειρίας ιδιοκτησίας στην οποία οι αγοραστές της επόμενης γενιάς Ranger μπορούν να εντάξουν επαγγελματικές, οικογενειακές και σπορ δραστηριότητες.
«Με το Ranger έχουμε επεκτείνει την οικογένεια μοντέλων εδώ και δεκαετίες» δήλωσε ο Jim Farley, president & chief executive officer, Ford Motor Company. «Αυτό το pick-up ήταν ανέκαθεν ένας αξιόπιστος συνεργάτης για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, αγρότες, οικογένειες, λάτρεις της περιπέτειας, επαγγελματικούς στόλους και πολλούς άλλους σε περισσότερες από 180 αγορές σε όλο τον κόσμο. Και με το νέο Ranger είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσφέρουμε όχι απλά ένα προϊόν που οι πελάτες θα αγαπήσουν αλλά μία συνεχή εμπειρία που θα μας βοηθήσει να χτίσουμε ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις μαζί τους. Πρόκειται για ένα μεσαίο pick-up που οι πελάτες θα θελήσουν να αποκτήσουν και να το ζήσουν».
Το βιβλίο παραγγελιών για τη νέα γενιά Ranger θα ανοίξει στην Ευρώπη στα τέλη του 2022 και οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023. Το σημερινό Ranger ηγείται της Ευρωπαϊκής κατηγορίας των pick-up οχημάτων και πρόσφατα πέτυχε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων 9-μήνου (Ιαν – Σεπ.) με 45.539 μονάδες, και μερίδιο αγοράς 39,9% . 2
«Το Ranger συνεχίζει να σημειώνει τη μία επιτυχία μετά την άλλη στην Ευρώπη, καταρρίπτοντας τα ρεκόρ πωλήσεων» πρόσθεσε ο Hans Schep, general manager, Commercial Vehicles, Ford Ευρώπης. «Το πιο έξυπνο, πιο ικανό, πιο πολυμορφικό Ranger στην ιστορία του μοντέλου θα προσφέρει ακόμα περισσότερη αντοχή και στυλ, αρετές που ξέρουμε ότι εκτιμούν οι πελάτες».
Living the Ranger Life
«Εφοδιάσαμε την επόμενη γενιά Ranger με πλούσιο εξοπλισμό για να εμπνεύσουμε τους ιδιοκτήτες να κάνουν περισσότερα από αυτά που αγαπούν, με χαρακτηριστικά που τους ενθαρρύνουν να εξερευνούν νέους ορίζοντες» δήλωσε ο Gary Boes, Enterprise Product Line Management director, Global Trucks. «Είμαστε και εμείς ιδιοκτήτες pick-up, και αυτό το πάθος για το lifestyle που προσφέρει το Ranger μεταφράζεται σε πάθος για το ίδιο το προϊόν. Στο τέλος-τέλος, επιθυμία μας είναι η εμπειρία των πελατών μας με το pick-up να μπορεί να αναβαθμίζει τον τρόπο ζωής τους».
Μότο της Ford είναι το “Living the Ranger Life”, κάτι που μοιράζονται όλοι οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί που εμπλέκονται στη δημιουργία της επόμενης γενιάς Ranger.
Επικεφαλής στο εγχείρημα της επόμενης γενιάς Ranger ήταν το Κέντρο Προϊοντικής Εξέλιξης της Ford στην Αυστραλία. Η διεθνής ομάδα των εξειδικευμένων μηχανικών και σχεδιαστών του συνεργάστηκε με αντίστοιχες από όλο τον κόσμο όχι μόνο για την ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογιών, ικανοτήτων και συστημάτων ασφαλείας της Ford, αλλά και για την κατασκευή και δοκιμή του Ranger σύμφωνα με τα πολύ αυστηρά πρότυπα της μάρκας Ford.
«Η ομάδα μας επικεντρώθηκε σε ένα σκοπό – να εξελίξει αυτό το Ranger στο πιο ικανό και ανθεκτικό μοντέλο που έχουμε δημιουργήσει ποτέ» δήλωσε ο Graham Pearson, Ranger vehicle program director. «Το υπέβαλλαν σε ένα από τα πιο απαιτητικά παγκόσμια προγράμματα δοκιμών που έχουμε δημιουργήσει ποτέ και σταματήσαμε μόνον όταν ήμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι για την αντοχή του σύμφωνα με τη φιλοσοφία Built Ford Tough.»
Νέα εμφάνιση, νέες ικανότητες
Η εμπειρία των πελατών ήταν καθοριστική για τη δημιουργία της σκληροτράχηλης, νέας εμφάνισης της επόμενης γενιάς Ranger. Η Ford αφιέρωσε πολύ χρόνο με ιδιοκτήτες από όλο τον κόσμο, διεξάγοντας πάνω από 5.000 συνεντεύξεις και δεκάδες συνεδρίες με πελάτες για να κατανοήσει τον τρόπο χρήσης των pick-up τους και να μάθει τις επιθυμίες και προσδοκίες τους από το νέο Ranger.
Οπτικά, η επόμενη γενιά Ranger είναι τολμηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση, με ένα δυναμικό εξωτερικό που μοιράζεται το παγκόσμιο σχεδιαστικό DNA των pick-up μοντέλων της Ford. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα μάσκα και χαρακτηριστικά εμπρός φώτα σε σχήμα C, ενώ η διακριτική μεσαία γραμμή ενσωματώνει οπτικά τους ακόμα πιο εντυπωσιακούς θόλους των τροχών που ενισχύουν την αίσθηση στιβαρότητας του Ranger. Για πρώτη φορά, το Ford Ranger προσφέρει προβολείς LED matrix. Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα σε αρμονία με τα χαρακτηριστικά γραφικά του εμπρός τμήματος. Το εσωτερικό, που παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, είναι αναβαθμισμένο χρησιμοποιώντας premium, μαλακά υλικά, σε συνδυασμό με μία κεντρική οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου που υποστηρίζει το γνωστό σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC™ 4 της Ford. 3
«Οι πελάτες μας είπαν ότι το Ranger πρέπει να δείχνει ανθεκτικό και να εμπνέει αυτοπεποίθηση» δήλωσε ο Max Tran, chief designer του Ranger. «Ήταν πολύ σαφείς για το πώς πρέπει να είναι το Ranger, τόσο σε εμφάνιση όσο και στην αίσθηση που τους προσφέρει».
Κάτω από το νέο αμάξωμα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο με μεταξόνιο κατά 50 mm μακρύτερο και μετατρόχιο κατά 50 mm φαρδύτερο από του προηγούμενου Ranger. Μία υδρομορφοποιημένη δομή στο εμπρός τμήμα δημιουργεί περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα του κινητήρα για το νέο V6 και «προετοιμάζει» το Ranger για την υποστήριξη μελλοντικών, διαφορετικών τεχνολογιών κίνησης. Επίσης δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εμπρός τμήμα του pick-up για ώστε να αυξηθεί η ροή αέρα προς το ψυγείο, γεγονός που βοηθά στο να διατηρούνται οι θερμοκρασίες λειτουργίας σε χαμηλά επίπεδα, κατά τη ρυμούλκηση ή τη μεταφορά βαρέων φορτίων.
Νέες επιλογές κινητήρων
Οι πελάτες θέλησαν περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης για τη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την οδήγηση σε ακραίες off‑road συνθήκες. Έτσι η ομάδα πρόσθεσε τον δοκιμασμένο 3.0L V6 turbodiesel της Ford και τον εξέλιξε για το Ranger. Πρόκειται για μία από τις τρεις επιλογές κινητήρων turbodiesel που διατίθενται κατά το λανσάρισμα. 1
«Ο 3.0L turbodiesel V6 είναι αξιόπιστος» δήλωσε η Pritika Maharaj, Ranger program manager. «Όταν οδηγείς το Ranger με τον V6 turbodiesel, έχεις την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα πολύ μεγαλύτερο pick-up. Επίσης, σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πραγματικά ανθεκτικό, με την έννοια ότι έχει ατελείωτη ισχύ και ροπή, που είναι ακριβώς αυτό το οποίο ζήτησαν οι πελάτες μας.»
Η επόμενη γενιά Ranger θα περιλαμβάνει στη φαρέτρα της τους δοκιμασμένους Single-Turbo και Bi-Turbo 2.0L εν σειρά τετρακύλινδρους κινητήρες diesel της Ford. Ο Single-Turbo διατίθεται με δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης εξασφαλίζοντας περίσσια ισχύος και ροπής αλλά και οικονομία καυσίμου, 1 που είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ή τους στόλους επαγγελματικών οχημάτων. Ο Bi-Turbo κινητήρας είναι μία πιο προηγμένη έκδοση υψηλών επιδόσεων για πελάτες που επιθυμούν περισσότερη ισχύ χωρίς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. 1
«Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας πιέζουν τα Ranger τους σε οριακά επίπεδο, γι’ αυτό κι εμείς τα δοκιμάζουμε στο όριο. Κάνουμε το κάτι παραπάνω για να βεβαιωθούμε ότι το Ranger θα ανταποκρίνεται στις επιθυμίες του πελάτη πελάτη, ξανά και ξανά» δήλωσε η Maharaj.
Βελτιωμένη άνεση και συμπεριφορά
Θέλοντας να πετύχουν την άνεση και την οδική συμπεριφορά που προσδοκούν οι πελάτες pick-up μοντέλων για ποικίλη χρήση – δουλειά, οικογένεια, ελεύθερος χρόνος – οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στα θεμελιώδη χαρακτηριστικά.
«Έχουμε πραγματικά ένα ευρύ φάσμα πελατών» δήλωσε ο Pearson. «Από τη μία, έχουμε τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που εστιάζουν σε επαγγελματικές μεταφορές. Αυτοί αναζητούν ένα παραδοσιακό σύστημα κίνησης σε δύο τροχούς με μονή καμπίνα και χώρο φόρτωσης για τη μεταφορά αγαθών.
«Στο εντελώς αντίθετο άκρο, έχουμε τους λάτρεις της off-road οδήγησης, οι οποίοι οδηγούν το Ranger στο όριά του σε αγώνες αντοχής όπως το Rally Dakar. Η επόμενη γενιά Ranger θα ικανοποιεί τις ανάγκες και των δύο τύπων πελατών και όλους όσους βρίσκονται ενδιάμεσα.
Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τους εμπρός τροχούς πιο μπροστά κατά 50mm για καλύτερη γωνία προσέγγισης, αλλά και πιο έξω για καλύτερη άρθρωση – και οι δύο επιλογές στοχεύουν στις καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Επίσης, η έδραση των πίσω αμορτισέρ μεταφέρθηκε εξωτερικά των δοκών του πλαισίου, αναβαθμίζοντας την άνεση οδηγού και επιβατών τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, ανεξάρτητα αν μεταφέρουν βαρέα φορτία εν ώρα εργασίας ή απλά την οικογένειά τους για βραδινό φαγητό.
«Στην επόμενη γενιά Ranger, αυξήσαμε το εύρος βελτιώσεων για να προσφέρουμε στους πελάτες μας τα καλύτερα και των δύο κόσμων – σκεφθείτε το ως ένα Built Ford Tough Plus – για να απολαμβάνετε τις ικανότητες, την αντοχή και το σκληροτράχηλο χαρακτήρα για τα οποία φημίζονται τα pick-up της Ford, και επιπλέον την άνεση και την οδηγική αίσθηση επιβατικού αυτοκινήτου για την οποία είναι διάσημο το Ranger» σχολίασε ο Pearson.
Οι πελάτες θα έχουν την επιλογή μεταξύ δύο συστημάτων κίνησης και στους τέσσερις τροχούς – ένα ηλεκτρονικό σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης εν κινήσει, ή ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας που δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό, σχεδιασμένα για άριστες επιδόσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών. Η παροχή οδικής βοήθειας εκτός δρόμου διευκολύνεται από τους δύο κρίκους ρυμούλκησης στον εμπρός προφυλακτήρα.
Πελατοκεντρικό και πολυτελές εσωτερικό
Οι πελάτες ήθελαν ένα ευέλικτο, σύγχρονο cockpit που να ικανοποιεί επαγγελματικής και οικογενειακής φύσης απαιτήσεις. Γι’ αυτό, το Ranger πρέπει να λειτουργεί ως χώρος εργασίας και ως «καταφύγιο», προσφέροντας έξυπνα και συνδεδεμένα χαρακτηριστικά με περισσότερες από ποτέ επιλογές άνεσης και αποθήκευσης αντικειμένων.
«Γνωρίζουμε ότι ο πελάτες μας αναζητούν έναν έξυπνο και λειτουργικό εσωτερικό χώρο που αποπνέει μία αίσθηση άνεσης. Γι’ αυτό ξεκινήσαμε να τον σχεδιάζουμε με ένα υψηλό επίπεδο ενσωμάτωσης τεχνολογιών, έξυπνων λειτουργικών λύσεων αποθήκευσης και οπτικών στοιχείων που προσδίδουν άνεση και ευρυχωρία στο περιβάλλον της καμπίνας» δήλωσε ο Tran.
Στην καρδιά της εμπειρίας συνδεσιμότητας του νέου Ranger βρίσκεται η μεγάλη οθόνη αφής των 10,1 ή 12 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Αυτή ολοκληρώνει τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και περιλαμβάνει το τελευταίο σύστημα SYNC™ 4 της Ford, που διατίθεται έτοιμο για λειτουργία με έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών και συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Επιπρόσθετα, υπάρχει ένα εργοστασιακά τοποθετημένο, ενσωματωμένο modem FordPass Connect, 4 που επιτρέπει συνδεσιμότητα εν κινήσει όταν συνδέεται με το FordPass™ app, 5 ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραμένουν διασυνδεδεμένοι με τον κόσμο. Το FordPass αναβαθμίζει την εμπειρία ιδιοκτησίας με χαρακτηριστικά όπως Remote Start, 6 Vehicle Status και λειτουργίες κλειδώματος /ξεκλειδώματος μέσω κινητής συσκευής.
Πολλά από τα παραδοσιακά χειριστήρια των προφίλ οδήγησης (driving modes) έχουν μετακινηθεί από το ταμπλό στην κεντρική κονσόλα, σε ειδικό χώρο στην οθόνη του SYNC™. Πατώντας ένα μπουτόν, οι οδηγοί μπορούν να μεταφέρονται στην ειδική οθόνη του Ranger για όλα τα off-road προγράμματα και προφίλ οδήγησης, όπου παρακολουθούν το σύστημα μετάδοσης, τη γωνία διεύθυνσης του τιμονιού, τις διαμήκεις και εγκάρσιες κλίσεις του αμαξώματος και άλλα δεδομένα και επιλογές.
Η οθόνη είναι επίσης συνδεδεμένη με μία κάμερα 360-μοιρών 7 που διευκολύνει το παρκάρισμα σε στενούς δρόμους πόλεων. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να ελέγξουν το νέο σύστημα φωτισμού ζωνών του Ranger μέσω της οθόνης αφής ή της εφαρμογής FordPass, κάτι που σημαίνει ότι δε θα χρειαστεί ποτέ ξανά να εργαστούν, να κατασκηνώσουν ή να κάνουν οτιδήποτε άλλο στο σκοτάδι. Η τεχνολογία του Ranger είναι ήδη προετοιμασμένη για το μέλλον, ώστε να μπορεί να προσφέρει ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού μέσω Ford Power-Up χάρη στο ενσωματωμένο modem FordPass Connect.
«Το εσωτερικό είναι πολυτελές αλλά με στόχο τη διπλή χρήση. Ο νέος ηλεκτρονικός επιλογέας με τις κοντές διαδρομές ξεχωρίζει στο κέντρο της όλης διάταξης, αποτελώντας άλλο ένα παράδειγμα όπου οι πελάτες καθοδήγησαν τις αποφάσεις μας», δήλωσε ο Tran. «Οι πελάτες επιδοκίμασαν σε υψηλό ποσοστό τον ηλεκτρονικό επιλογέα – τους άρεσε καθώς δείχνει πιο high tech αλλά είναι και πιο διαισθητικός στη χρήση.»
Η ομάδα σχεδίασης δημιούργησε επίσης έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους και χρήσιμα χαρακτηριστικά για τους ιδιοκτήτες. Δεν υπάρχουν μέρη μόνο για την τοποθέτηση του τηλεφώνου ή την ασύρματη φόρτισή του (όπου είναι συμβατό), 8 αλλά και ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, οι τσέπες στις πόρτες είναι σχεδιασμένες για να μεταφέρουν περισσότερα πράγματα, ενώ το φαρδύ ταμπλό κρύβει ένα ντουλαπάκι στο πάνω τμήμα και αποθηκευτικούς χώρους κάτω και πίσω από τα πίσω καθίσματα.
Εργονομική σχεδίαση για καλύτερη πρόσβαση και πιο λειτουργική διάταξη χώρων
«Όταν συναντηθήκαμε με τους πελάτες μας και παρατηρήσαμε πώς ανεβαίνουν στο χώρο φόρτωσης, μας δόθηκε η ευκαιρία μιας σημαντικής βελτίωσης» δήλωσε ο Anthony Hall, Ranger vehicle engineering manager. «Κάποιοι πατούν στο ελαστικό και ανεβαίνουν από το πλάι, ενώ άλλοι σκαρφαλώνουν από την ανοιχτή πίσω πόρτα.»
Έτσι εμπνευστήκαμε την ενσωμάτωση ενός πλαϊνού σκαλοπατιού πίσω από τον κάθε πίσω τροχό στη νέα γενιά του Ranger, ώστε να προσφέρουμε ένα πιο ασφαλή τρόπο πρόσβασης στην καρότσα. Επίσης, η ομάδα εξέλιξης του Ranger προσπάθησε να εξασφαλίσει ότι μεγαλύτερη ποικιλία φορτίων θα μπορούσε να χωρέσει με ασφάλεια στο χώρο φόρτωσης.
«Η αύξηση του πλάτους κατά 50mm φαίνεται ασήμαντη, αλλά η διαφορά είναι τεράστια, ιδιαίτερα στην καρότσα, αφού οι πελάτες μπορούν πλέον να φορτώνουν μερικά σημαντικά υλικά, όπως φύλλα από κόντρα πλακέ ή μια παλέτα κανονικού μεγέθους» δήλωσε ο Hall9.
Άλλα, προσεκτικά σχεδιασμένα πελατοκεντρικά στοιχεία είναι ένα νέο, ανθεκτικό κάλυμμα καρότσας που προστατεύει τόσο τα ατσάλινα πάνελ από γρατζουνιές όσο και τα γόνατα του ιδιοκτήτη από την επαφή μαζί τους. Πρόσθετοι κρίκοι πρόσδεσης σε στιβαρές ατσάλινες σωληνωτές ράγες προσφέρουν πρακτικά σημεία ασφάλισης φορτίων. Ανθεκτικά αλλά εύκαμπτα καπάκια στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας και στην πίσω πόρτα συγκαλύπτουν δομικά σημεία πρόσδεσης σκληρών οροφών και άλλων aftermarket αξεσουάρ.
Το Ranger προσφέρει επίσης ένα νέο σύστημα διαχείρισης φορτίων, ειδικά σχεδιασμένο με διαχωριστικά για αντικείμενα διαφόρων μεγεθών – όπως ξυλεία και εργαλειοθήκες. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να δημιουργούν μικρότερους χώρους για την αποθήκευση αντικειμένων – που αλλιώς θα έπρεπε να μεταφερθούν στην καμπίνα – μέσω ενός συστήματος με ελατηριωτές βάσεις που κουμπώνουν στις πλαϊνές ράγες της καρότσας. Η πίσω πόρτα μπορεί να παίξει και το ρόλο ενός πάγκου εργασίας με ενσωματωμένο χάρακα και υποδοχές για σφιγκτήρες μέτρησης, συγκράτησης και κοπής υλικών.
Ο φωτισμός των διαφόρων ζωνών – που ελέγχεται είτε μέσω της οθόνης SYNC™ από το εσωτερικό της καμπίνας ή της εφαρμογής FordPass – προσφέρει φωτισμό 360‑μοιρών γύρω από το pick-up ώστε να γνωρίζουν οι πελάτες τον περιβάλλοντα χώρο του οχήματός τους. Ο φωτισμός της καρότσας παρέχεται κάτω από τις πλαϊνές ράγες ώστε να επαρκεί είτε για την ολοκλήρωση εργασιών υπό χαμηλό φωτισμό είτε για την εύρεση αντικειμένων στην καρότσα τη νύχτα.
Αξεσουάρ εξατομίκευσης
Οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύσουν την επόμενη γενιά Ranger από το λανσάρισμα με μία σειρά 150 και πλέον εργοστασιακών αξεσουάρ κατάλληλων για χρήση στην πόλη και σε εκδρομές περιπέτειας. Ανάμεσά τους είναι και τα αξεσουάρ που εξελίχθησαν σε συνεργασία με την παγκοσμίου φήμης εταιρεία ARB 4×4 Accessories.
Η συνεργασία της ARB 4×4 Accessories με την Ford αρχικά θα περιοριστεί σε επιλεγμένες αγορές.
Η επόμενη γενιά Ranger θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Ford στην Ταϋλάνδη και τη Ν. Αφρική από το 2022, ενώ σε επόμενο στάδιο θα ανακοινωθούν και άλλες αγορές.
1 Οι εγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας (WLTP), εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.
2 Η Ford Ευρώπης αναφέρει τις πωλήσεις της στις 20 ευρωπαϊκές παραδοσιακές αγορές της: Αυστρία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.
3 Μην οδηγείτε αφηρημένοι και αποφύγετε τη χρήση συσκευών χειρός ενώ οδηγείτε. Χρησιμοποιείτε συστήματα με φωνητικές εντολές, όπου είναι δυνατόν. Μερικές λειτουργίες μπορεί να είναι ανενεργές ενώ το αυτοκίνητο κινείται. Δεν είναι όλες οι λειτουργίες συμβατές με όλα τα τηλέφωνα.
4 Για λειτουργίες από απόσταση απαιτούνται FordPass Connect (προαιρετικό σε επίλεκτα αυτοκίνητα), FordPass app και δωρεάν Connected Services (δείτε όρους & προϋποθέσεις του FordPass για λεπτομέρειες). Τα Connected Services και οι λειτουργίες εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα του δικτύου. Η εξέλιξη της τεχνολογίας/τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας/και οι ικανότητες των οχημάτων μπορεί να περιορίζουν τη λειτουργικότητα και να αποτρέπουν τη λειτουργία των συνδεδεμένων υπηρεσιών. Τα Connected Services δεν περιλαμβάνουν Wi-Fi hotspot.
5 Το FordPass app, συμβατό με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone, διατίθεται μέσω downloading. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις για μηνύματα και δεδομένα.
6 Σε περιοχές όπου επιτρέπεται από το νόμο.
7 Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή ή την κρίση του οδηγού, ο οποίος παραμένει πλήρως υπεύθυνος για τον έλεγχο του οχήματος. Δεν υποκαθιστούν την ασφαλή οδήγηση. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης για περιορισμούς του συστήματος.
8 Το προαιρετικό πρωτόκολλο ασύρματης φόρτισης Qi μπορεί να μην είναι συμβατό με όλα τα κινητά τηλέφωνα.
9 Η χωρητικότητα και η ικανότητα μεταφοράς φορτίου περιορίζονται από το βάρος και την κατανομή του.