2020 - Nouvelle Renault CLIO E-TECH

Για πρώτη φορά η γκάμα του Renault Clio διατίθεται και με ‘full hybrid’ E-TECH κινητήρα. Το νέο Clio ενσαρκώνει το όραμα του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης, το οποίο επικεντρώνεται σε τρεις τομείς: αυτόνομη, ηλεκτρική, και δικτυωμένη οδήγηση.

Για παράδειγμα, διαθέτει ένα από τα πλέον σύγχρονα και ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης στην αγορά, που περιλαμβάνει το Σύστημα Υποβοήθησης Κίνησης σε Αυτοκινητόδρομο και Πόλη – ένα πρώτο βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Διαθέτει οθόνη 9.3” που συνδυάζεται με το καινούργιο σύστημα Renault EASY CONNECT, και παρέχει επιπλέον δυνατότητες χρήσης πολυμέσων.

Το Clio ενσωματώνει ιδανικά το αποτέλεσμα της συνέργειας μεταξύ του Groupe Renault – πρωτοπόρου και ηγέτη της ευρωπαϊκής αγοράς στην ηλεκτροκίνηση – και των συνεργατών της Συμμαχίας. Χάρη στην ακαριαία απόκριση κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση, το αυτοκίνητο προσφέρει ασύγκριτη οδηγική απόλαυση και εμπειρία, σε σχέση με τα υπόλοιπα υβριδικά αυτοκίνητα πόλης της αγοράς.

Ο ιδανικός συνδυασμός οικονομίας και οδηγικής απόλαυσης

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Clio E-TECH 140hp προσφέρει μέγιστη οικονομία και απαράμιλλη δυναμική απόκριση κατά την οδήγηση. Ένα “success story” που υποδηλώνεται με το εκπληκτικό νούμερο των 6,9 δλ. στην επιτάχυνση 80 – 120 χλμ.

Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα – όπως και σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο – σε συνδυασμό με την μεγάλη ικανότητα φόρτισης της μπαταρίας και τον υψηλό βαθμό οικονομίας του συστήματος E-TECH συμβάλλουν στη επίτευξη της βέλτιστης εκμετάλλευσης της ενέργειας. Το 80% του χρόνου κυκλοφορίας σε αστικούς δρόμους γίνεται αμιγώς ηλεκτροκίνητα, προσφέροντας πλεονέκτημα στην κατανάλωση σε ποσοστό έως και 40% στον κύκλο πόλης σε σύγκριση με μοντέλα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσεως. Αμιγώς ηλεκτρικά, το νέο Clio E-TECH μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 75-80 χλμ.

Όλα τα συστήματα υβριδικής κίνησης δεν επιβαρύνουν το συνολικό βάρους του υβριδικού Clio E-TECH με περισσότερα από 10 επιπλέον κιλά, σε σχέση με την έκδοση με τον κινητήρα 1.5 Blue dCi 115hp. Σε μικτές συνθήκες, το νέο Clio E-TECH επιτυγχάνει εκπομπές CO2 λιγότερες από 100 g/km (τιμές WLTP)[1].

Μοναδικά χαρακτηριστικά του νέου Clio ETECH

Εξωτερικά διακρίνεται από τον διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα και το σήμα E-TECH στα εμπρός φτερά και το πορτμπαγκάζ. Διατίθεται επίσης και ειδικό πακέτο εσωτερικής & εξωτερικής διακόσμησης με την ονομασία ‘Hybrid Blue’.

Εσωτερικά, το ‘Smart Cockpit’ περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7” TFT και το νέο σύστημα infotainment Renault EASY LINK με οθόνη 7” (οριζόντια) ή 9.3” (κάθετη). Το νέο ψηφιακό ταμπλό περιλαμβάνει νέα γραφικά και εικόνες που σχετίζονται αποκλειστικά με την υβριδική λειτουργία, όπως είναι το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διαδικασία της φόρτισης και κατά τη διάρκεια χρήσης του ηλεκτροκινητήρα.

Επιπρόσθετα, ο ειδικά σχεδιασμένος μοχλός ταχυτήτων είναι διακοσμημένος με το λογότυπο ‘E-TECH’.

Τέλος, το μπουτόν Stop-and-Start που βρίσκεται κάτω από την οθόνη πολυμέσων έχει αντικατασταθεί από ένα, αποκλειστικό για την έκδοση E-TECH, πλήκτρο ‘EV’ (Electric Vehicle), το οποίο επιλέγει τη λειτουργία ηλεκτροκίνησης, κάτι που προϋποθέτει να είναι ικανοποιητικά φορτισμένη η μπαταρία.

[1] Λιγότερο από 90g (τιμές NEDC BT) (υπόκεινται σε τελική έγκριση)

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan φέρνει σε ευρωπαϊκή πίστα το LEAF NISMO RC
Επόμενο άρθροΠωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων: Η Peugeot στην κορυφή