Το Groupe PSA επεκτείνεται διεθνώς στην εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Έτσι, επενδύει στην FengChe,  κορυφαία κινεζική εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης αλυσίδων εφοδιασμού μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και υπηρεσιών συναλλαγών.

Η FengChe, ιδρύθηκε το 2015 στη Σαγκάη και θεωρείται κορυφαίος εμπειρογνώμονας στον τομέα της διαχείρισης αλυσίδων εφοδιασμού μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και υπηρεσιών συναλλαγών στην Κίνα. Παρέχει ένα σύστημα διαχείρισης και πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, πλατφόρμες συναλλαγών B2B και στρατηγικές επιχειρηματικές συμβουλές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε κατασκευαστές, ομίλους αντιπροσωπειών, αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και αντιπροσώπους μεγάλων και μεσαίων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί στην αλυσίδα εφοδιασμού αυτοκινήτων και σε διαδικασίες συναλλαγών και στοχεύει στη βελτίωση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και της κερδοφορίας των πωλητών τους. Παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση, συμπεριλαμβανομένου ενός αξιόπιστου συστήματος αξιολόγησης αυτοκινήτων, διαχείρισης επιχειρηματικών διαδικασιών, πωλήσεις αυτοκινήτων online και offline, καταγραφή απογραφών αντιπροσώπων, χρηματοδότηση αυτοκινήτων και διαχείριση μετά την πώληση.

Ο ιδρυτής της FengChe, Tao Genyuan, δήλωσε: “Αποτελεί τιμή για την εταιρεία η επένδυση και η στρατηγική υποστήριξη του Groupe PSA, κορυφαίου παίκτη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά από αυτήν τη χρηματοδότηση, στόχος της FengChe είναι να αναπτύξει περαιτέρω την επιχείρηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Κίνα. Πράγματι, ο απώτερος στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει ένα ‘one stop shop’ για την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να υπάρξει μια στενότερη σχέση μεταξύ αγοραστών και πωλητών, χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, οι οποίες θα καταστήσουν τις συναλλαγές αυτοκινήτων απλούστερες”.

Ο Marc Lechantre, Senior Vice President της Επιχειρηματικής Μονάδας Μεταχειρισμένων Οχημάτων στο Groupe PSA, δήλωσε: “Η επένδυση στη FengChel είναι ένα σημαντικό επόμενο βήμα για το Groupe PSA, ως μέρος του στρατηγικού σχεδίου Push to Pass για την αύξηση του διεθνούς αποτυπώματος και των εσόδων μας. Είμαστε βέβαιοι πως στην FengChe βρήκαμε έναν ισχυρό, δυναμικό εταίρο, που πιστεύουμε ότι θα αποτελεί σημαντικό παράγοντα της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτων”.

 

Προηγούμενο άρθροTo Fiat Tipo ξεπερνά το ορόσημο των 500.000 μονάδων
Επόμενο άρθροΠλατφόρμα MaaS από τις Microsoft, Moovit και TomTom