Το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του το 1ο εξάμηνο 2020

Το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του το 1ο εξάμηνο, παρά τον COVID-19. Ωστόσο, οι συνολικές πωλήσεις επηρεάστηκαν από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Πρώτα σημάδια ανάκαμψης αρχίζουν να εμφανίζονται σε μεμονωμένες αγορές στα τέλη του 2ου τριμήνου. 

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι πωλήσεις του BMW Group το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς επηρεάστηκαν από τις επιπτώσεις του προσωρινού κλεισίματος των καταστημάτων λιανικής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 962.575 (-23,0%) πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες ανά τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο.

“Παρακολουθούμε πολύ στενά την εξέλιξη της παγκόσμιας ζήτησης και εξακολουθούμε να εκπονούμε διάφορα σενάρια ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε ταχύτατα καθώς οι περιοχές σε όλο τον πλανήτη ανακάμπτουν από την πανδημία του κορωνοϊού με διαφορετικές ταχύτητες”, δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. “Βλέπουμε μία θετική ανάπτυξη στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις μας το δεύτερο τρίμηνο ήταν και πάλι υψηλότερες από της προηγούμενης χρονιάς”, υπογράμμισε ο κ. Nota. Και πρόσθεσε: “H ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας επίσης ξεπέρασε την τάση της αγοράς το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Η ευρεία γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων μας και το νέο, πλήρως ηλεκτρικό MINI γνωρίζουν υψηλή ζήτηση μεταξύ των πελατών”.

Παραδόσεις οχημάτων το 1ο εξάμηνο ανά μάρκα

Συνολικά 842.153 (-21,7%) οχήματα BMW παραδόθηκαν το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Η MINI πούλησε 118.862 (-31,1%) οχήματα κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου. Το πρώτο εξάμηνο, παραδόθηκαν συνολικά 61.652 (+3,4%) ηλεκτροκίνητα οχήματα BMW και MINI σε πελάτες.

Η Rolls  Royce Motor Cars ανέφερε πωλήσεις 1.560 (-37,6%) μονάδων για τους πρώτους έξι μήνες της τρέχουσας χρονιάς.

Συνολικά 76.707 (-17,7%) μοτοσικλέτες πωλήθηκαν επίσης το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου.

Οι στρατηγικές αποφάσεις για τη μελλοντική γκάμα μοντέλων αποδίδουν 

Το BMW Group ξεκίνησε νωρίς τον συστηματικό εξηλεκτρισμό της προϊοντικής γκάμας του. Έτσι, ήδη προσφέρει plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλες τις σχετικές κατηγορίες οχημάτων και θεωρείται κορυφαίος παίκτης τόσο στη Γερμανία όσο και σε όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία καλωσόρισε το οικονομικό πακέτο της Γερμανίας, εκτιμώντας ότι θα επωφεληθεί από το εν λόγω μέτρο, κυρίως με την παροχή κινήτρων για την απόκτηση και χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Η παραγωγή της πλήρως ηλεκτρικής BMW iX3 θα ξεκινήσει σε λίγους μήνες. Την επόμενη χρονιά, ο εξηλεκτρισμός της γκάμας θα συνεχιστεί με τις πλήρως ηλεκτρικές BMW i4 και BMW iNEXT. Το BMW Group στοχεύει να έχει συνολικά 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στους δρόμους μέχρι το 2023 – πάνω από τα μισά πλήρως ηλεκτρικά.

Ο όμιλος συνέχισε επίσης την ανανέωση της γκάμας του και παρουσίασε τη νέα γενιά της σπορ δίθυρης BMW Σειράς 4 Coupé στην πολυτελή, μεσαία κατηγορία στα τέλη Μαΐου. Η νέα BMW Σειρά 5 βρίσκεται στην αγορά από τον Ιούνιο, με πολυάριθμες σχεδιαστικές και τεχνολογικές καινοτομίες που υποστηρίζουν την κορυφαία θέση της στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Η Σειρά 5 προσφέρει τις περισσότερες επιλογές plug-in υβριδικών οχημάτων στην προϊοντική γκάμα της BMW, με πέντε εκδόσεις.

Η νεανική, ηλεκτροκίνητη γκάμα της μάρκας MINI είχε επίσης θετική επίδραση στους αριθμούς πωλήσεων. Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, πουλήθηκαν συνολικά 8.587 μονάδες (+4,1%) του plug-in υβριδικού MINI Cooper SE Countryman ALL4* και του πλήρως ηλεκτρικού MINI Cooper SE*.

Πωλήσεις BMW και MINI σε βασικές περιοχές σε όλο τον κόσμο

Γερμανία

Η εγχώρια αγορά του BMW Group είδε θετική τάση σε νέες παραγγελίες – ειδικότερα για ηλεκτροκίνητα οχήματα – στην BMW, και κυρίως στη MINI. Το πρώτο εξάμηνο, πωλήθηκαν συνολικά 116.255 οχήματα BMW και MINI (-29,1%), από τα οποία τα ηλεκτροκίνητα είχαν μερίδιο 10,8%.

Ευρώπη

Στην περιοχή της Ευρώπης, συνολικά 372.428 (-32,3%) οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου. Με πωλήσεις 40.734 BEV και PHEV, η αναλογία ηλεκτροκίνητων οχημάτων ανήλθε στο 10,9%. Με πολύ περιορισμένες προσδοκίες, οι μονάδες της λιανικής στην περιοχή επαναλειτούργησαν στο τέλος του πρώτου εξαμήνου.

Βόρεια Αμερική

Η κατάσταση στις ΗΠΑ παραμένει συγκεχυμένη και διαφέρει από πολιτεία σε πολιτεία. Μέχρι τα μέσα Ιουνίου, όλα τα καταστήματα λιανικής άνοιξαν για πρώτη φορά από τις αρχές Μαρτίου. Συνολικά 133.844 οχήματα (-30,6%) παραδόθηκαν σε πελάτες το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Από αυτά, 121.657 (-29,6%) ήταν μάρκας BMW.

Κίνα

Στην Κίνα, οι πωλήσεις τους πρώτους έξι μήνες του 2020 ανήλθαν στις 329.069 (-6,0%). Οι πωλήσεις το 2ο τρίμηνο ήταν ήδη 17,1% υψηλότερες από πέρσι. Ως αποτέλεσμα, συνεχίζεται η θετική τάση που παραπέμπει σε μία ανάκαμψη στη συγκεκριμένη την αγορά από τον Μάρτιο.

Πωλήσεις BMW Group το 2 ο τρίμηνο και το 1ο εξάμηνο του 2020 

  2ο τρίμηνο ΜΕΤ % 1ο εξάμηνο 2020 ΜΕΤ %
 

BMW Group Οχήματα 

 

485.701

 

-25,3%

 

962.575

 

-23,0%

BMW  430.397 -23,2% 842.153 -21,7%
MINI  54.597 -38,2% 118.862 -31,1%
BMW Group ηλεκτροκίνητα*  31.095 -4,9% 61.652 +3,4%
Rolls-Royce  707 -46,8% 1.560 -37,6%
BMW Motorrad 41.933 -23,2% 76.707 -17,7%

*BEV & PHEV

Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή/αγορά

  2ο τρίμηνο ΜΕΤ % 1ο εξάμηνο 2020                 ΜΕΤ %
Ευρώπη  151.869 -45,6% 372.428 -32,3%
 

– Γερμανία*

 

48.264

 

-46,0%

 

116.255

 

-29,1%

Ασία  253.533 +7,5% 416.153 -8,1%
 

– Κίνα

 

212.617

 

+17,1%

 

329.069

 

-6,0%

Αμερική 70.311 -41,1% 152.102 -30,5%
 

– ΗΠΑ 

 

56.245

 

-39,5%

 

120.937

 

-29,4%

*Προκαταρτικές τιμές ταξινομήσεων

 

Προηγούμενο άρθροMy Drive, για τους ασφαλισμένους της Generali
Επόμενο άρθροΒελτιώθηκε τον Ιούνιο η τάση ανάκαμψης στις ταξινομήσεις