Τον Οκτώβριο του 2020, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης οπισθοδρόμησαν σε αρνητική τροχιά, μετά την πρώτη αύξηση του έτους τον Σεπτέμβριο.

Η ζήτηση στην αγορά νέων αυτοκινήτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, μειώθηκε κατά 7,8% σε 953.615 μονάδες τον περασμένο μήνα, καθώς αρκετές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις επανέλαβαν τους περιορισμούς για την καταπολέμηση του δεύτερου κύματος του κορωνοϊού.

Με εξαίρεση την Ιρλανδία και τη Ρουμανία, πτώση σημειώθηκε σε όλες τις αγορές της Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων. Η ζήτηση μειώθηκε σημαντικά στην Ισπανία (-21%), ενώ παρατηρήθηκε πιο μέτρια πτώση στη Γαλλία (-9,5%) και στη Γερμανία (-3,6%). Και στην Ελλάδα είχαμε πτώση πωλήσεων σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2019 (-6,9%), με 6.776 μονάδες έναντι 7.276. Στην Ιταλία, από την άλλη πλευρά, η ζήτηση παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητη (-0,2%) σε σύγκριση με το επίπεδο του Οκτωβρίου 2019.

Το 10μηνο, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 26,8% στην Ε.Ε., αφού η επίδραση του Covid-19 στη ζήτηση παραμένει σημαντική.

Πράγματι, σε ολόκληρη την Ε.Ε. ταξινομήθηκαν περίπου 8 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του 10μήνου, πράγμα που σημαίνει μείωση κατά περισσότερο από 2,9 εκατομμύρια μονάδες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Εξετάζοντας τις μεγάλες αγορές της Ε.Ε., η Ισπανία σημείωσε μια απότομη πτώση (-36,8%) μέχρι στιγμής φέτος, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-30,9%), τη Γαλλία (-26,9%) και τη Γερμανία (-23,4%).

Εξίσου σημαντική πτώση καταγράφηκε το 10μηνο και στη χώρα μας (-33,2%), όπου πωλήθηκαν 66.822 αυτοκίνητα φέτος έναντι 100.048 κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

Προηγούμενο άρθροΤα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου της LeasePlan
Επόμενο άρθροΗ Volvo Group Venture Capital, επένδυσε στην Adnavem