Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου της LeasePlan
Tex Gunning, CEO της LeasePlan

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου της LeasePlan ήταν χαμηλότερα από του προηγούμενου έτους, αλλά εντός των προσδοκιών που τέθηκαν στην αρχή της επιδημίας του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020, η LeasePlan σημείωσε καθαρό αποτέλεσμα 101 εκατ. ευρώ, 21,2% χαμηλότερο από το προηγούμενο έτος. Η CarNext.com πώλησε 1,9% περισσότερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και κατέγραψε ζημία 18 εκατ. ευρώ.

Το μικτό κέρδος της Car-as-a-Service, ο επιχειρηματικός τομέας που περιλαμβάνει leasing και πρόσθετες υπηρεσίες, μειώθηκε κατά 16%, στα 325 εκατ. ευρώ, επηρεασμένο από τις εκπτωτικές μειώσεις και τα μπόνους του COVID-19, λόγω της μειωμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας και των αυξανόμενων προβλέψεων για αναμενόμενες πιστωτικές ζημίες.

Τα λειτουργικά έξοδα, ωστόσο, παρέμειναν σταθερά λόγω του συνεχιζόμενου αυστηρού ελέγχου κόστους, παρά τις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε μακροπρόθεσμες στρατηγικές πρωτοβουλίες.

Η CarNext.com, η πλατφόρμα οχημάτων off-lease της εταιρείας, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων B2C κατά 1,9%, στα 10.800 οχήματα. Παρ ‘όλα αυτά, το καθαρό αποτέλεσμα ήταν αρνητικό κατά 18 εκατ. ευρώ, ιδίως μετά από περαιτέρω στρατηγικές επενδύσεις αξίας 6 εκατ.ευρώ, που αποσκοπούν στην επιτάχυνση της μελλοντικής ανάπτυξης.

Ο CEO της LeasePlan, Tex Gunning, σχολίασε: “Παρά τις άνευ προηγουμένου περιστάσεις, η LeasePlan για άλλη μια φορά παρουσίασε σταθερή απόδοση σε αμφότερες τις επιχειρήσεις μας αυτό το τρίμηνο – απόδειξη της δύναμης και της ανθεκτικότητας του επιχειρηματικού μας μοντέλου, της υψηλής ποιότητας της πελατειακής μας βάσης, της σταθερότητας των εσόδων μας και της αφοσίωσης και εμπειρίας των στελεχών της LeasePlan σε όλο τον κόσμο”.

Φωτογραφία: LeasePlan

Προηγούμενο άρθροΗ Europcar B2B βοηθά στην προσαρμογή στον COVID-19
Επόμενο άρθροΤαξινομήσεις επιβατικών στην ΕΕ, πτώση 7,8% τον Οκτώβριο