Αντιμετωπίζοντας σκληρό ανταγωνισμό από πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες, η Volvo Buses του Ομίλου Volvo κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «καμπάνια προϊόντων» στο διαγωνισμό Digital Communications Award 2018. Η Volvo Buses διαγωνίστηκε με την πρωτοποριακή καμπάνια “Light the Lights” για το νέο ηλεκτρικό λεωφορείο της εταιρείας, το Volvo 7900 Electric. Το βραβείο απονεμήθηκε σε τελετή στο Βερολίνο στις 28 Σεπτεμβρίου 2018.

Το Digital Communications Award προβάλει και ανταμείβει την καινοτόμο επικοινωνία στα ψηφιακά κανάλια από το 2011. Φέτος ο διαγωνισμός αυτός συγκέντρωσε περισσότερες από 700 συμμετοχές. Ο διαγωνισμός διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Quadriga στο Βερολίνο

“Είμαστε ευτυχείς που η διεθνής κριτική επιτροπή αναγνώρισε τη στρατηγική μας για να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό στη προσπάθειά μας να αυξήσουμε το δημόσιο ενδιαφέρον για τα οφέλη της κυκλοφορίας των λεωφορείων ηλεκτρικών πόλεων. Θέλουμε να αφωσιωθούν περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως με την ανάπτυξη ενός πιο ήσυχου και καθαρότερου αστικού περιβάλλοντος “, δήλωσε ο Stefan Nerpin, Senior Vice President Corporate Communications & Public Affairs της Volvo Buses.

Η καμπάνια επικοινωνίας χτίστηκε γύρω από την αληθινή ιστορία μιας άγνωστης αγωνιζόμενης καλλιτέχνιδας από το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, που διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, της Nathalie Cuti, η οποία με φυσικό και αδιάλειπτο τρόπο αλληλεπιδρά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία της Volvo σε κινηματογραφική μορφή. Στην ταινία τραγουδά ένα τραγούδι που έγραψε η ίδια, το “Light the Lights”. Η ταινία και το τραγούδι έγιναν viral σε πολλά ψηφιακά μέσα όπως το Facebook, το YouTube και το Spotify. Δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία τους πάνω από 3,5 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν ακούσει το τραγούδι ή/και παρακολούθησαν την ταινία.

Αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίστηκε στη συνέχεια σε καμπάνιες PR και σε ταινίες μικρού μήκους στα social media που έδωσαν μια πιο εμπεριστατωμένη εικόνα της άγνωστης καλλιτέχνιδας Nathalie Cuti και της ενδυναμωτικής ιστορίας της. Οι PR δραστηριότητες είχαν σημαντικές επιδράσεις σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο.. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας και μετά την εκδήλωση, τόσο η καλλιτέχνιδα όσο και τα λεωφορεία της Volvo έλαβαν αξιόλογους επαίνους από ένα ευρύ φάσμα ομάδων στόχου και το τραγούδι έγινε συναφές με την επιτυχία των ηλεκτρικών λεωφορείων της Volvo. Η εταιρεία έχει πουλήσει περισσότερα από 4000 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία Volvo.

«Εργαζόμενοι στρατηγικά για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το PR και χρησιμοποιώντας μια ιδιαίτερα ανθρώπινη προοπτική στην ιστορία της Nathalie, κατορθώσαμε να φτάσουμε πολύ πέρα από την παραδοσιακή ομάδα στόχο μας, προκαλώντας ενδιαφέρον για το brand και τα νέα μας προϊόντα σε εκατομμύρια ανθρώπους. Επιλέξαμε έναν αυθεντικό τόνο στον οποίο τραγουδάμε για να μεταφέρουμε το μήνυμά μας και δεν το φωνάζουμε επικοινωνώντας άμεσα με τους πελάτες μας, τον αστικό πληθυσμό και τους επιβάτες», λέει η Lina Martinsson, Head of Digital Marketing and Communication στη Volvo Buses.

Προηγούμενο άρθροH CLEPA ανέδειξε τις τάσεις που διαμορφώνουν το εγγύς μέλλον κατά τη διάρκεια της Automechanika 2018
Επόμενο άρθροΟ ψηφιακός μετασχηματισμός στις οδικές μεταφορές