Tex Gunning, CEO της LeasePlan

Ανατρέχοντας στο 2020, ο CEO της LeasePlan, Tex Gunning, χαιρέτισε τη συνεχιζόμενη πρωτοπορία βιωσιμότητας της εταιρείας του στον κλάδο leasing και κινητικότητας: «Το 2020 υπήρξε η πιο πράσινη χρονιά στην ιστορία της LeasePlan, με EV και υβριδικά plug-in να αντιπροσωπεύουν πλέον το 16,5% του συνόλου των νέων παραγγελιών».

Η LeasePlan σημείωσε καθαρά αποτελέσματα 45 εκατ. ευρώ το 4ο τρίμηνο (-61%) και 253 εκατ. ευρώ ολόκληρο το έτος (-37%). Παρά την σημαντική μείωση λόγω της πανδημίας, η εταιρεία αισιοδοξεί για θετικά αποτελέσματα και είναι βέβαιη πως θα επωφεληθεί από μελλοντικές ευκαιρίες.

CarasaService

  • Ο εξυπηρετούμενος στόλος παρέμεινε στα 1,9 εκατομμύρια οχήματα.
  • Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 252 εκατομμύρια ευρώ (+ 14,2%) το 4ο τρίμηνο και 856 εκατομμύρια ευρώ (+ 18%) ολόκληρο το έτος, λόγω αυξημένων επενδύσεων και αυστηρών ελέγχων κόστους.
  • Το μικτό κέρδος μειώθηκε στα 343 εκατομμύρια ευρώ (-12%) το 4ο τρίμηνο και 1.377 εκατομμύρια ευρώ (-10,2%) ολόκληρο το έτος, λόγω μειωμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας.
  • Το καθαρό αποτέλεσμα ανήλθε στα 112 εκατομμύρια ευρώ το 4ο τρίμηνο (-19,9%) και 486 εκατομμύρια ευρώ ολόκληρο το έτος (-19,7%) – «αποδεικνύοντας την ισχυρή ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου» έναντι της κρίσης του Covid-19, όπως ανέφερε η LeasePlan.

«Οι απαγορευτικοί περιορισμοί αύξησαν τη ζήτηση για οχήματα διανομής ηλεκτρονικού εμπορίου και σημειώθηκε ισχυρή αύξηση στον στόλο ιδιωτικού leasing», δήλωσε ο κ. Gunning.

CarNext.com

  • Ο Covid-19 έκλεισε καταστήματα και προκάλεσε πτώση στις πωλήσεις B2C (-24,5% το 4ο τρίμηνο, -2,5% στο σύνολο του έτους).
  • Ωστόσο, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 37 εκατομμύρια ευρώ (+ 20,9%) το 4ο τρίμηνο και 138 εκατομμύρια ευρώ (+ 15,7%) στο σύνολο του έτους, χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις τρίτων και τις επικουρικές υπηρεσίες.
  • Το υποκείμενο καθαρό αποτέλεσμα των -23 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβάνει μια πρόσθετη στρατηγική επένδυση 9 εκατομμυρίων ευρώ για την επιτάχυνση της μελλοντικής ανάπτυξης.

«Οι λιανικές πωλήσεις B2C ήταν μειωμένες (αλλά) σημειώθηκε ανάκαμψη των τιμών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε όλες τις αγορές, (…) στα ίδια επίπεδα ή πάνω από αυτά της περιόδου προ Covid», σύμφωνα με τον κ. Gunning, ο οποίος χαιρέτισε το συνολικό υποκείμενο καθαρό αποτέλεσμα των 406 εκατ. ευρώ ως «αξιόπιστο (…) παρά τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες και τις επενδύσεις στην ανάπτυξη, τις ψηφιακές πλατφόρμες και την CarNext.com».

«Παρά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς σε πολλές αγορές, πιστεύουμε πως είμαστε απόλυτα ικανοί να αντέξουμε τυχόν περαιτέρω διαταραχές της αγοράς λόγω της θεμελιώδους ανθεκτικότητάς μας. Επιπλέον, είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τη συνέχεια, καθώς η πανδημία επιταχύνει τη ζήτηση οχημάτων διανομών και ασφαλείς ατομικές συνδρομές οχημάτων μεταξύ ΜΜΕ και ιδιωτών πελατών», κατέληξε ο κ. Gunning.

Προηγούμενο άρθροΟ Toshihiro Mibe νέος πρόεδρος και CEO της Honda Motor
Επόμενο άρθροΑνθεκτικότητα δείχνουν τα αποτελέσματα της ALD