Τον Απρίλιο του 2019, η ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σημείωσε σχετικά σταθερή απόδοση (-0,4%), με 1.303.787 νέες ταξινομήσεις.

Η ζήτηση στην περιοχή προήλθε κυρίως από τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, οι οποίες σημείωσαν αύξηση 4,6% τον περασμένο μήνα. Όσον αφορά τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, η Ισπανία (+ 2,6%), η Ιταλία (+ 1,5%) και η Γαλλία (+ 0,4%) παρουσίασαν ελαφρά αύξηση σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2018, αλλά η ζήτηση στο Ηνωμένο Βασίλειο (-4,1%) και στη Γερμανία (-1,1%) μειώθηκε. Στην Ελλάδα ο Απρίλιος επανήλθε σε θετικό πρόσημο με +17,2%.

Το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου του 2019, η ζήτηση για νέα αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκε κατά 2,6%, με συνολικές πωλήσεις 5,3 εκατομμύρια μονάδες. Οι αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας παρέμειναν σχεδόν σταθερές το πρώτο τετράμηνο του έτους, ενώ οι ταξινομήσεις μειώθηκαν στην Ιταλία (-4,6%), στην Ισπανία (-4,5%) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (-2,7%) σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018. Στην Ελλάδα καταγράφηκε αύξηση +3,5%. Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης του τετραμήνου κατέγραψε η Λιθουανία, με 53,0%, που οφείλεται στη μεγάλη αύξηση του Απριλίου (+42,2%).

Από πλευράς εταιρειών, τη μεγαλύτερη αύξηση στο τετράμηνο κατέγραψαν η Mitsubishi (+17,8%) και η Volvo (+7.6%). Ελαφρά αύξηση κατέγραψε η Renault (+0,7%), που οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων της Dacia (+13,0%), η JLR (+2.0%), που οφείλεται στην Jaguar (+9.0%) και η Daimler (+0.05%), που οφείλεται στη smart (+7,2%). Τη μεγαλύτερη πτώση κατέγραψε η Nissan με -25,0%, μεγάλο μέρος της οποίας οφείλεται στον Απρίλιο (-17,1%), αλλά και η μάρκα Alfa Romeo (-40,6%). Στις μάρκες που σημείωσαν άνοδο στο τετράμηνο, αξίζει επίσης να σημειωθούν οι Lancia/Chrysler (+33,8%), η Lexus (+8,0%) και η Citroen (+7,7%).

Προηγούμενο άρθροΟι νέες τάσεις επιταχύνονται στο χώρο των εταιρειών Leasing
Επόμενο άρθροΤο Audi A4 γίνεται ήπιο υβριδικό και συντονίζεται με τους σηματοδότες