Η FleetCheck* εξετάζει τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι στόλοι οι οποίοι μπορεί να αποτελούνται κατά μεγάλο μέρος από ιδιωτικά αυτοκίνητα (γκρίζοι στόλοι) και ιδίως εκείνοι τους οποίους χρησιμοποιούν φιλανθρωπικοί οργανισμοί. Υπάρχει μια ποικιλία νομικών ευθυνών που σχετίζονται με τη διαχείριση κινδύνων που δεν είναι εύκολο να αποφευχθούν, ειδικά όταν πρόκειται για εθελοντές που οδηγούν οχήματα ή χρησιμοποιούν τα δικά τους αυτοκίνητα για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Είναι γεγονός ότι συχνά, στους οργανισμούς που μειώνονται οι προϋπολογισμοί, ο στόλος τοποθετείται πολύ χαμηλά στον κατάλογο προτεραιοτήτων, επειδή υπάρχει περιορισμένη συνειδητοποίηση των πιθανοτήτων δίωξης.

Ο Peter Golding, διευθύνων σύμβουλος της FleetCheck, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τα ζητήματα αυτά που συχνά παραβλέπονται: “Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα υποχρεώσεων περίθαλψης που αφορούν στον οδηγό και το όχημα και είναι καθιερωμένο δια νόμου. Σε μια εποχή που οι φιλανθρωπικές οργανώσεις γνωρίζουν πολύ καλά τον κίνδυνο της δυσφήμισης για πολλούς λόγους, το θέμα του στόλου τους πιθανότατα δεν γίνεται αντιληπτό σε σύγκριση με ζητήματα όπως η πρόληψη της κακοποίησης και της παρενόχλησης, ειδικά σε μια χρονική στιγμή που οι προϋπολογισμοί και οι διαχειριστικοί πόροι ζορίζονται. Το γεγονός είναι ότι, εάν συμβεί ένα ατύχημα και διαπιστωθεί ότι φταίει η οργάνωση, μπορεί να υποστεί δίωξη και οι διευθυντές της θα αντιμετωπίσουν ποινή φυλάκισης. Πρόκειται για σοβαρό θέμα. Υπάρχουν πολλών ειδών κίνδυνοι, αλλά εάν, για παράδειγμα, δεν ελέγχετε προσεκτικά και τακτικά τις άδειες οδήγησης των εργαζομένων, ίσως κάποια στιγμή διαπιστώσετε ότι κάποιος έχει πολλούς πόντους ποινών στην άδειά του ή μπορεί και να μην έχει ακόμα την άδεια να οδηγεί ένα minibus.”

*εταιρεία που ασχολείται με το fleet management software

Προηγούμενο άρθροExynos και ISOCELL της Samsung για λύσεις Automotive-Grade
Επόμενο άρθροΤο Territory crossover της Ford παρουσιάστηκε στην Κίνα