Από τον Ιανουάριο του 2018, η Volkswagen δοκιμάζει το νέο BlueDiesel στο εσωτερικό της σταθμό ανεφοδιασμού στο Wolfsburg. Το νέο καύσιμο επιτρέπει τουλάχιστον κατά 20% μείωση των εκπομπών CO2, σε σύγκριση με το συμβατικό πετρέλαιο, χάρη στη χρήση βιοκαυσίμων.

Το R33 BlueDiesel, το οποίο περιλαμβάνει, μέχρι και κατά ένα τρίτο, συστατικά ανανεώσιμων καυσίμων, αναπτύχθηκε από κοινού από τη Volkswagen, το Πανεπιστήμιο Coburg και άλλους εταίρους του έργου. Το R33 BlueDiesel συμμορφώνεται με το πρότυπο DIN EN 590 και πληροί όλα τα κριτήρια για χρήση ως κανονικό καύσιμο.

Από το τηγάνι στη δεξαμενή καυσίμων

Τα βιοκαύσιμα παράγονται από το επεξεργασμένο λίπος μαγειρικής, το οποίο φιλτράρεται, καθαρίζεται και μεταποιείται σε μίγμα παραφίνης ή βιοντίζελ, το οποίο στη συνέχεια προστίθεται στο βασικό ντίζελ.

Το R33 BlueDiesel έχει βιολογική περιεκτικότητα μέχρι 33%, που βασίζεται αποκλειστικά σε υπολείμματα και απόβλητα, επιτρέποντας τουλάχιστον 20% μείωση εκπομπών CO2.

Μετά την επιτυχημένη δοκιμαστική φάση, το R33 BlueDiesel χρησιμοποιείται πλέον μόνιμα στους σταθμούς ανεφοδιασμού της Volkswagen στο Wolfsburg. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η εισαγωγή του και σε άλλες τοποθεσίες.

Ο project manager, καθηγητής Thomas Garbe, από το τμήμα ανάπτυξης της Volkswagen δήλωσε: “Προετοιμαζόμαστε για σημαντική αύξηση μεσοπρόθεσμα της ζήτησης υγρών καυσίμων από υπολείμματα υλικών και για προηγμένα βιοκαύσιμα. Ελπίζω ότι οι δημόσιοι σταθμοί ανεφοδιασμού θα προσφέρουν επίσης το R33 ως “Green Premium” στο εγγύς μέλλον.”

Προηγούμενο άρθροPrivate lease και συντήρηση αυτοκινήτου…
Επόμενο άρθροΗ Porsche κάνει ακόμα ταχύτερη την 911