To Private lease, που αναφέρεται ως προσωπική σύμβαση μίσθωσης, θα απαιτήσει νέες προσεγγίσεις για την εξυπηρέτηση και τη συντήρηση καθώς έχει αντίκτυπο όλο και περισσότερο στους εταιρικούς κύκλους, σύμφωνα με την epyx*.

Ο Tim Meadows, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, δήλωσε πως συνήθως το 80% των αυτοκινήτων με συμβατική εταιρική σύμβαση μισθώνεται με πακέτα συντήρησης, αλλά ότι αυτό μειώθηκε σε περίπου 20% για τις προσωπικές συμβάσεις μίσθωσης.

Όπως εξήγησε: “Οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης στόλου πωλούν συνεχώς περισσότερες συμβάσεις Private lease σε εταιρικό περιβάλλον, είτε σε ιδιώτες, είτε σε συνεργάτες. Είναι μια αγορά που θα έχει σημαντική σταθερή ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια και θα παρέχεται παράλληλα με τα παραδοσιακά συμβόλαια ενοικίασης σε στελέχη που οδηγούν εταιρικά αυτοκίνητα.

Ωστόσο, σε αντίθεση με τις συμβάσεις μίσθωσης που αποτελεί την πλειονότητα για τις μεγάλες εταιρείες leasing, μόνο ένα μικρό ποσοστό προσωπικών συμβάσεων μίσθωσης συμπεριλαμβάνουν τη συντήρηση. Αυτό δημιουργεί μια ολόκληρη σειρά θεμάτων. Για την εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης, αυτό σημαίνει ότι δεν γνωρίζουν αν ένα όχημα συντηρείται τακτικά, σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή, γεγονός που αναπόφευκτα θα επηρεάσει την αξία του όταν πρόκειται για remarketing. Τους δημιουργεί μια άβολη κατάσταση.

Ενώ και ο εργοδότης, του οποίου ο εργαζόμενος χρησιμοποιεί το όχημα για τη δουλειά του, είναι πολύ λιγότερο εύκολο να διαπιστώσει αν το αυτοκίνητο συντηρείται ανάλογα. Και πάλι, αυτό είναι κάτι που προκαλεί μεγάλο άγχος στις διοικήσεις των εταιρειών”.

*H epyx ειδικεύεται στη δημιουργία τεχνολογικών λύσεων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία Volvo και Ericsson
Επόμενο άρθροΝέο βιοντίζελ της Volkswagen μπορεί να μειώσει κατά 20% τις εκπομπές CO2