To νέο Hyundai i10 ανατρέπει τα δεδομένα της κατηγορίας. Πλατύτερο κατά 20 mm και με χαμηλότερη κατά 20 mm οροφή από τον προκάτοχό του, βελτιώνει τον αεροδυναμικό συντελεστή του στο 0,31 και αναδεικνύει έναν άνετο και επιθετικό χαρακτήρα.

Χάρη σε ένα εντυπωσιακά αυξημένο μεταξόνιο (+40 mm), το νέο Hyundai i10 προσφέρει επιπλέον άνεση χώρου επιβατών, εξαιρετική ευστάθεια και ποιότητα κύλισης ανώτερης κατηγορίας. Σε απόλυτους αριθμούς, το μεταξόνιο του Hyundai i10 έχει κατά μέσο όρο μόλις 59 mm απόσταση από αντιπροσωπευτικά μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας αλλά ξεπερνά κατά 105 mm το μέσο όρο τυπικών αυτοκινήτων πόλης.

Ποιοτικοί χώροι για εμπρός και πίσω επιβάτες

Το Hyundai i10 διαθέτει όχι μόνο μεγάλους αλλά και ποιοτικούς χώρους για όλους τους επιβάτες. Με πέντε θέσεις επιβατών, αυξημένη πρακτικότητα χάρη στον επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με χειρισμό από τον οδηγό –χαρακτηριστικό σπάνιο στην κατηγορία.

Εξαιρετικοί χώροι αποσκευών

Το νέο Hyundai i10 διαθέτει τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο της κατηγορίας του (252 λίτρα) – δηλαδή ακόμη και 50% μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με άλλα δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης- ενώ για πρώτη φορά υπάρχει επιλογή διπλού δαπέδου για κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμη και επώνυμα δίδυμα παιδικά καροτσάκια μπορούν να χωρέσουν στον αποθηκευτικό χώρο του Hyundai i10 χωρίς να διπλώσουν οι πλάτες των καθισμάτων.

Προηγμένοι και αξιόπιστοι κινητήρες με Energy Regeneration System

Το νέο Hyundai i10 εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο χάρη στις νέες περιβαλλοντικά εξελιγμένες τεχνολογίες των κινητήρων και κιβωτίων του. Μειώνει περίπου κατά 15% την κατανάλωση και τις εκπομπές καυσαερίων στο μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% στο νέο αυτόματο κιβώτιο, με μέση κατανάλωση 4.5 – 4.7 λίτρα, χάρη:

  • στο στάνταρ νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy Regeneration System που συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και την επαναξιοποιεί στις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ξεκουράζοντας τον κινητήρα.
  • στο στάνταρ σύστημα Idle Stop and Go (ISG), που συντελεί στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών καυσαερίου ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, σβήνοντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση.

Το νέο Hyundai i10 διαθέτει επιλογή ανάμεσα σε 5-τάχυτο κιβώτιο μηχανικό είτε αυτομάτων αλλαγών σχέσεων (AMT), σε συνδυασμό με δύο διαθέσιμους κινητήρες:

  • έναν 3-κύλινδρο MPi 1.0lt με 67 ίππους και ροπή 96 Nm, που εστιάζει στη σπιρτάδα εντός πόλης
  • έναν ισχυρότερο 16βάλβιδο MPi 1.2lt με 84 ίππους και ροπή 118 Nm, για άνετα και ήσυχα ταξίδια.

Οι δύο κινητήρες του νέου Hyundai i10 είναι κορυφαίας αξιοπιστίας, κατασκευασμένοι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, διαθέτουν καδένα μετάδοσης χρονισμού και βεβαίως την κορυφαία εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ακόμη και για εκατομμύρια χιλιόμετρα.

Προηγούμενο άρθροΗ Heléne Mellquist αναλαμβάνει πρόεδρος της Volvo Penta
Επόμενο άρθροVolvo Cars: 100% ανανεώσιμη ενέργεια στο Chengdu