Έναρξη πωλήσεων της Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, ειδική έκδοση της AMG σε green hell magno για το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής της μάρκας.
Με ισχύ 620 kW (843 hp) και μέγιστη ροπή άνω των 1400 Nm, η Mercedes-AMG GT 63 SE Performance, αποτελεί νέο ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας. Το τετράθυρο κουπέ είναι το πρώτο υβριδικό με επιδόσεις και ταυτοχρόνως το πιο ισχυρό μοντέλο μαζικής παραγωγής του Affalterbach μέχρι σήμερα. Ο συνδυασμός κινητήρα V8 biturbo 4,0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις και εξαιρετική δυναμική οδήγησης, με εντυπωσιακή απόδοση. Το νέο μοντέλο Edition με πράσινη βαφή AMG hell magno και πολλά σχεδιαστικά στοιχεία εξωτερικά και εσωτερικά διαθέτει ξεχωριστή εμφάνιση. Το βασικό μοντέλο E Performance μπορεί ήδη να παραγγελθεί στην τιμή των 196.897,40 ευρώ (τιμή Γερμανίας), η ειδική έκδοση με επιπλέον τιμή που ξεκινά από 21.777,00 ευρώ. Θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη από τον Απρίλιο του 2022.
Η Mercedes-AMG χαράζει τη δική της τεχνική πορεία για μεταφορά του DNA της στην ηλεκτροκίνηση. Για να το επιτύχει, η εταιρεία του Affalterbach εφαρμόζει τεχνολογίες της Formula 1 στη στρατηγική της E Performance Hybrid. Η ιδέα περιλαμβάνει ανεξάρτητη διάταξη συστήματος κίνησης, με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία στον οπίσθιο άξονα. Στην AMG GT 63 S E Performance, το σύστημα αποτελείται από έναν κινητήρα V8 biturbo 4,0 λίτρων και έναν παράλληλο ηλεκτροκινητήρα διαρκούς λειτουργίας, μπαταρία υψηλών επιδόσεων, που αναπτύχθηκε από την AMG και πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Η ισχύς των 620 kW (843 hp) και η μέγιστη ροπή άνω των 1400 Nm επιτρέπουν επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. Τα 200 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε λιγότερο από δέκα δευτερόλεπτα. Τελική ταχύτητα 316 χλμ.
Το νέο κορυφαίο μοντέλο της σειράς διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό:
- Με τις αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες εκτόνωσης πίεσης, η ανάρτηση AMG RIDE CONTROL+ προσαρμόζει τον βαθμό απόσβεσης κάθε τροχού σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Τα προγράμματα οδήγησης AMG DYNAMIC SELECT επιτρέπουν προεπιλογή της βασικής ρύθμισης – από τη λειτουργία “Sport+” για ιδιαίτερα δυναμική οδήγηση, έως τη ρύθμιση “Comfort”, για φυσιολογική κύλιση. Επιπλέον, οι ρυθμίσεις κινητήρα έχουν τρία στάδια, ανεξάρτητα από τα προγράμματα οδήγησης, μέσω ενός κουμπιού.
- Το ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου δυναμικής οδήγησης AMG DYNAMICS επηρεάζει, μεταξύ άλλων, τον έλεγχο του ESP® (Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας), την τετρακίνηση και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο οπίσθιο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αυτό αυξάνει την ευκινησία, χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στη σταθερότητα του οχήματος.
- Το σύστημα πέδησης κεραμικής σύνθεσης υψηλών επιδόσεων είναι ελαφρύ, με μεγάλη διάρκεια ζωής και εξαιρετική σταθερότητα.