Κορυφαία διάκριση για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., που κατέκτησε την πρώτη θέση στην Ευρώπη, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη για το 2018. Μια δικάκριση που επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη δέσμευση της εταιρείας για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη επίδοση, ξεπερνά κατά πολύ τους στόχους της Nissan Europe, σε σημείο που τα στελέχη της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, να αναρωτιούνται για  το “μυστικό”  αυτής της επιτυχίας!  Για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., αυτή η διάκριση είναι το φυσικό  αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “κτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

O όμιλος Θεοχαράκη έχει μια βαριά ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και  μετράει  σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε,  η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε  έχει συνδέσει το όνομά της  τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “κτίζοντας” διαρκώς την μεταξύ τους σχέση και εμπιστοσύνη .

 

Προηγούμενο άρθροNorauto και Carglass επεκτείνουν τη συνεργασία τους
Επόμενο άρθροSeat και Telefónica σε δοκιμαστικό πρόγραμμα διασύνδεσης με 5G