Daimler Buses

Οι επιχειρηματικές εξελίξεις στην Daimler Buses κατά τη χρήση 2020 καθορίστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τις επιπτώσεις της πανδημίας, ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η θέση της παραμένει ηγετική, ενώ επικεντρώνεται σε σημαντικά στρατηγικά έργα για το μετασχηματισμό του κλάδου λεωφορείων.

Υπό την επιρροή του COVID-19, οι παγκόσμιες αγορές λεωφορείων σημείωσαν σημαντική μείωση σχεδόν 40% το 2020 και οι βασικές αγορές της Daimler Buses 45%. Ταπούλμαν σε όλες τις βασικές αγορές, όπως η Ευρώπη, η Βραζιλία και το Μεξικό, επλήγησαν περισσότερο λόγω της παύσης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων. Στην κεντρική ευρωπαϊκή αγορά (ΕΕ 30: Ευρωπαϊκή Ένωση, Νορβηγία, Ελβετία), η αγορά πούλμαν μειώθηκε σχεδόν κατά 60% το 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Πτωτική ήταν επίσης η τάση στα τμήματα αστικών και υπεραστικών λεωφορείων. Αυτές οι εξελίξεις, φυσικά, αντικατοπτρίζονται στους αριθμούς πωλήσεων αυτών των επιχειρηματικών τομέων. Με πωλήσεις 20.200 ολοκληρωμένων λεωφορείων και σασί, οι πωλήσεις κατά τη χρήση 2020 ήταν σχεδόν 40% χαμηλότερες από το ισχυρό αποτέλεσμα των πωλήσεων του προηγούμενου έτους.

Παρά τις δύσκολες διαρθρωτικές συνθήκες, η Daimler Buses μπόρεσε να αξιοποιήσει την ηγετική της θέση σε όλες τις βασικές της αγορές. Το 2020 η Daimler Buses ηγήθηκε της αγοράς στην ΕΕ των 30 (Ευρωπαϊκή Ένωση, Νορβηγία, Ελβετία), καθώς και στη Βραζιλία, την Αργεντινή, το Μεξικό και την Τουρκία. Οι πωλήσεις στη Γερμανία ήταν επίσης ικανοποιητικές πέρυσι. Με πωλήσεις 3.000 μονάδων, οι πωλήσεις ήταν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, εξαιτίας της πολύ καλής αγοράς αστικών λεωφορείων.

Λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα, η Daimler Buses αναμένει ότι το περιβάλλον της αγοράς στον κλάδο των λεωφορείων θα παραμείνει δύσκολο το 2021. Δεδομένης της συνεχιζόμενης πανδημίας COVID-19, η κατάσταση παραμένει ιδιαίτερα δύσκολη για τις επιχειρήσεις με πούλμαν. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης από τις τρέχουσες πολύ χαμηλές εισερχόμενες παραγγελίες, οι οποίες επομένως είναι πιθανό να οδηγήσουν σε μείωση των πωλήσεων στον τομέα αυτό.

Η Daimler Buses επιδιώκει να αυξήσει την επιχειρησιακή ασφάλεια του στόλου της και συνεπώς την αποτελεσματικότητά της επεκτείνοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες. Για παράδειγμα, η πύλη “Omniplus On” της Daimler Buses συγκεντρώνει και ενσωματώνει όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες. Το 2020 η Daimler Buses εργάστηκε για την επέκταση της γκάμας της και τη βελτιστοποίηση για τους πελάτες. Η υπηρεσία “Omniplus On SignalStore” παρέχει στους πελάτες πακέτα δεδομένων με τα οποία μπορούν να αποθηκεύσουν και να επεξεργαστούν ιστορικά και σε πραγματικό χρόνο σημεία δεδομένων απευθείας από τα οχήματά τους στο δικό τους σύστημα μέσω διεπαφών δεδομένων οχήματος. Η Daimler Buses εργάζεται επί του παρόντος για να κάνει τις υπηρεσίες τηλεματικής της χρήσιμες για μάρκες τρίτων.

Μέσω στρατηγικά σημαντικών και στοχευμένων συνεργασιών, όπως με την IVU Traffic Technologies AG, η Daimler Buses επιδιώκει επίσης να αναπτύξει νέους επιχειρηματικούς τομείς στον τομέα των λύσεων κινητικότητας που συμβάλλουν στον μετασχηματισμό του κλάδου λεωφορείων.

Προηγούμενο άρθροΔέκα νέα χρώματα για το Nissan Ariya
Επόμενο άρθροΤο BMW Group δημοσιεύει Ενιαίο Απολογισμό