Engine

Η Toyota Motor Corporation προωθεί την παγκόσμια ηλεκτροκίνηση οχημάτων παρέχοντας σχεδόν 24.000 άδειες χρήσης τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης, ελεύθερες δικαιωμάτων. Περιλαμβάνουν διπλώματα ευρεσιτεχνίας που χορηγήθηκαν κατά τη διάρκεια περισσότερων από 20 χρόνια ανάπτυξης τεχνολογίας υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Η εταιρεία διαθέτει τεχνική υποστήριξη προς υποστήριξη των κατασκευαστών ολοκληρωμένων οχημάτων ώστε να επιτύχουν τους στόχους απόδοσης με τα συστήματα ηλεκτροκίνησης. 

Η Toyota ανακοίνωσε στις 3 Απριλίου δύο μέτρα σχετικά με το χρόνο, τα χρήματα και τους πόρους που απαιτούνται για την ανάπτυξη βιώσιμης κινητικότητας για την καταπολέμηση των αυξανόμενων εκπομπών και τη συνέχιση της χρήσης της διαθέσιμης τεχνολογίας των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και των τεχνικών της γνώσεων, για την περαιτέρω προώθηση της ευρείας χρήσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Πρώτον, η Toyota ανακοίνωσε ότι θα χορηγήσει άδειες άνευ δικαιωμάτων για σχεδόν 24.000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας που κατέχει (συμπεριλαμβανομένων ορισμένων εκκρεμουσών εφαρμογών) για τεχνολογίες που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση οχημάτων. Δεύτερον, η Toyota θα παρέχει τεχνική υποστήριξη βάσει αμοιβής σε άλλους κατασκευαστές που αναπτύσσουν και πωλούν ηλεκτροκίνητα οχήματα, όταν χρησιμοποιούν κινητήρες της Toyota, μπαταρίες, PCU, ECU ελέγχου και άλλες τεχνολογίες συστήματος ηλεκτροκίνησης οχημάτων ως μέρος των συστημάτων κίνησής τους.

Power Control Unit

Τελικά, η Toyota, χορηγώντας διπλώματα ευρεσιτεχνίας άνευ δικαιωμάτων και παρέχοντας τεχνική υποστήριξη για τα συστήματα ηλεκτροκίνησής της, στοχεύει στην περαιτέρω προώθηση της ευρείας χρήσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, βοηθώντας τις κυβερνήσεις, τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και την ευρύτερη κοινωνία να επιτύχουν στόχους που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή.

“Με βάση το μεγάλο όγκο των ερωτήσεων που λαμβάνουμε σχετικά με τα συστήματα ηλεκτροκίνησης των οχημάτων μας από εταιρείες που αναγνωρίζουν την ανάγκη διάδοσης των υβριδικών και άλλων τεχνολογιών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, πιστεύουμε ότι τώρα είναι καιρός για συνεργασία”, δήλωσε ο Shigeki Terashi, Μέλος του Δ.Σ. και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Corporation. “Εάν ο αριθμός των ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα 10 χρόνια, θα γίνουν στάνταρ και ελπίζουμε να διαδραματίσουμε έναν ρόλο στην υποστήριξη αυτής της διαδικασίας”.

Από την παρουσίαση του Shigeki Terashi, Director and Executive Vice President της Toyota με θέμα “Royalty-free Patent Licenses for Vehicle Electrification Technology”

Τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας άνευ δικαιωμάτων, αφορούν σε προηγμένες τεχνολογίες που βρίσκονται στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, ιδιαίτερα εκείνα που χρησιμοποιούνται σε υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV), που έχουν βοηθήσει την Toyota να επιτύχει βελτιωμένες επιδόσεις, μείωση μεγεθών και μείωση του κόστους. Πιο συγκεκριμένα, τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που περιλαμβάνονται αφορούν σε παρελκόμενα και συστήματα, όπως ηλεκτροκινητήρες, μονάδες ελέγχου ισχύος (PCU) και συστήματα ελέγχου. Αυτές είναι βασικές τεχνολογίες που μπορούν να εφαρμοσθούν στην ανάπτυξη διαφόρων τύπων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των HEV, των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων plug-in (PHEV) και των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCEV).

Motor

Συνολικά, η Toyota θα προσφέρει περίπου 23.740 διπλώματα ευρεσιτεχνίας που παραχωρήθηκαν κατά τη διάρκεια περισσότερων από 20 χρόνια ανάπτυξης τεχνολογίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η περίοδος παραχώρησης θα ξεκινήσει αμέσως και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2030. Οι συμβάσεις για τις παραχωρήσεις μπορούν να εκδοθούν επικοινωνώντας με την Toyota και συζητώντας για τους συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις αδειοδότησης.

Η Toyota έχει ήδη προσφέρει 5.680 διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματά της κυψελών καυσίμου (FCEV) από τον Ιανουάριο του 2015. Τώρα, η εταιρεία προσθέτει περίπου 2.590 διπλώματα ευρεσιτεχνίας που σχετίζονται με ηλεκτροκινητήρες, 2.020 διπλώματα ευρεσιτεχνίας που σχετίζονται με PCU, 7.550 διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετικά με συστήματα ελέγχου, 1.320 διπλώματα ευρεσιτεχνίας συστημάτων μετάδοσης κίνησης, 2.200 διπλώματα ευρεσιτεχνίας φορτιστών και 2.380 διπλώματα ευρεσιτεχνίας κυψελών καυσίμου (ανεβάζοντας το σύνολο των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που σχετίζονται με κυψέλες καυσίμου στα 8.060).

Όσον αφορά στην τεχνική υποστήριξη βάσει αμοιβής, οι λεπτομέρειες περιλαμβάνουν την επισκόπηση των συστημάτων ηλεκτροκίνησης των οχημάτων, τις οδηγίες ελέγχου και λεπτομερείς περιγραφές οδηγιών ρύθμισης για οχήματα που θα χρησιμοποιούν τα συστήματά της. Η καθοδήγηση που θα παράσχει η Toyota, για παράδειγμα, περιλαμβάνει την παροχή υποστήριξης σε άλλους κατασκευαστές προς επίτευξη υψηλών επιδόσεων όσον αφορά στην αποδοτικότητα των καυσίμων, την απόδοση και το χαμηλό επίπεδο θορύβου που ταιριάζουν στα οχήματα που αναπτύσσουν. Οι υπηρεσίες θα βασίζονται σε συμβόλαια.

Προσφέροντας, τόσο διπλώματα ευρεσιτεχνίας άνευ δικαιωμάτων, όσο και τεχνική υποστήριξη για ηλεκτροκίνητα οχήματα, η Toyota διαβλέπει την ευκαιρία να ενθαρρύνει την ανάπτυξη και την θέσπιση από την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε όλο τον κόσμο, κάτι που εδώ και πολύ καιρό θεωρούσε θέμα προτεραιότητας, βασισμένη στην ισχυρή πεποίθησή της πως τα οικολογικά οχήματα θα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής μόνο εάν χρησιμοποιηθούν ευρέως μέσω των μειώσεων των εκπομπών CO2.

Το 2015, η Toyota έθεσε στόχους για τη μείωση των δικών της εκπομπών και δημιούργησε το Toyota Environmental Challenge 2050, ένα σύνολο στόχων μακροπρόθεσμων δράσεων για τη βιωσιμότητα, αποσκοπώντας στη μείωση των εκπομπών CO2 από τα οχήματα και τα εργοστάσιά της, ενώ το 2017 ανακοίνωσε ένα σχέδιο πωλήσεων για την διάδοση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων που καλύπτει την περίοδο έως τα τέλη του 2030.

Προηγούμενο άρθροΗ SIXT λανσάρει τη SIXT Flat στοχεύοντας στην αύξηση της αγοράς συνδρομών
Επόμενο άρθροΗ οδική ασφάλεια βελτιώνεται αλλά όχι αρκετά