Η θυγατρική της Volkswagen SITECH σε κοινοπραξία με την Brose
Από αριστερά: Thomas Eichenberg, Μέλος ΔΣ για τα Οικονομικά της Volkswagen Group Components, Stefanie Wangemann, Διευθύνουσα Σύμβουλος IT, HR & Organization Sitech Sitztechnik GmbH, Wissam Harb, Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου Εργαζομένων της SITECH Sitztechnik GmbH, Jürgen Rittersberger, Γενικός Γραμματέας της Volkswagen AG, Daniela Cavallo, Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου Εργαζομένων του Ομίλου Volkswagen AG, Thomas Schmall, Πρόεδρος ΔΣ της Volkswagen Group Components, Bernd Osterloh, Πρόεδρος Γενικού και Ομιλικού Συμβουλίου Εργαζομένων, Sandro Scharlibbe, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Εσωτερικών του Brose Group, Ingo Fleischer, Διευθύνων Σύμβουλος της SITECH Sitztechnik GmbH, Wolfgang Fueter, Μέλος ΔΣ για το Ανθρώπινο Δυναμικό της Volkswagen Group Components, Michael Stoschek, Πρόεδρος του Brose Group, Thomas Spangler, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Δραστηριοτήτων του Brose Group, Ulrich Schrickel, CEO του Brose Group, Stefan Kübrich, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου Εργαζομένων της Brose Coburg, Dr. Steffen Blase, Management Mergers & Acquisitions της Volkswagen AG και Seref Durak, Πρόεδρος του Συμβουλίου Εργαζομένων της Brose Coburg.

Η θυγατρική της Volkswagen AG, SITECH και η Brose, προμηθευτική εταιρεία της αυτοκινητοβιομηχανίας, σχεδιάζουν να δημιουργήσουν κοινοπραξία κατασκευής ολοκληρωμένων καθισμάτων, δομών καθισμάτων και εξαρτημάτων καθισμάτων.

Η Volkswagen AG και το Brose Group θα κατέχουν από 50% της νέας εταιρείας. Εκπρόσωποι και των δύο εταιρειών υπέγραψαν ένα μνημόνιο συνεργασίας για την κοινοπραξία στο Coburg.

Ο Thomas Schmall, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Group Components, δήλωσε: “Η ηλεκτρική κινητικότητα και, κυρίως, η αυτόνομη οδήγηση δημιουργούν νέες προκλήσεις για εμάς ως αυτοκινητοβιομηχανία – και στον τομέα της κατασκευής καθισμάτων. Το εσωτερικό του μέλλοντος θα αποτελείται από ένα νέο περιβάλλον όπου η ευελιξία και η εξατομίκευση θα είναι εξίσου σημαντικές με την άνεση και την ασφάλεια. Η νέα κοινοπραξία θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσεαπόλυτα τέτοιες ανάγκες. Στο πλαίσιο της νέας κοινοπραξίας, η SITECH θα καταστεί παγκόσμιος παίκτης”.

Ο Ulrich Schrickel, CEO του Brose Group, πρόσθεσε: “Η Brose είναι κορυφαίος πάροχος δομών καθισμάτων. Μπορούμε να προσφέρουμε στην κοινοπραξία την πολυετή εμπειρία μας στον τομέα των εξαρτημάτων ρύθμισης και άνεσης, τόσο χειροκίνητων, όσο και ηλεκτρικών. Η εταιρεία μας διαθέτει επίσης την τεχνογνωσία που απαιτείται για την έξυπνη σύνδεση του εσωτερικού του οχήματος με προϊόντα μηχατρονικής μηχανικής με αισθητήρες και λογισμικό. Η SITECH, από την άλλη, είναι μια πολύ ικανή εταιρεία ανάπτυξης ολοκληρωμένων συστημάτων καθισμάτων και υπερτερεί στην παραγωγή και τα logistics. Στην κοινοπραξία μπορούμε να συνεργαστούμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μελλοντικές λύσεις εσωτερικού”.

Η Daniela Cavallo, Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου Εργαζομένων του Ομίλου στη Volkswagen AG και μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της SITECH, δήλωσε: “Το Συμβούλιο Εργαζομένων έχει πάρει την έγκριση για ορισμένα μέτρα που αποσκοπούν στην προστασία των συμφερόντων των εργαζομένων στα γερμανικά εργοστάσια της SITECH Sitztechnik GmbH. Σε αυτά περιλαμβάνονται εγγύηση εργασίας μέχρι το 2029, διαμοιρασμός χρήσης εργοστασίου και διασφάλιση των δικαιωμάτων συναπόφασης των εργαζομένων στις γερμανικές εγκαταστάσεις της SITECH για την κοινοπραξία. Γνωρίσαμε τον μελλοντικό μας συνεργάτη Brose ως καινοτόμο οικογενειακή επιχείρηση που, όπως εμείς στη Volkswagen, εστιάζει σαφώς στην τεχνολογία και στο μακροπρόθεσμο μέλλον. Η κοινοπραξία με την Brose θα ενισχύσει και τις δύο πλευρές και θα θέσει τα θεμέλια μελλοντικής επιτυχίας της νέας μονάδας. Αυτή η νέα συνδυασμένη δύναμη θα δημιουργήσει τη βάση για μια εξαιρετικά ανταγωνιστική εταιρεία και ασφάλεια στην εργασία”.

Ο Michael Stoschek, Πρόεδρος του Brose Group, δήλωσε: “Οι ιδιοκτήτες της Brose πιστεύουν βαθιά στις δυνατότητες και το δυναμικό της κοινοπραξίας. Γι ‘αυτό αποφασίσαμε ομόφωνα να συνεχίσουμε τις διαπραγματεύσεις για μια συμμαχία. Είμαι βέβαιος ότι η Volkswagen και η Brose θα θέσουν ισχυρά θεμέλια για την κοινοπραξία, μια εταιρεία που θα κατέχει ηγετική θέση στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά καθισμάτων οχημάτων. Ως ανταγωνιστικός εταίρος, η κοινοπραξία θα προμηθεύει το Volkswagen Group και θα επιδιώξει να κερδίσει συμβόλαια από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες”.

Η Volkswagen και η Brose θα επανεξετάσουν τη συναλλαγή ως μέρος διαδικασίας δέουσας επιμέλειας και θα ολοκληρώσουν τις διαπραγματεύσεις τους επόμενους μήνες. Η συμφωνία έχει προγραμματιστεί να υπογραφεί έως το τέλος του έτους. Θα ακολουθήσει ο αντιμονοπωλιακός έλεγχος.

Το SITECH Group

Περισσότεροι από 5.000 εργαζόμενοι παράγουν εξαρτήματα αυτοκινήτων και δομής καθισμάτων σε έξι εργοστάσια παραγωγής στη Γερμανία, την Πολωνία και την Κίνα. Τα καθίσματα και τα εξαρτήματα παρέχονται απευθείας στις γραμμές παραγωγής.

Επίσης, στην ανάπτυξη νέων προϊόντων συμμετέχουν περισσότεροι από 200 μηχανικοί. Το έργο αυτών των μηχανικών καλύπτει ολόκληρο το φάσμα ανάπτυξης: από την προ-ανάπτυξη έως τη δημιουργία αρχέτυπων και την υποστήριξη της μαζικής παραγωγής. Η SITECH  Sitztechnik GmbH είναι θυγατρική της Volkswagen AG.

Η Brose

Η Brose είναι η τέταρτη μεγαλύτερη προμηθευτική οικογενειακή επιχείρηση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εταιρεία αναπτύσσει και παράγει συστήματα μηχατρονικής μηχανικής για πόρτες και καθίσματα οχημάτων, καθώς και ηλεκτρικούς κινητήρες, κινητήρες και ηλεκτρονικά συστήματα διεύθυνσης, φρένων, κιβωτίων ταχυτήτων και ψύξης κινητήρων. Περίπου 25.000 εργαζόμενοι σε 65 τοποθεσίες σε 24 χώρες δημιούργησαν κύκλο εργασιών 6,2 δισ. ευρώ το 2019.

Περίπου 8.000 εργαζόμενοι σε 24 τοποθεσίες σε 12 χώρες αναπτύσσουν, παράγουν και εμπορεύονται δομές και εξαρτήματα καθισμάτων παγκοσμίως. Ο επιχειρηματικός τομέας εσωτερικού αυτοκινήτων απασχολεί 650 μηχανικούς και τεχνικούς στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα, οι οποίοι εργάζονται σε συστήματα καθισμάτων και ρυθμιστές του εσωτερικού του οχήματος. Οι πελάτες περιλαμβάνουν περισσότερους από 50 κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Φωτογραφία: Volkswagen

Προηγούμενο άρθροΗ κινεζική Xpeng Motors συγκέντρωσε 500 εκατ. δολάρια
Επόμενο άρθροACEA: Ασφαλείς χώρους στάθμευσης για φορτηγά