Η Spoticar, η πλατφόρμα μεταχειρισμένων οχημάτων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας PSA, ενεργοποιείται και σε άλλες 10 χώρες της Ευρώπης.

Η Spoticar, που δημιουργήθηκε στα τέλη Μαΐου στη Γαλλία, στοχεύει στην προσφορά μιας γκάμας μεταχειρισμένων οχημάτων από μάρκες της PSA που έχουν επιλεγεί, αξιολογηθεί και προετοιμαστεί από τους ειδικούς του δικτύου της συντήρησης και επισκευής. Τα οχήματα θα προσφέρονται, είτε online, είτε σε περιορισμένο αριθμό σημείων πώλησης.

Επτά μάρκες
Η πλατφόρμα συγκεντρώνει επτά ξεχωριστές μάρκες μεταχειρισμένων οχημάτων του ομίλου PSA κάτω από ένα νέο εμπορικό σήμα. Αυτά τα επτά είναι:

  • Peugeot Occasion du Lion
  • Citroën Select
  • Opel Sélection
  • Vauxhall NetworkQ
  • Cardays
  • Eurorepar Car Service Occasions
  • Occasion Garantie

Προσέγγιση πολυτελείας

Μόνη εξαίρεση αποτελεί η DS Certified Label, προκειμένου να διατηρηθεί μια πολυτελής προσέγγιση για remarketing μεταχειρισμένων οχημάτων του premium brand της PSA.

Η Spoticar προσφέρει εγγύηση επιστροφής χρημάτων (αν τα αυτοκίνητα επιστραφούν εντός πέντε ημερών και 1000 χλμ.). Περιλαμβάνει συντήρηση στα 15.000 χλμ. ή ένα έτος (όποιο έλθει πρώτο) – με εξαίρεση τα ελαστικά και τη φυσιολογική φθορά.

10 χώρες

Σε συνέχεια της έναρξης λειτουργίας της στη Γαλλία, όπου η πλατφόρμα διαθέτει ήδη περισσότερες από 38.000 online προσφορές και 1.500 σημεία πώλησης (για αυτοκίνητα ηλικίας έως 15 ετών), η Spoticar θα λειτουργήσει σε 10 άλλες ευρωπαϊκές χώρες πριν από το τέλος του έτους – Βέλγιο, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ελβετία, Ολλανδία, Αυστρία και Πολωνία.

Μετά την εξαγορά της Aramisauto το 2016, η έναρξη λειτουργίας της Spoticar επιβεβαιώνει τις φιλοδοξίες της PSA στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – όχι μόνο ως σημαντικής πηγής εσόδων αλλά και βασικό κανάλι για το remarketing των οχημάτων πρώην μίσθωσης και ενοικίασης.

1 εκατομμύριο

Η Spoticar είναι η απάντηση της PSA στις ταχείες αλλαγές στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η οποία αντιπροσωπεύει συνολικά περίπου 150 εκατομμύρια συναλλαγές παγκοσμίως.

Οι αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ενδιαφέρονται περισσότερο να επιτύχουν μια καλή αγορά παρά να αποκτήσουν μια συγκεκριμένη μάρκα. Προσφέροντας την ευρύτερη δυνατή γκάμα μεταχειρισμένων οχημάτων (εντός του ομίλου), η PSA είναι σε θέση να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν πιο επωφελώς στην ταχέως αναπτυσσόμενη, ψηφιακή και ενοποιημένη αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων.

Χάρη στην Spoticar (και την DS Certified Label), η PSA ελπίζει να αυξήσει τις προβλεπόμενες πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το 2021 από 800.000 (αρχική φιλοδοξία για τα οκτώ ξεχωριστά κανάλια της, όπως διατυπώνεται στη στρατηγική της PSA “Push to Pass“) σε 1 εκατομμύριο.

Προηγούμενο άρθροΗ Bolt ανταγωνίζεται την Uber στο Λονδίνο
Επόμενο άρθροΗ Apple εξαγοράζει την startup αυτόνομης οδήγησης Drive.ai