H Seagull, μία διεθνής εταιρεία μεταφορών και logistics με έδρα τη Ζυρίχη, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2006. Η εταιρεία, που είναι παρούσα σε έξι χώρες, προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στις μεταφορές και ολοκληρωμένες υπηρεσίες αποθήκευσης και διακίνησης εμπορευμάτων. Το 88% του τζίρου της προέρχεται από τις οδικές μεταφορές.

Η Seagull, τον Οκτώβριο του 2020, απέκτησε εννέα e-NV200 από τη Nissan – Νικ. Ι Θεοχαράκης, για την ταχυμεταφορά αγαθών.

Το e-NV200 είναι ένα όχημα για αστικές παραδόσεις, με σχεδόν αθόρυβη λειτουργία και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με αυτονομία 301 χλμ. σε συνθήκες πόλης και χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία μπαταριών με το νέο Nissan LEAF, χωρίς να έχει αυξηθεί το μέγεθος της μπαταρίας, οι χρήστες του e-NV200 δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσουν κανένα συμβιβασμό στο χώρο ή τη χωρητικότητα του φορτίου. Το 100% ηλεκτροκίνητο Nissan e-NV200 έχει χώρο φορτίου 4,2 m³, αρκετό για να χωρέσει δύο παλέτες ή φορτίο μέχρι 701kg. Με το ευρύ άνοιγμα στις πίσω πόρτες, όπως και με τις συρόμενες πλευρικές, η φόρτωση είναι γρήγορη και εύκολη. Το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί.

Με αυτή την αφορμή ζητήσαμε από τον κύριο Άρη Αλτιπαρμάκη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Weboxit, να μας μιλήσει για το στόλο των εταιρικών τους αυτοκινήτων πριν από την αγορά αυτή και πώς επέδρασε η προσθήκη των e-NV200 στη συνέχεια, τόσο στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας όσο και στο κόστος χρήσης, καθώς και στην καθημερινή λειτουργικότητα του στόλου.

Άρης Αλτιπαρμάκης  διευθύνων Σύμβουλος της Weboxit

“Η Weboxit, το νεότερο μέλος του ομίλου Seagull, είναι η πρώτη εταιρεία courier με 100% ηλεκτροκίνητο στόλο διανομής από την αρχή της ίδρυσής της”.

“Η περιβαλλοντική μας ευαισθησία αποτυπώνεται έμπρακτα με την επιλογή των e-NV 200 για το στόλο μας και την επίτευξη, από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας μας, μηδενικών ρύπων”.

“Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση 100% ηλεκτροκίνητου στόλου είναι πολλά, όπως για παράδειγμα χαμηλό κόστος συντήρησης και επισκευών, εύκολη πρόσβαση σε οποιοδήποτε σημείο του αστικού ιστού, χαμηλή έως και μηδενική όχληση λόγω των εξαιρετικά χαμηλών επιπέδων θορύβου, ενώ το βασικό μειονέκτημα, που ήταν η αυτονομία των μπαταριών του οχήματος, έχει πλέον ξεπεραστεί, αφού με 250 καθαρά χιλιόμετρα δρομολογίου καλύπτονται όλα τα σημεία, ακόμα και του πιο δύσκολου και μακρινού δρομολογίου”.

“Το κόστος κτήσης βέβαια αποτελεί τον πλέον ανασταλτικό παράγοντα, καθώς το start up cost στη δική μας περίπτωση ήταν αυξημένο όσον αφορά την αγορά του στόλου σε σχέση με την αγορά συμβατικών οχημάτων”.

“Η διαφορά αυτή όμως είμαστε πεπεισμένοι ότι θα απορροφηθεί από την απρόσκοπτη και συνεχή λειτουργία του στόλου μας, αλλά και τις στρατηγικές συνεργασίες με ομίλους περιβαλλοντικά ευαίσθητους που, όπως εμείς, θα στηρίξουν την προσπάθεια όλων μας για ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον”.

“Αποτελεί στρατηγική μας απόφαση λοιπόν, η περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου μας, με επιπλέον 10 νέα ηλεκτροκίνητα Van για την κάλυψη του last mile της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, ενώ αξίζει να αναφερθούν οι λύσεις που εφαρμόζει η εταιρεία μας για paperless λειτουργία και βέλτιστη αξιοποίηση του στόλου με τη χρήση σύγχρονης τηλεματικής, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη σωστή αξιοποίηση των μέσων που διαθέτουμε και προσφέροντας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους πελάτες μας”.

Προηγούμενο άρθροΜέχρι τις 30 Ιουνίου τα Σχέδια Φόρτισης των Δήμων
Επόμενο άρθροRenault KADJAR 1.3 TCe 140hp Sport Edition