Η ΜΙΝΙ για πρώτη φορά στην Ελλάδα συμμετείχε στη νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Clubhouse, όπου μία ταλαντούχα ομάδα ομιλητών μίλησε τη Δευτέρα 12 Απριλίου για τα νέα μοντέλα ΜΙΝΙ, το μέλλον της κινητικότητας, τη βιωσιμότητα και τις ανεξερεύνητες γωνίες της πόλης.

Η ΜΙΝΙ συνεχίζει να πρωτοπορεί επιλέγοντας καινοτόμα κανάλια επικοινωνίας για να προσεγγίσει τους φίλους της βρετανικής μάρκας. Για το λόγο αυτό, η ΜΙΝΙ είναι η πρώτη μάρκα αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά που δημιουργεί το δικό της club μέσω της νέας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Clubhouse.

Στο πρώτο room που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Απριλίου από τις 20:00 – 21:00 μέσω του Clubhouse app, μία πολυτάλαντη ομάδα ξεχωριστών προσκεκλημένων της ΜΙΝΙ συζήτησαν και αντάλλαξαν απόψεις και εμπειρίες για τα νέα μοντέλα ΜΙΝΙ, το μέλλον της κινητικότητας, τη βιωσιμότητα και τις ανεξερεύνητες γωνίες της πόλης.

Οι συμμετέχοντες στο room είχαν τη μοναδική ευκαιρία να ακούσουν «ζωντανά» τις προσωπικές τους ιστορίες, να μάθουν πρώτοι τα πιο σημαντικά hints για τα νέα μοντέλα ΜΙΝΙ, να πάρουν χρήσιμες συμβουλές, αλλά και να ακούσουν τις απόψεις μοναδικών opinion leaders που πρωταγωνιστούν στους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούνται.

Σημαντική παρουσία στο πρώτο σλληνικό room της MINI είχαν οι εξής:

  • Νίκος Καψής – Product Manager, BMW Group Hellas
  • Desy Karapchanska – Business Development & Sustainability Advisor
  • Κωνσταντίνος Κίντζιος – Business Development Director, ReGeneration
  • Δημήτρης Καλαβρός-Γουσίου – Editor #DKGonFood

Μπορείτε να δείτε την εφαρμογή, η οποία είναι διαθέσιμη στο App Store για iPhone εδώ.

 

 

Προηγούμενο άρθροWorld Car Person of the Year o Akio Toyoda
Επόμενο άρθροΠεριορισμένη έκδοση Stormtrak του Ford Ranger