Συνεχίζοντας να επιδιώκει την απολαυστική οδήγηση, το νέο Lexus IS αυξάνει τα όρια των δυναμικών επιδόσεων του Compact RWD Sports Sedan.

  • Ευελιξία και άνεση οδήγησης από το Τεχνικό Κέντρο Toyota Shimoyama
  • Επιθετικό στυλ που υποδηλώνει τις υψηλού επιπέδου οδηγικές επιδόσεις
  • Θέσπιση τεχνολογιών αιχμής, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου Lexus Safety System+

Η Lexus επιδιώκει γραμμική λειτουργία σύμφωνα με τις προθέσεις του οδηγού, όπως η απρόσκοπτη μετάβαση από την επιβράδυνση, στη διεύθυνση και την επιτάχυνση στις στροφές, σε όλους τους τρόπους οδήγησης. Αυτό ονομάζεται “Lexus Driving Signature” και αποτελεί πλέον το νέο πρότυπο ανάπτυξης κάθε μοντέλου της Lexus. Για να επιτευχθεί αυτή η οδηγική απόδοση, το IS δοκιμάστηκε διεξοδικά και βελτιώθηκε σε διάφορα μέρη του κόσμου, συμπεριλαμβανομένου του νέου Τεχνικού Κέντρου Toyota Shimoyama που άνοιξε το 2019.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια είχε ως αποτέλεσμα οι οδηγοί του νέου IS να μπορούν να απολαύσουν άνετη αίσθηση οδήγησης ακόμα και σε καθημερινές καταστάσεις. Όσον αφορά στο στυλ, για να επιτευχθεί ένας δυναμικός σχεδιασμός, καταβλήθηκαν προσπάθειες για τη δημιουργία μιας φαρδιάς και χαμηλής φόρμας, ενώ μια τεχνολογία πρέσας υψηλής ακρίβειας έδωσε ένα ευκρινές σχήμα. Επιπλέον, το IS είναι εξοπλισμένο με προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της εξελιγμένης έκδοσης του Lexus Safety System +.

Ο Αρχιμηχανικός της Lexus International, Naoki Kobayashi, δήλωσε: “Αυτό που είχαμε κυρίως κατά νου για την ανάπτυξη του νέου IS ήταν να το καταστήσουμε αυτοκίνητο που να επικοινωνεί κατ΄εξοχήν με τον οδηγό, ανεξάρτητα από τις οδικές συνθήκες ή τον τρόπο οδήγησης. Για να το πετύχουμε διατηρήσαμε το συμπαγές αμάξωμα και προσπαθήσαμε να το βελτιώσουμε αναπτύσσοντας το νέο IS βάσει ενός νέου προγράμματος δοκιμών. Στόχος μας ήταν να κάνουμε το νέο IS ένα Lexus compact sport sedan που προσφέρει άνεση οδήγησης υψηλής ποιότητας και υψηλό επίπεδο ελέγχου οχήματος. Θέλαμε να γίνει το αυτοκίνητο που, όσο περισσότερο το οδηγείς, τόσο περισσότερο απολαμβάνεις την οδήγηση. Και θέλαμε να είναι το αυτοκίνητο που θα κάνει τους ανθρώπους να αισθανθούν το όραμα αυτών που το δημιούργησαν”.

Ο Takumi Yoshiaki Ito της Lexus International, δήλωσε: “Με σκοπό να συνεχίσουμε την παράδοση της απολαυστικής οδήγησης και με βάση τη φιλοσοφία ότι «οι δρόμοι κάνουν τα αυτοκίνητα», φτιάξαμε το νέο IS δοκιμάζοντάς το σε ακραία περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένου του Τεχνικού Κέντρου της Toyota Shimoyama, που άνοιξε το 2019. Δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στις αισθητικές και συναισθηματικές αξίες, οι οποίες δεν υπολογίζονται μόνο βάσει αριθμών, προκειμένου να θεσπίσουμε γραμμική λειτουργία πιστή στις προθέσεις των οδηγών. Για τη δημιουργία της επιθυμητής αίσθησης οδήγησης, λάβαμε υπόψη μας στοιχεία όπως δυσάρεστες δονήσεις και θορύβους από διάφορες πηγές και εξαλείψαμε τις αιτίες τους, έτσι ώστε να μπορούμε να εξελίξουμε μια άνετη αίσθηση οδήγησης”.

Το Τεχνικό Κέντρο Toyota Shimoyama

Το Τεχνικό Κέντρο Toyota Shimoyama, το οποίο άνοιξε τον Απρίλιο του 2019, είναι μια εγκατάσταση έρευνας και ανάπτυξης οχημάτων στην περιοχή Shimoyama της Toyota City στο Νομό Aichi της Ιαπωνίας. Το πρόγραμμα δοκιμών επαρχιακών δρόμων βασίζεται στην πολυετή εμπειρία οδήγησης της Lexus στο Nürburgring Nordschleife, παγκοσμίως διάσημο για τις εξαντλητικές συνθήκες οδήγησης. Το πρόγραμμα δοκιμών επαρχιακών δρόμων 5,3 χιλιομέτρων σχεδιάστηκε βάσει της εντόπιας τοπογραφίας. Διαθέτει μια υψομετρική διαφορά περίπου 75 μέτρων, ευρύ φάσμα καμπυλών και στροφών και διάφορους τύπους οδοστρωμάτων. Οι συνεχείς δοκιμές του αυτοκινήτου και των μηχανικών καθημερινά σε αυτό το ακραίο περιβάλλον οδήγησης επέτρεψε τη δημιουργία υψηλών επιδόσεων.

  • Κατόπιν δοκιμών πραγματοποιήθηκαν διεξοδικές ρυθμίσεις για διάφορες οδικές συνθήκες και καταστάσεις οδήγησης προς βελτίωση στοιχείων όπως η στιγμιαία ανταπόκριση και η καταστολή της αδράνειας με αποτέλεσμα πιο ομαλές διαδικασίες οδήγησης.
  • Στην υβριδική έκδοση, ο έλεγχος απόδοσης ισχύος σε σχέση με το πεντάλ γκαζιού αναβαθμίστηκε για πιο σπορ οδήγηση.
  • Η έκδοση 2.0 λίτρων turbo διαθέτει ρυθμιζόμενο έλεγχο μετάδοσης που αξιολογεί το περιβάλλον οδήγησης και επιλέγει την καταλληλότερη ταχύτητα για κάθε κατάσταση, επιτυγχάνοντας γραμμική απόκριση επιτάχυνσης.
  • Η ακαμψία του αμαξώματος ενισχύθηκε με την ενίσχυση, μεταξύ άλλων, των πλευρικών στηριγμάτων του ψυγείου, την αύξηση του αριθμού των σημείων συγκόλλησης και τη βελτιστοποίηση των πλευρικών κολονών C της οροφής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την πλήρη εξάλειψη του ανεπιθύμητου θορύβου και των κραδασμών και τη βελτιωμένη άνεση οδήγησης, καθώς και τη βελτίωση της απόδοσης οδήγησης.
  • Τα ελαστικά νέας σχεδίασης 19 ιντσών βελτιώνουν ιδιαίτερα την απόδοση στις στροφές. Επιπλέον, χρησιμοποιούνται μπουλόνια πλήμνης για στερέωση των τροχών, με αποτέλεσμα ο χειρισμός και το φρενάρισμα να έχουν καλή αίσθηση λόγω της αυξημένης στερέωσης και της μειωμένης μάζας.
  • Χρησιμοποιήθηκαν ρυθμιζόμενα αμορτισέρ εξοπλισμένα που ρυθμίζουν τη ροή λαδιού ανάλογα με τις πιο μικρές ανωμαλίες του δρόμου και δημιουργούν κατάλληλη απόσβεση.
  • Ο Ενεργός Έλεγχος Ήχου (Active Sound Control) βελτιώνει την άνεση και την ησυχία κατά την οδήγηση στην πόλη και προσφέρει έναν ισχυρό ήχο κινητήρα σε καταστάσεις κατάλληλες για απόλαυση δυναμικής οδήγησης.
Προηγούμενο άρθροH γκάμα E-Tech Hybrid της Renault
Επόμενο άρθροΗ Volkswagen αυξάνει το μερίδιο της στην QuantumScape