Lexus LF-30 Electrified

Η Lexus ανακοίνωσε τις παγκόσμιες πωλήσεις της για το 2019, καταγράφοντας σημαντική αύξηση σε όλες τις περιοχές, με εξαίρεση τη Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις της παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι.

Συγκεκριμένα, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Lexus για την περίοδο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2019 σημείωσαν νέο ετήσιο ρεκόρ ύψους 765.330 μονάδων (αύξηση 10% από το προηγούμενο έτος). Εκτός από το UX, το οποίο πήγε πολύ καλά, το επανασχεδιασμένο ES, το οποίο εισήχθη το 2018, και το δημοφιλές RX, το οποίο επανασχεδιάστηκε μερικώς τον Αύγουστο του 2019, η ανάπτυξη της πολυτελούς αγοράς στην Κίνα συνέβαλε στην προώθηση των συνολικών πωλήσεων της μάρκας.

Lexus RX

Οι πωλήσεις ανά περιοχή στο σύνολο του 2019 έχουν ως εξής

Περιοχή

Όγκος Πωλήσεων

Μεταβολή

Βόρεια Αμερική

325.000

0%

Κίνα

202.000

25%

Ευρώπη

87.000

14%

Ιαπωνία

62.000

13%

Μέση Ανατολή

32.000

8%

Ασία

34.000

8%

 

Lexus UX

Ο Koji Sato, διεθνής πρόεδρος της Lexus, ανέφερε τα εξής: “Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου εκτίμηση σε κάθε πελάτη της Lexus σε όλο τον κόσμο. Από τη στιγμή της ίδρυσής μας, στη Lexus σοβαρή μας επιδίωξη υπήρξε το πνεύμα της καινοτομίας και της αδιάκοπης εξέλιξης και θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε την πρόκληση κατασκευής οχημάτων που υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών μας. Κοιτάζοντας μπροστά, με βάση το όραμά μας ‘Lexus Electrified‘, θα επεκτείνουμε τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ξεκινώντας από την κυκλοφορία του πρώτου μας μοντέλου παραγωγής BEV, του UX300e. Θα εξελίξουμε περαιτέρω το Lexus DNA για να επιτύχει την ιδανική ισορροπία της άνεσης και της ηρεμίας με τη συμμετοχή και την εμπιστοσύνη των οδηγών. Με την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών της Lexus όπως ο ολοκληρωμένος έλεγχος της ισχύος κίνησης, τις τεχνολογίες ελέγχου ηλεκτρικών κινητήρων που έχουμε μάθει εδώ και πολλά χρόνια να αναπτύσσουμε στα υβριδικά μας οχήματα, θα παρέχουμε την εμπνευσμένη και ευχάριστη εμπειρία οδήγησης που είναι μοναδική στη Lexus”.

Lexus ES

Η Lexus είχε ανακοινώσει ακριβώς πριν από ένα χρόνο ότι πωλήθηκε το 10εκατομμυριοστό αυτοκίνητο της μάρκας, ένα επίτευγμα ορόσημο που ακολούθησε την ισχυρή απόδοση πωλήσεων που είχε καταγράψει η μάρκα και το 2018, επιτυγχάνοντας πολλαπλούς καλύτερους στόχους πώλησης σε όλο τον κόσμο. Ας μη ξεχνάμε ότι είναι η μάρκα που πρωτοστάτησε στο πρώτο πολυτελές υβριδικό-ηλεκτρικό όχημα παγκοσμίως το 2005. Κατά την παρουσίαση του LF-30 Electrified, του πρωτότυπου αυτοκινήτου που ενσωματώνει το όραμα της Lexus Electrified, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο τον Νοέμβριο, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι περί το 2025 αναμένεται να προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη παραλλαγή σε κάθε μοντέλο της γκάμας της.

Προηγούμενο άρθροPrime Planet Energy & Solutions από Toyota και Panasonic
Επόμενο άρθρο35% αύξηση διαδρομών Beat στην ελληνική αγορά το 2019