Η Jaguar Land Rover αναπτύσσει αρχέτυπο ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου (FCEV) που βασίζεται στο Land Rover Defender και οι δοκιμές θα ξεκινήσουν φέτος.
Το σχέδιο του FCEV αποτελεί μέρος του στόχου της JLR για μηδενικές εκπομπές στην εξάτμιση έως το 2036 και απόλυτα μηδενικές εκπομπές άνθρακα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, τα προϊόντα και τις δραστηριότητές της έως το 2039.
Τα FCEV παράγουν ηλεκτρισμό από υδρογόνο για να τροφοδοτήσουν τον ηλεκτροκινητήρα. Παρέχουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και γρήγορο ανεφοδιασμό με ελάχιστη απώλεια αυτονομίας στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Από το 2018, ο παγκόσμιος αριθμός FCEV στους δρόμους έχει σχεδόν διπλασιαστεί, ενώ οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου έχουν αυξηθεί περισσότερο από 20%. Μέχρι το 2030, προβλέπεται ότι η χρήση FCEV θα μπορούσε να φτάσει τα 10 εκατομμύρια με 10.000 σταθμούς ανεφοδιασμού παγκοσμίως, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας.
Το προηγμένο μηχανολογικά έργο της Jaguar Land Rover, γνωστό ως Project Zeus, χρηματοδοτείται εν μέρει από το υποστηριζόμενο από το κράτος Advanced Propulsion Centre και θα επιτρέψει στους μηχανικούς να κατανοήσουν πώς ένα σύστημα κίνησης υδρογόνου μπορεί να βελτιστοποιηθεί για να προσφέρει την απόδοση και την ικανότητα που αναμένουν οι πελάτες: από την αυτονομία και τον ανεφοδιασμό ως την ικανότητα εκτός δρόμου.
Για να το Project Zeus, η Jaguar Land Rover συνεργάστηκε με επιχειρήσεις παγκόσμιας κλάσης στην Ε & Α, συμπεριλαμβανομένων των Delta Motorsport, AVL, Marelli Automotive Systems και του Βιομηχανικού Κέντρου Ηνωμένου Βασιλείου (UKBIC) για την έρευνα, ανάπτυξη και δημιουργία του πρωτοτύπου FCEV.
Το FCEV Defender θα ξεκινήσει δοκιμές προς το τέλος του 2021, στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να εξακριβωθούν βασικά χαρακτηριστικά, όπως η ικανότητα εκτός δρόμου και η κατανάλωση καυσίμου.
We are developing a #hydrogen powered prototype based on the new @LandRover Defender, with testing scheduled to begin this year.
This is part of our aim to achieve zero tailpipe emissions by 2036, and net zero carbon emissions by 2039.
Read more: https://t.co/4Kd7d4102c pic.twitter.com/eMUvYM40un
— Jaguar Land Rover (@JLR_News) June 15, 2021
«Γνωρίζουμε ότι το υδρογόνο μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στο μελλοντικό μείγμα κινητήρων σε ολόκληρο τον κλάδο μεταφορών, προσφέροντας, παράλληλα με τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, μια άλλη λύση μηδενικών εκπομπών στην εξάτμιση για τις συγκεκριμένες δυνατότητες και απαιτήσεις της παγκόσμιας σειράς οχημάτων Jaguar Land Rover. Το έργο, που πραγματοποιήθηκε από κοινού με τους συνεργάτες μας στο Project Zeus, θα ενισχύσει την πορεία μας να καταστούμε επιχείρηση ουδέτερου άνθρακα έως το 2039, καθώς προετοιμαζόμαστε για την επόμενη γενιά οχημάτων με μηδενικές εκπομπές στην εξάτμιση», δήλωσε ο Ralph Clague, Επικεφαλής υδρογόνου και κυψελών καυσίμου της Jaguar Land Rover.