Jim Hackett, president and chief executive officer, Ford Motor Company, addresses the media Monday morning at the 2019 North American International Auto Show.

Η Ford Motor Co δήλωσε πρόσφατα ότι θα μειώσει κατά περίπου το 10% το ανθρώπινο δυναμικό της, περικόπτοντας περίπου 7.000 θέσεις εργασίας μέχρι τα τέλη Αυγούστου, στο πλαίσιο της μεγάλης αναδιάρθρωσης των επιχειρήσεων της, εξοικονομώντας 600 εκατ. δολάρια ετησίως.

Ο Jim Hackett, πρόεδρος και CEO της Ford από τον Μάιο του 2017, που διαδέχτηκε τον Mark Fields, δήλωσε σε email προς το προσωπικό της εταιρείας ότι οι περικοπές περιλαμβάνουν τόσο εθελουσία έξοδο όσο και απολύσεις. Παράλληλα, εκπρόσωπος της εταιρείας πρόσθεσε στο Reuters ότι παγώνουν και οι ανοικτές θέσεις. Περίπου 2.300 άνθρωποι από αυτούς που απομακρύνονται απασχολούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και οι υπόλοιποι στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Νότια Αμερική.

“Για να πετύχουμε στην ανταγωνιστική αγορά και να βοηθήσουμε τη Ford να κερδίσει σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο μέλλον, πρέπει να μειώσουμε τη γραφειοκρατία, να ενδυναμώσουμε τους managers, να επιταχύνουμε τη λήψη αποφάσεων και να επικεντρωθούμε στο πιο σημαντικό έργο μας, δηλαδή να μειώσουμε το κόστος”, ανέφερε ο Jim Hackett στο email.

Jim Hackett, president and chief executive officer, Ford Motor Company, and Bill Ford, executive chairman, Ford Motor Company, stand between an all-new Shelby GT500 Mustang and an all-new Explorer ST at the North American International Auto Show Monday morning.

Η Ford βρίσκεται σε αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της παγκοσμίως για να βελτιώσει την κερδοφορία και να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων, πραγματοποιώντας ή ανακοινώνοντας περικοπές στην Ευρώπη, τη Νότια Αμερική και τη Ρωσία.

Η αυτοκινητοβιομηχανία υπέγραψε, επίσης, τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους συμφωνία με την Volkswagen AG για να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε επαγγελματικά vans και pickups. Οι εταιρείες διαπραγματεύονται επίσης μια ευρύτερη συμμαχία για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων.

Ας σημειωθεί, ακόμα, ότι η Ford ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι δοκιμάζει στο Λονδίνο μια νέα ψηφιακή υπηρεσία παράδοσης σε συνεργασία με την Gnewt της Menzies Distribution, με σκοπό τον αποτελεσματικό συντονισμό πολλαπλών τρόπων διανομής, συμπεριλαμβανομένων των πεζών και – κάποια στιγμή – των ποδηλάτων. Η Ford έχει αναπτύξει το MoDe: Link, το οποίο περιγράφει ως “έξυπνο λογισμικό δρομολόγησης και logistics με βάση το cloud”.

Amazon In-Car delivery service

Ακόμα, από τον Απρίλιο, συνεργάζεται με την Amazon στις ΗΠΑ, για την υπηρεσία παράδοσης Amazon In-Car σε επιλέξιμα οχήματα Ford και Lincoln, ώστε οι πελάτες της που λείπουν από το χώρο τους, να μπορούν να παραλάβουν το πακέτο τους μέσα στο όχημά τους.

Μιλώντας πρόσφατα στην Free Press για το πώς βλέπει το μέλλον των μεταφορών, ο CEO της Ford είπε: “Πρόκειται για τη συνδεσιμότητα, την τεχνητή νοημοσύνη στο cloud και την υπολογιστική ισχύ”.

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εν γένει υποβάλλεται σε έντονο μετασχηματισμό, κάτι που θα συνεχίσει να συμβαίνει κατά την επόμενη δεκαετία. Ωστόσο, μεγάλο μέρος αυτού του μετασχηματισμού βασίζεται στην παροχή οχημάτων – σε ηλεκτρική, ψηφιακή και αυτόνομη εκδοχή.

Ακριβώς στο μέλλον αυτό φαίνεται να προσανατολίζεται και η Ford προχωρώντας όμως πέρα από τον ηλεκτρισμό και τους αισθητήρες, στην ανάπτυξη λογισμικού και συστημάτων που προκαλούν ανατροπές στο χώρο των μεταφορών και των logistics.

Προηγούμενο άρθροΟι πωλήσεις του VW Group μειώθηκαν τον Απρίλιο, το μερίδιο στο ίδιο επίπεδο
Επόμενο άρθροΗ Mazda στην ελληνική αγορά με την νεότερη σειρά μοντέλων της