Η Mazda έκανε την επίσημη παρουσίασή της στην Αθήνα, ξεκινώντας τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων της στην Ελλάδα, με συνεργάτη της τον Όμιλο Συγγελίδη. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την παρουσία στελεχών από το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Μazda Motor Europe. Συγκεκριμένα τον Jo Stenuit, Design Director και τον Hajime Seikaku, Αντιπρόεδρο και Γενικός Διευθυντή, ο οποίος παρουσίασε τη φιλοσοφία σχεδιασμού και τεχνολογίας της Mazda στους εκπροσώπους του ελληνικού Τύπου.

Από αριστερά οι κ.κ. Hajime Seikaku, Vice President & General Manager, R&D Center, Mazda Motor Europe, David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe, Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Συγγελίδη, Jo Stenuit, Design Director, R&D Center, Mazda Motor Europe

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει στην Ελλάδα την τελευταία ευρωπαϊκή σειρά μοντέλων της, που συμπεριλαμβάνει το Mazda2, το νέο Mazda3, το Mazda6, το εμβληματικό Mazda MX-5 καθώς και τα SUV Mazda CX-5 και Mazda CX-3. Όλα τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από την σχεδιαστική γλώσσα ΚODO: Soul of Motion, τεχνολογίες SKYACTIV και πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας i-ACTIVSENSE safety.

Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους ο David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe, δήλωσε ότι: “Φιλοδοξία του brand της Mazda είναι να τοποθετηθούμε ξεκάθαρα και να διαφοροποιηθούμε από το ανταγωνισμό, δημιουργώντας μοναδική αξία για τους πελάτες. Το brand μας έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και η φιλοδοξία μας είναι να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Προσφέροντας στους πελάτες μας εντυπωσιακά μοντέλα που παρέχουν μια μοναδική ευχαρίστηση οδήγησης, μαζί με after-sales εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας και μια συνολικά μοναδική αγοραστική εμπειρία, ευελπιστούμε να χτίσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό”.

Από την πλευρά του ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Συγγελίδη, ανέφερε τα εξής: “Ευχαριστούμε την Mazda για την εμπιστοσύνη της. Έχουμε δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα το οποίο θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα, όσο και υπηρεσίες, εξέχουσας ποιότητας. Είμαστε δεσμευμένοι προς την εδραίωση μιας μακροχρόνιας σχέσης συνεργασίας με τη Mazda και την επίτευξη της επιτυχίας που το brand αξίζει στην αγορά μας”.

H Mazda λειτουργεί στην Ελλάδα με δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών οι οποίοι παρέχουν service, συντήρηση και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ξάνθη, Πτολεμαΐδα, Πάτρα, Ιωάννινα, Κομοτηνή και Βόλο.

Οι λιανικές πωλήσεις των μοντέλων Mazda θα ξεκινήσουν στις αρχές Ιουνίου μέσω του καταστήματος-ναυαρχίδα στην Αθήνα, το οποίο θα λειτουργεί ο Όμιλος Συγγελίδη και θα συμπεριλαμβάνει τόσο έναν σύγχρονο εκθεσιακό χώρο όσο και τεχνικές εγκαταστάσεις.

Προηγούμενο άρθροΗ Ford συνεχίζει την παγκόσμια αναδιοργάνωσή της με το βλέμμα στο μέλλον
Επόμενο άρθροNissan και Delta προσφέρουν οικιακή φόρτιση EVs στην Ταϊλάνδη