Οι πωλήσεις του Volkswagen Group ανήλθαν σε 866.400 οχήματα τον Απρίλιο, 6,6% λιγότερες από τον Απρίλιο του 2018. Κατά τον μήνα αυτό, όλες οι βασικές περιοχές σημείωσαν πτώση των πωλήσεων. Αυτό ήταν αποτέλεσμα της υποτονικής οικονομίας σε ορισμένες αγορές και της τεταμένης γεωπολιτικής κατάστασης σε άλλες.

Ο Christian Dahlheim, επικεφαλής Πωλήσεων του Volkswagen Group, σχολίασε: “Σε πολλές μεγάλες χώρες, η συνολική αγορά παρουσίασε πτώση τον Απρίλιο. Στη μεγαλύτερη ενιαία αγορά της Κίνας, οι πελάτες πολλών μαρκών συνέχισαν να διστάζουν να αγοράσουν παρά τη μείωση του συντελεστή ΦΠΑ. Ο όμιλος Volkswagen δεν αποτέλεσε εξαίρεση σε αυτή την τάση. Τους επόμενους μήνες, θα λανσάρουμε βασικά νέα μοντέλα και θα συνεχίσουμε να περιμένουμε καλύτερα αποτελέσματα για το δεύτερο εξάμηνο του έτους”.

Οι πωλήσεις ανά περιοχή τον Απρίλιο διαμορφώθηκαν ως εξής:

Στην Ευρώπη, τα brands της Volkswagen πούλησαν συνολικά 394.800 οχήματα, δηλαδή παρουσίασαν μείωση 2,0% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη ωστόσο η εικόνα ήταν αντίστροφη, αφού παραδόθηκαν 69.700 οχήματα σε πελάτες, 1,5% αύξηση σε σχέση με τον Απρίλιο του 2018. Η θετική ώθηση προήλθε κυρίως από τη Ρωσία, όπου οι πωλήσεις του Ομίλου έφτασαν τις 20.200 (+ 7,0%). Στη Δυτική Ευρώπη, παρατηρήθηκε μείωση κατά 2,7%, σε 325.100 οχήματα. Στην αγορά της Γερμανίας, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,3% σε 118.200 οχήματα. Ας σημειωθεί ότι η ο Απρίλιος του 2018 ήταν ιδιαίτερα ισχυρός λόγω των περιβαλλοντικών κινήτρων.

Στη Βόρεια Αμερική, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4,1% σε 76.600 οχήματα. Στις ΗΠΑ έφτασαν τα 51.700 οχήματα του Ομίλου, παρουσιάζοντας πτώση 3,7% σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2018. Στον Καναδά, οι πωλήσεις έφτασαν περίπου στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, σε 10.700 οχήματα (-0,3%). Στο Μεξικό, όπου η συνολική οικονομική κατάσταση παρέμεινε δύσκολη, παραδόθηκαν 14.200 αυτοκίνητα (-8.0%).

Στη Νότια Αμερική παρατηρήθηκαν διαφορετικές εξελίξεις στις διάφορες αγορές. Συνολικά, 48.600 οχήματα πουλήθηκαν, σημειώνοντας πτώση 6,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Υπήρξε για άλλη μια φορά σημαντική άνοδος κατά 8,3% στη Βραζιλία, τη μεγαλύτερη αγορά στην περιοχή με 36.800 οχήματα. Στην Αργεντινή, όπου οι συνολικές οικονομικές συνθήκες παρέμειναν δύσκολες, 6.700 πελάτες παρέλαβαν όχημα του Ομίλου VW, σημειώνοντας σημαντική πτώση κατά 46,2%.

Στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, οι μάρκες του Ομίλου παρέδωσαν 322.000 οχήματα, 10,5% λιγότερα από τον Απρίλιο του 2018. Στην Κίνα, τη σημαντικότερη ενιαία αγορά της περιοχής, οι πελάτες παρέμειναν απρόθυμοι να αγοράσουν οχήματα παρά την περικοπή του ΦΠΑ που εφαρμόζεται από την αρχή του μήνα. Ως αποτέλεσμα, σημειώθηκε σημαντική συρρίκνωση της συνολικής αγοράς. Οι μάρκες του Ομίλου δεν απέφυγαν αυτή την τάση, αλλά η μείωση των πωλήσεων κατά 9,6% ήταν και πάλι λιγότερο έντονη απ ‘ό,τι στη συνολική αγορά. Με την πώληση 302.600 οχημάτων σε πελάτες, ο Όμιλος VW συνέχισε να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς του.

Πωλήσεις ανά μάρκα ΑΠΡ 2019 ΑΠΡ 2018 ΜΕΤ % ΙΑΝ-ΑΠΡ 2019 ΙΑΝ-ΑΠΡ 2018 ΜΕΤ %
Επιβατικά Volkswagen 487.400 519.700 -6,2 1.943.800 2.045.000 -4,9
Audi 140.300 160.900 -12,8 587.600 624.600 -5,9
Skoda 95.900 107.100 -10,5 403.500 423.800 -4,8
Seat 51.000 50.100 +1,8 202.600 189.300 +7,0
Porsche 25.200 25.200 +11,2 80.900 86.100 -6,1
Επαγγελματικά Volkswagen 44.500 46.500 -4,3 170.100 161.300 +5,5
MAN 11.800 11.800 -0,5 45.300 42.400 +7,0
Scania 8.900 7.500 +18,2 32.500 30.200 +7,6
Σύνολο VW Group 866.400 927.300 -6,6 3.472.000 3.607.100 -3,7

 

Προηγούμενο άρθροALD και Lozza λανσάρουν ηλεκτρικό car sharing στο Bergamo
Επόμενο άρθροΗ Ford συνεχίζει την παγκόσμια αναδιοργάνωσή της με το βλέμμα στο μέλλον