Η DS Automobiles παρουσιάζει ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στη γαλλική τέχνη του ταξιδιού, το οποίο μεταδίδεται από τις 11 Μαΐου στο Prime Video και είναι από χθες διαθέσιμο στο κανάλι της στο YouTube.
– Tο The Art of Travel – A French Reinvention, είναι αφιερωμένο στην απόλαυση της ζωής σε διάφορες μορφές εξυμνώντας την γαλλική προσέγγιση και θίγοντας την εξέλιξη της κατά τη διάρκεια ενός premium ταξιδιού, αφιερωμένου στις αισθήσεις μέσω του νέου DS 7.
– Η Béatrice Foucher, διευθύνουσα σύμβουλος της DS Automobiles και ο Thierry Metroz, διευθυντής σχεδιασμού της εταιρείας, συμμετέχουν σε αυτό το ντοκιμαντέρ μαζί με ειδικούς, όπως ο πολυπολιτισμικός δημοσιογράφος Seamus Kearney και ο προοδευτικός σχεδιαστής Ramy Fischler.
Μετά τους περιορισμούς της πανδημίας, προέκυψε το ερώτημα του ταξιδιού, της μορφής του, των απολαύσεών του και της εξέλιξής του. Συγκριμένα, ο κοσμογυρισμένος δημοσιογράφος Seamus Kearney κλήθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις σχετικά με την έννοια του πολυτελούς ταξιδιού, και της αυθεντικότητας – εξατομίκευσης που το διαμορφώνουν.
Σε ένα ντοκιμαντέρ 46 λεπτών, που είναι πλέον διαθέσιμο δωρεάν στο κανάλι της DS στο YouTube, εξιστορεί όσα διαπίστωσε κατά τη διάρκεια των ταξιδιών που πραγματοποίησε. Περιγράφοντας ποια θα είναι η μελλοντική εμπειρία για τους ταξιδιώτες που αναζητούν την πολυτέλεια, ο Seamus Kearney περιπλανιέται απολαμβάνοντας μέρη και στιγμές μέσα στο Νέο DS 7, σε ένα αερόστατο και στο Orient Express. Δημοσιογράφος με ελεύθερο πνεύμα, ιρλανδικής και νεοζηλανδικής υπηκοότητας, ο Seamus Kearney έχει περάσει τα τελευταία τριάντα χρόνια ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο. Για την «Τέχνη του Ταξιδιού – Η Γαλλική Επανεφεύρεση», (Art of Travel – A French reinvention), αφιέρωσε χρόνο για να βρει μέρη που δεν μοιάζουν με κανένα άλλο, με καθένα από αυτά να διαθέτει εξαιρετικές ιστορίες από διαφορετικές περιοχές.
Οδηγώντας το Νέο DS 7, βυθίστηκε στη γαλλική τέχνη του ταξιδιού κατά τη διάρκεια των συναντήσεών του. Το ταξίδι του διανθίζεται από σχόλια της Béatrice Foucher, διευθύνουσας συμβούλου της DS Automobiles, και του σχεδιαστή Ramy Fischler που περιγράφουν την εξέλιξη του ταξιδιού και την εμπειρία της τοπικής αυθεντικότητας στην τέχνη του να παίρνεις το χρόνο σου. Το ντοκιμαντέρ ενσωματώνει την αντίληψη της DS Automobiles για το γαλλικό «Art de Vivre» και απεικονίζει το όραμα της μάρκας για την επανεφεύρεση του ταξιδιού του αύριο. Ένα ταξίδι υψηλών προδιαγραφών, όπου το αυτοκίνητο, ηλεκτροκίνητο, θα συνεχίσει να έχει τη θέση του σε ένα οικοσύστημα που θα έχει εξελιχθεί σε πιο τεχνολογικό, πιο βιώσιμο, πιο εξατομικευμένο και πιο αυθεντικό.