Η Daimler ανακοίνωσε τα σχέδια της για την κατασκευή ενός R&D Tech Center στην Κίνα με συνολική επένδυση άνω των 1,1 δισ. RMB (περίπου 145 εκατ. ευρώ). Αυτό σηματοδοτεί την περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος της εταιρείας στην ενιαία μεγαλύτερη αγορά της και θα είναι η δεύτερη σημαντική έδρα της στον τομέα της Ε&Α στο Πεκίνο, μετά το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Mercedes-Benz που ιδρύθηκε το 2014. Βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του τοπικού κόμβου παραγωγής Beijing Benz Automotive Co. Ltd. (BBAC). Το Τεχνολογικό Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης θα επιτρέψει στη Daimler να επιταχύνει την επιτόπια παραγωγής νέων προϊόντων Mercedes-Benz στην Κίνα. Η εγγύτητα του Κέντρου αυτού με τον κόμβο παραγωγής, που προγραμματίζεται να ξεκινήσει τις δραστηριότητές του το 2020, θα επιτρέψει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην ανάπτυξη της τοπικής παραγωγής και στις δοκιμές στη νέα τεχνολογία ενεργειακών οχημάτων, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο, τις εκπομπές και την ποιότητα του αέρα εντός του οχήματος.

Ο Hubertus Troska, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και αρμόδιος για την Κίνα, δήλωσε: “Παραμένουμε θετικοί για περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά μας και θα συνεχίσουμε με την επένδυσή μας εδώ. Μαζί με τον όμιλο BAIC, ανακοινώσαμε νωρίτερα φέτος την περαιτέρω επέκταση με ένα δεύτερο εργοστάσιο παραγωγής στο Πεκίνο για την προετοιμασία των μελλοντικών προϊόντων της Mercedes-Benz, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων. Τώρα, θα επενδύσουμε περαιτέρω στη δημιουργία μιας δεύτερης εγκατάστασης Ε & Α, η οποία πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε ακόμα καλύτερα τις απαιτήσεις της αγοράς και να επιταχύνουμε την επιτόπια παραγωγή των προϊόντων μας για να ευχαριστήσουμε τους Κινέζους πελάτες”.

Ο Dr. Hans Georg Engel, επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz China, είπε από την πλευρά του: “Η Daimler επεκτείνει συνεχώς τις δραστηριότητες Ε & Α για περισσότερο από μια δεκαετία. Έχοντας όλο και περισσότερο καθοδηγητικό ρόλο σε τομείς όπως η αυτόνομη οδήγηση, η συνδεσιμότητα και η ηλεκτρική κίνηση, η ομάδα της Κίνας έχει γίνει βασικός παίκτης στο παγκόσμιο δίκτυο Ε & Α. Το Κέντρο Τεχνολογίας Έρευνας και Ανάπτυξης σηματοδοτεί ένα ορόσημο στις τοπικές προσπάθειες Ε & Α και θα εξασφαλίσει περαιτέρω επιτυχημένες σχετικές δραστηριότητες με αξιόπιστους, αποτελεσματικούς και επαρκείς πόρους, που θα μας επιτρέψουν να προσαρμοστούμε ακόμα καλύτερα στις απαιτήσεις της αγοράς”.

Ο Arno Van der Merwe, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Beijing Benz Automotive Co. Ltd, δήλωσε: “Στο BBAC προσπαθούμε να βοηθήσουμε τα μοντέλα της Mercedes-Benz να γίνουν Made in China, σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα της Daimler για τους τοπικούς πελάτες μας. Η εγγύτητα του R & D Tech Center με το BBAC και οι ολοκληρωμένες εγκαταστάσεις του θα μας επιτρέψουν να αξιοποιήσουμε υπάρχοντες και νέους πόρους στο BBAC και να εφαρμόσουμε τα επιτεύγματα της Ε & Α στην τοπική παραγωγική διαδικασία με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα».

Το Daimler R & D Tech Center China, που καλύπτει μια συνολική επιφάνεια 55.000 τ.μ., θα αποτελείται από ένα κτίριο δοκιμών και ένα κτίριο γραφείων. Το κτίριο γραφείων με καντίνα και κοινωνικούς χώρους θα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 600 υπαλλήλους, ενώ το διώροφο κτίριο δοκιμών θα περιλαμβάνει αποθήκη και χώρο στάθμευσης για 250 δοκιμαστικά οχήματα. Θα φιλοξενήσει ένα ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων δοκιμών αιχμής για τη συνολική δοκιμή οχημάτων και εξαρτημάτων, που κυμαίνονται από την ηλεκτρική μετάδοση κίνησης και τη φόρτιση, το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το πλαίσιο, την ποιότητα του αέρα εντός του οχήματος, τις εκπομπές θορύβου, τις δονήσεις και τη σκληρότητα (NVH), ως ενοποιημένο εργαστήριο για όλες τις λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των συνολικών δοκιμών οχημάτων και αντοχής. Τα νέα εργαστήρια δοκιμών θα έχουν την ικανότητα να εκτελούν ένα ευρύ φάσμα βασικών έως πολύπλοκων δοκιμών, όπως η βαθμονόμηση του συστήματος, η ανθεκτικότητα και η θερμοδυναμική. Οι εγκαταστάσεις θα περιλαμβάνουν οδικούς προσομοιωτές και προσομοίωση του κλίματος, καθιστώντας τις δοκιμές όσο το δυνατόν ακριβείς και βελτιστοποιημένες.

Προηγούμενο άρθρο13,7% αύξηση πωλήσεων για τη SEAT το 10μηνο
Επόμενο άρθροΤο ΕΚ ενέκρινε περαιτέρω μειώσεις στις εκπομπές από φορτηγά μέχρι το 2030