Μόλις δύο μήνες πριν τελειώσει το 2018, οι πωλήσεις της SEAT εξακολουθούν να σημειώνουν αύξηση ρεκόρ. Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, η εταιρεία πούλησε 449.000 οχήματα παγκοσμίως, δηλαδή 13.7% περισσότερα από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι (395.100). Πρόκειται για το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, και είναι πάνω από το ποσοστό που επιτεύχθηκε μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου 2000 (433.600 αυτοκίνητα). Ωστόσο, τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 16,8%, σε συνολικά (33.400 παραδόσεις οχημάτων) μια μείωση που αποδίδεται στην απότομη αύξηση των πωλήσεων πριν από την εφαρμογή του κανονισμού WLTP.

Ο αντιπρόεδρος της SEAT για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, Wayne Griffiths, επεσήμανε ότι «το αποτέλεσμα του Οκτωβρίου αναμενόταν μετά την σχεδόν 40% αύξηση των πωλήσεων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ως αποτέλεσμα της επίδρασης του WLTP. Ο όγκος θα πρέπει να σταθεροποιηθεί τον Νοέμβριο και αναμένουμε να επανέλθουμε σε αναπτυξιακή πορεία στους επόμενους μήνες. Η SEAT σκοπεύει να κλείσει το 2018 με διψήφια ανάπτυξη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και να επιτύχει τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της μάρκας.”

Οι παγκόσμιες παραδόσεις της SEAT σημειώνουν σταθερή πρόοδο χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα στις πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, οι χώρες που παρουσίασαν διψήφια αύξηση ήταν: Γερμανία (98.000 οχήματα, + 16.6%), η Ισπανία (93.300, + 15.0%), το Ηνωμένο Βασίλειο (54.700, + 13.1%), η Γαλλία (26.000, +27,9%0 και η Ιταλία (17.600, + 15.7%. Αυτές οι χώρες οδηγούν στην αύξηση των πωλήσεων της SEAT, Μαζί με την Αλγερία, όπου η μάρκα έχει ήδη παραδώσει 16.800 οχήματα, τέσσερις φορές περισσότερο από την ίδια περίοδο του 2017 (3.900), οι χώρες αυτές παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη για τη μάρκα.

Η Αυστρία (16.900, + 11.1%), η Πολωνία (10.700, + 15.8%), το Βέλγιο (8.500, + 28.4%) και η Πορτογαλία (8.500, + 23.9%) είναι τέσσερις ακόμα κύριες αγορές όπου η SEAT σημείωσε υψηλή αύξηση μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου.

Η αύξηση των πωλήσεων εκτινάσσει τα λειτουργικά κέρδη

Το ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών αντικατοπτρίζεται επίσης στα οικονομικά αποτελέσματα. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2018, τα λειτουργικά κέρδη της SEAT αυξήθηκαν κατά 54,4%, φθάνοντας στο ρεκόρ των 237 εκατ. ευρώ (154 εκατ. μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2017). Τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους, ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων οχημάτων ανώτερης κλάσης και των καλύτερα εξοπλισμένων μοντέλων, συνέβαλαν στην αύξηση του κέρδους. Επιπλέον, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,7% την περίοδο αυτή, ανερχόμενα σε 7.744 δισ. ευρώ (2017: 7.255 δισ. ευρώ), τον υψηλότερο κύκλο εργασιών στην ιστορία της SEAT.

Video: Created in Barcelona – SEAT Brand Film

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • Seat
Προηγούμενο άρθροΗ αποκάλυψη του νέου DS 3 Crossback στην Αυτοκίνηση-EKO 2018
Επόμενο άρθροΗ Daimler επενδύει σε R&D Tech Center στην Κίνα