Η Carwow, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν καινούργια, μεταχειρισμένα και μισθωμένα οχήματα από ένα δίκτυο εγκεκριμένων αντιπροσώπων, ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την ειδικευμένη στην αυτοκινητοβιομηχανία Cap HPI για τη δημιουργία πακέτων “γνώσης κύκλου ζωής” για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Στόχος είναι να παράσχει γνώση από ένα στατιστικά σημαντικό μέγεθος δείγματος των καταναλωτών, ώστε οι κατασκευαστές να μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων για οτιδήποτε, από τη συγκριτική αξιολόγηση των προϊόντων έως την τιμολόγηση.

Η έκθεση προσφέρει προβολή σε πραγματικά ανταγωνιστική γκάμα από την οπτική γωνία του πελάτη και συνδυάζει τα δεδομένα των Carwow και Cap HPI για να εντοπίσει το μοντέλο που παρουσιάζει κενά ανταγωνιστικότητας έναντι των βασικών ανταγωνιστών των κατασκευαστών. Επιπλέον, η έκθεση τοποθετεί το μοντέλο στο ευρύτερο πλαίσιο της αγοράς και εντοπίζει βασικές τάσεις που ενδέχεται να επηρεάσουν τις πωλήσεις του.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τάσεις στο μάρκετινγκ μεταχειρισμένων οχημάτων, μπορείτε να συμμετάσχετε στο Fleet Europe Summit στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Estoril (Πορτογαλία), όπου οι τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το θέμα αυτό θα καλυφθούν κατά τη διάρκεια του Fleet Europe Remarketing Forum στις 6 Νοεμβρίου.

Προηγούμενο άρθροFiat: carsharing με τη Delimobil στη Ρωσία
Επόμενο άρθροInteractive Stakeholder toolkit για τo Sixt Mobility Club