Η MaaS (Κινητικότητα ως Υπηρεσία) είναι ίσως το πιο δημοφιλές ακρωνύμιο στους σημερινούς εταιρικούς στόλους. Όλοι μιλούν για τη μετάβαση από την ιδιοκτησία – είτε εταιρική είτε ιδιωτική – στη MaaS, αλλά λίγοι προχωρούν σε συγκεκριμένα βήματα για την εφαρμογή της.

Ο λόγος είναι ότι πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. Ποιό ποσό κινητικότητας (προϋπολογισμό) θα πρέπει να λάβει ο εργαζόμενος; Τι πρέπει να συμπεριληφθεί στον προϋπολογισμό – μόνο TCO (Συνολικό κόστος χρήσης) ή επίσης άλλα θέματα όπως πάρκινγκ, ταξί και τρένο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη μέγιστη χρήση και την υπερβολική δαπάνη; Πώς διαχωρίζουμε την επαγγελματική από την ιδιωτική χρήση; Πώς φορολογείται αυτή; Πρέπει να αναμένουμε ότι θα εξοικονομήσουμε χρήματα;

Το φορολογικό μέρος ήταν το επίκεντρο της δεύτερης συνάντησης του Sixt Mobility Club, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Goodwood Festival of Speed (4-7 Ιουλίου).

Πιλοτική MaaS και εργαλειοθήκη

Το Sixt Mobility Club είναι ένα σύλλογος μόνο για μέλη, που συγκεντρώνει εκπροσώπους μεγάλων διεθνών εταιρικών στόλων, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να ανταλλάξουν την κυριότητα των αυτοκινήτων με τη χρήση της MaaS κατά τη διάρκεια ενός πιλοτικού προγράμματος 3-6 μηνών – το μεγαλύτερο γνωστό δοκιμαστικό πρόγραμμα αυτού του είδους.

“Το αποτέλεσμα θα είναι η κοινοποίηση των αποτελεσμάτων στα μέλη, ώστε να μπορούν να γνωρίζουν τις απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις πριν επιστρέψουν στις επιχειρήσεις τους για να διατυπώσουν συστάσεις εάν / πώς / πού πρέπει να υιοθετήσουν τη MaaS στον στόλο τους”, λέει ο Stuart Donnelly, senior director – Group International Sales (Ευρώπη / ΗΠΑ) στη Sixt.

“Παράλληλα, δημιουργήσαμε επίσης ένα εργαλείο “Interactive Stakeholder toolkit“, το οποίο βοηθά τις επιχειρήσεις, τους εργαζόμενους, τις φορολογικές αρχές, τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και τη Διεύθυνση Οικονομικών να κατανοήσουν γιατί χρειάζονται τη MaaS, τι είναι και πώς λειτουργεί και τι σημαίνει αυτό (WIIFM) για τον κάθε ενδιαφερόμενο. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την υποστήριξη της εσωτερικής δέσμευσης. Έχουμε αναπτύξει επίσης ένα εργαλείο μοντελοποίησης φορολογίας που συγκρίνει το BIK (παροχή σε είδος) της εταιρείας με τη MaaS και βασίζεται στο Sixt IP, με τον τρόπο που η Sixt πιστεύει ότι η βελτιστοποίηση του BIK μπορεί να οδηγήσει στην υιοθέτηση της MaaS “, πρόσθεσε.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here