Η Hyundai Motor Company και η Kia Motors Corporation ξεκίνησαν ένα νέο σύστημα αξιολόγησης σχεδιασμού VR (εικονικής πραγματικότητας) στα κεντρικά εργαστήρια σχεδιασμού τους.

Το νέο σύστημα, το οποίο εισήχθη στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης Namyang, της Νότιας Κορέας, εστιάζει ιδιαίτερα στην ενίσχυση των διαδικασιών ανάπτυξης οχημάτων μέσω εφαρμογής τεχνολογίας VR.

Οι Hyundai και Kia παρουσίασαν τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά η νέα τεχνολογία VR και από τις δύο μάρκες. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιεί διάφορες εφαρμογές ανάπτυξης, επιτρέποντας σε ομάδες σχεδιαστών και μηχανικών να αξιολογούν την ποιότητα σχεδιασμού οχημάτων και τις διαδικασίες επικύρωσης ανάπτυξης.

Η τεχνολογία αποτελεί μέρος μιας επένδυσης ύψους 12,8 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης Namyang, που ανακοίνωσαν η Hyundai και η Kia τον Μάρτιο του 2019. Μέσω της πλήρους εφαρμογής των διαδικασιών εικονικής ανάπτυξης στα στάδια Ε&Α και προπαραγωγής, η Hyundai και η Kia προβλέπουν μείωση του χρόνου ανάπτυξης οχημάτων κατά 20%  και μείωση του ετήσιου κόστους ανάπτυξης κατά 15%.

“Η διαδικασία εικονικής ανάπτυξης αποτελεί απαραίτητο βήμα για την ταχεία και ευέλικτη ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών και τις υποδειγματικές αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Μέσω ενισχυμένων εικονικών διαδικασιών, θα βελτιώσουμε την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα, αυξάνοντας τελικά τις επενδύσεις στην Ε&Α για να εξασφαλίσουμε ανταγωνιστικότητα στη μελλοντική κινητικότητα”, δήλωσε ο Albert Biermann, Επικεφαλής του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης του Hyundai Motor Group

Εκτός από τη μείωση του κόστους ανάπτυξης, αυτές οι νέες εικονικές τεχνολογίες αναμένεται να αυξήσουν την κερδοφορία και να ενεργοποιήσουν έναν κύκλο συνεχώς αυξανόμενων επενδύσεων Ε&Α για την Hyundai και την Kia.

20 παράλληλοι χρήστες

Οι κάσκες VR επιτρέπουν στους σχεδιαστές αυτοκινήτων και τους μηχανικούς να πραγματοποιήσουν εικονικά αναπτυξιακές προσομοιώσεις, με 36 αισθητήρες παρακολούθησης κίνησης να ανιχνεύουν και να εντοπίζουν τις θέσεις και την κίνηση όλων των χρηστών, επιτρέποντας σε κάθε έναν να συμμετέχει με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο. Το νέο σύστημα αξιολόγησης σχεδιασμού VR μπορεί να υποστηρίξει έως και 20 παράλληλους χρήστες, επιτρέποντας ακόμα μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των ομάδων.

Ως αποτέλεσμα, οι νέες εγκαταστάσεις τεχνολογία αιχμής επιτρέπουν στους σχεδιαστές της κάθε μάρκας να αναθεωρούν αποτελεσματικότερα μια πληθώρα σχεδίων κατά το πρώϊμο στάδιο της αναπτυξιακής διαδικασίας και με τρόπους που προηγουμένως ήταν φυσικά αδύνατοι. Το σύστημα προσομοιώνει εσωτερικά και εξωτερικά στοιχεία σχεδίασης, φωτισμό, χρώματα και υλικά, ακόμα και εικονικά περιβάλλοντα.

Η Hyundai χρησιμοποίησε για πρώτη φορά αυτό το σύστημα κατά τη διάρκεια των σταδίων αξιολόγησης του σχεδιασμού του φορτηγού HDC-6 NEPTUNE Concept Class 8, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο North American Commercial Vehicle Show τον Οκτώβριο του 2019. Η Kia σκοπεύει επίσης να επεκτείνει τις δυνατότητες αξιολόγησης σχεδιασμού των εγκαταστάσεων για αναπτυξιακή χρήση σε μελλοντικά μοντέλα.

Επιπρόσθετα, τα σχέδια για τη δημιουργία δυνατοτήτων αξιολόγησης σχεδιασμού VR εκ του μακρόθεν θα επιτρέψουν την εικονική συνεργασία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των κέντρων σχεδιασμού της κάθε μάρκας στην Ευρώπη, την Αμερική, την Κίνα και την Ινδία, καθώς και μια ενισχυμένη διαδικασία εικονικής ανάπτυξης μέσω της υλοποίησης της τεχνολογίας Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR -Augmented Reality).

Έλεγχος ποιότητας σχεδιασμού VR

Η Hyundai και η Kia δημιούργησαν ένα νέο σύστημα ελέγχου ποιότητας σχεδιασμού μέσω VR τον Μάρτιο του 2019, χρησιμοποιώντας δεδομένα υπολογιστών τρισδιάστατης σχεδίασης (CAD) που συλλέχθηκαν κατά τα στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης οχημάτων, για να αξιολογήσουν την ποιότητα κάθε σχεδίου σε εικονικά περιβάλλοντα. Το σύστημα επαλήθευσης ποιότητας σχεδιασμού VR διαθέτει ακρίβεια 100%. Οι προηγούμενες ψηφιακές αξιολογήσεις περιορίζονταν σε δισδιάστατες αναλύσεις και δεν επέτρεπαν λεπτομερείς αξιολογήσεις επιδόσεων.

Οι διαδικασίες επαλήθευσης ποιότητας σχεδιασμού VR παρουσιάζουν επίσης τεράστιες δυνατότητες για την ανάπτυξη τεχνολογιών ασφαλείας, καθώς οι συμμετέχοντες μπορούν να προβούν σε εικονικές δοκιμές οχημάτων σε μια ποικιλία από προσομοιωμένα περιβάλλοντα και συνθήκες. Μεταξύ άλλων, αυτά τα περιβάλλοντα περιλαμβάνουν αυτοκινητόδρομους, αστικές οδούς, λόφους, σήραγγες και συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Η VR δίνει επίσης τη δυνατότητα στις ομάδες ανάπτυξης οχημάτων της Hyundai και της Kia να προσομοιώσουν λειτουργίες μεμονωμένων παρελκομένων του οχήματος, όπως πόρτες, καπό πορτμπαγκάζ, καπό κινητήρων και υαλοκαθαριστήρες. Επιπλέον, το σύστημα επιτρέπει στις ομάδες να δοκιμάσουν αποτελεσματικότερα την εργονομία και την αεροδυναμική του οχήματος.

Η Hyundai και η Kia σκοπεύουν επίσης να εφαρμόσουν και άλλες τεχνολογίες VR στις γραμμές παραγωγής και συναρμολόγησης για να δημιουργήσουν πιο εργονομικά, αποτελεσματικά και ασφαλή περιβάλλοντα εργασίας.

Δημιουργία ενός κύκλου Έρευνας και Ανάπτυξης χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης

Η Hyundai και η Kia θα εισαγάγουν επίσης διαδικασίες εικονικής ανάπτυξης στο σχεδιασμό και την κατασκευή προϊόντων. Σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να ετοιμάσουν προληπτικά ποιοτικά οχήματα που έχουν ζήτηση στην αγορά και που επιβεβαιώνουν τη φήμη της κάθε μάρκας ως προς την εστίαση στον πελάτη.

Αρχικά, τα εικονικά μοντέλα θα διαμορφωθούν χρησιμοποιώντας δεδομένα από ένα σύστημα Ε&Α που βασίζεται στην αρχιτεκτονική, αναλύοντας τη ζήτηση της αγοράς. Το μοντέλο στη συνέχεια πιστοποιείται εικονικά, επιτρέποντας τη δημιουργία εναρμονισμένων στόχων ακριβούς απόδοσης βάσει των απαιτήσεων των πελατών.

Ενώ προηγουμένως οι διαδικασίες ελέγχου ποιότητας πραγματοποιούνταν με την κατασκευή οχήματος δοκιμής, τώρα αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει εικονικά, κατά τη διάρκεια του προκατασκευαστικού σταδίου. Ο έλεγχος ποιότητας με χρήση εικονικών μοντέλων και τεχνικών σε αρχικά στάδια σχεδιασμού θα βελτιώσει τελικά τον ποιοτικό έλεγχο των οχημάτων.

Περαιτέρω εφαρμογές για εικονικό διπλό ψηφιακό έλεγχο θα επιβάλουν τη VR στην ανάπτυξη μελλοντικών λύσεων κινητικότητας, όπως η αυτόνομη οδήγηση υψηλού επιπέδου. Αυτές οι εικονικές διαδικασίες ελέγχου υπόσχονται να επιταχύνουν κατά πολύ τα στάδια ανάπτυξης και υλοποίησης, προσδίδοντας στην εταιρεία την ικανότητα να αντιδρά γρήγορα στο ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο κινητικότητας.

 

Προηγούμενο άρθροΟ Δείκτης Ετοιμότητας για την Αστική Κινητικότητα
Επόμενο άρθροΑυτόνομος φορτιστής για EV από την VW