The mobile energy storage device stays with the car during the charging process. The robot uses this time to charge other electric vehicles.

Ένας νέος αυτόνομος φορτιστής της VW για ηλεκτρικά οχήματα καταδεικνύει το επίπεδο καινοτομίας που αναπτύσσουν οι κατασκευαστές για να καταστήσουν όσο το δυνατόν ευκολότερη για τους ιδιοκτήτες οχημάτων τη μετάβαση στην ισχύ μπαταρίας.

Το κινητό ρομπότ φόρτισης της Volkswagen Group Components είναι ικανό να μεταβεί αυτόνομα στο όχημα που χρειάζεται φόρτιση, να ανοίξει τη θυρίδα φόρτισης, να συνδέσει το βύσμα και να το αποσυνδέσει μετά το πέρας της φόρτισης.

Το ρομπότ βρίσκεται ακόμα στο στάδιο προτύπου και καταδεικνύει πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσσουν εξυπνότερες λύσεις και δεν αρκούνται στην τοποθέτηση φορτιστών σε χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων, στους χώρους εργασίας ή σε δημόσιους χώρους.

Compact and autonomous: Volkswagen Group Components’ mobile charging robot.

Αντιμετώπιση της πρόκλησης υποδομών

Η ιδέα της VW είναι να φέρει την υποδομή φόρτισης στο αυτοκίνητο και όχι το αντίστροφο. Τα αυτόνομα ρομπότ θα μεταφέρουν συσκευές ισχύος ικανές να φορτίσουν 50kW σε οχήματα που χρειάζονται ενέργεια. Ένα ρομπότ θα είναι σε θέση να συνδέεται σε ένα όχημα μετά το άλλο και να τα φορτίζει. Μόλις επαναφορτιστούν οι μπαταρίες του οχήματος, το ρομπότ μεταφέρει τις συσκευές ισχύος (η VW τα αποκαλεί κινητές συσκευές αποθήκευσης ενέργειας) στον δικό τους σταθμό φόρτισης.

Ο Mark Möller, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Volkswagen Group Components, δήλωσε: “Με τον αυτόνομο φορτιστή, μετατρέπουμε σχεδόν κάθε χώρο στάθμευσης σε ηλεκτρικό σταθμό φόρτισης, χωρίς περίπλοκες υποδομές. Τα κατασκευαστικά έργα καθώς και το κόστος συναρμολόγησης της υποδομής φόρτισης μπορούν να μειωθούν σημαντικά με τη χρήση των ρομπότ”.

Πρόσθεσε πως τα ρομπότ, που μπορούν να κληθούν μέσω επικοινωνίας V2X ή εφαρμογής, θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα “αρκετά σύντομα” εάν οι γενικές συνθήκες το επιτρέψουν.

Volkswagen Group Components’ mobile charging robot brings a trailer in the form of a mobile energy storage device to the vehicle.

Η VW επιταχύνει τα σχέδια EV

Η αποκάλυψη του προτύπου συμπίπτει με την επιτάχυνση εκ μέρους της Volkswagen των σχεδίων παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Το Δεκέμβριο του 2019 η αυτοκινητοβιομηχανία γιόρτασε την πώληση του 250.000ού ηλεκτρικού ή υβριδικού αυτοκινήτου, έχοντας πωλήσει το πρώτο e-up! το 2013. Η VW πώλησε 70.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2019 (με συνολικές πωλήσεις περίπου 6 εκατομμυρίων αυτοκινήτων) έναντι 50.000 το 2018. Προβλέπεται πως θα παράξει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2023, πιάνοντας το ορόσημο-στόχο δύο χρόνια νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν και θα ανέλθει στα 1,5 εκατ. το 2025.

Οι παραδόσεις του ID.3 της VW θα ξεκινήσουν αυτό το καλοκαίρι, με 37.000 προπαραγγελίες του αυτοκινήτου μηδενικών εκπομπών, που διαθέτει εμβέλεια από 330 έως 550 χιλιόμετρα και κοστίζει λιγότερο από 30.000 ευρώ.

Ο Jürgen Stackmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της VW για Πωλήσεις, Μάρκετινγκ και After Sales, δήλωσε: “Είμαστε πεπεισμένοι πως το μέλλον είναι ηλεκτρικό”.

Ο αυτόνομος φορτιστής της VW σε video.

 

Προηγούμενο άρθροΣύστημα αξιολόγησης σχεδιασμού VR από Hyundai και Kia
Επόμενο άρθροΤο μέλλον από την πλευρά της AUDI στη CES 2020