Οι υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων και τα ενδιαφερόμενα μέρη της ΕΕ συγκεντρώθηκαν στο Forum for Mobility and Society, για να συζητήσουν εάν η ΕΕ προχωρεί προς τη σωστή κατεύθυνση στις οδικές μεταφορές και ποιες ενέργειες πρέπει να αναλάβουν τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα για τη βελτίωση της κινητικότητας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε περίπου ένα μήνα πριν από τις ευρωπαϊκές εκλογές και περιελάμβανε ομιλίες των βουλευτών του ΕΚ (και των συμπροέδρων του φόρουμ) Dominique Riquet (RO, ALDE), Adina-Ioana Valean (RO, ALDE) και Bernd Lange (DE, S&D).

Όλοι οι ευρωβουλευτές αναγνώρισαν πολλά από τα οφέλη της υφιστάμενης πολιτικής της ΕΕ, αλλά τόνισαν επίσης ορισμένες συνεχιζόμενες προκλήσεις, όπως η συνδεσιμότητα και η αυτοματοποίηση, οι οποίες θα απαιτήσουν περαιτέρω προσπάθειες στην επόμενη κοινοτική θητεία.

Η εκδήλωση περιελάμβανε επίσης ομιλίες της Elisabeth Werner, Διευθύντριας Χερσαίων Μεταφορών στη ΓΔ MOVE της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Mircea Ionescu, Επιτρόπου Χερσαίων Μεταφορών της Ρουμανικής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ.

Η κ. Werner ανέφερε ότι η Επιτροπή έχει δώσει λύσεις σε αρκετά θέματα τα τελευταία πέντε χρόνια, αλλά συμφώνησε ότι είναι απαραίτητες περαιτέρω ενέργειες. Ο κ. Ionescu ανέφερε ορισμένους από τους νομοθετικούς φακέλους που βρίσκονται σε επεξεργασία και τόνισε ότι η ρουμανική Προεδρία επιθυμεί να προωθήσει πολλούς από αυτούς.

Μια συζήτηση περιελάμβανε τον Chris Carroll της FIA Region I, τη Julia Poliscanova της Transport & Environment, την Ellen Townsend της ETSC, τον Radu Colonescu της Goodyear Europe και τον Sigrid de Vries της CLEPA. Τα ενδιαφερόμενα μέρη συζήτησαν διάφορα βασικά θέματα, μεταξύ των οποίων την πολιτική της ΕΕ στους τομείς της καινοτομίας, της έρευνας, της ηλεκτρικής κινητικότητας και της λειτουργίας των ευρωπαϊκών θεσμών.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Renaissance Brussels Hotel και προσέλκυσε την προσοχή των βασικών φορέων λήψης αποφάσεων, των εκπροσώπων της βιομηχανίας και των οργανώσεων της κοινωνίας πολιτών.

 

Προηγούμενο άρθροMercedes-Benz Cars: Επέκταση του παγκοσμίου δικτύου παραγωγής μπαταριών
Επόμενο άρθροΜαδρίτη: η ευρωπαϊκή πρωτεύουσα των ηλεκτρικών σκούτερ