Ο Euro NCAP δημοσιοποίησε τον δεύτερο γύρο αξιολογήσεων ασφαλείας του 2022, που περιλαμβάνει τρία μοντέλα: Honda HR-V, DS 4 και Dacia Jogger.
Το DS 4, της premium μάρκας DS της Stellantis, επιτυγχάνει βαθμολογία τεσσάρων αστέρων στο μοντέλο στάνταρ, αλλά πέντε αστέρων με τον προαιρετικό εξοπλισμό ασφαλείας. Το HR-V τρίτης γενιάς της Honda παίρνει επίσης βαθμολογία τεσσάρων αστέρων. Εν τω μεταξύ, η Dacia με το Jogger, ομότιμο του Sandero Stepway, λαμβάνει μόνον ένα αστέρι.
Το νέο DS 4 φέρει εξοπλισμό προστασίας από σύγκρουση, κοινό στην κατηγορία, συμπεριλαμβανομένου του ενεργού καπό για την προστασία πεζών και του νέου κεντρικού αερόσακου μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ωστόσο, το στάνταρ αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης μέσω κάμερας απογοήτευσε στις δοκιμές προσομοίωσης ατυχήματος με άλλα οχήματα, όπως οπίσθιο εμβολισμό, με αποτέλεσμα τη συνολική βαθμολογία τεσσάρων αστέρων. Για να έχουν απόδοση συγκρίσιμη με των ανταγωνιστών της κατηγορίας, οι καταναλωτές πρέπει να αγοράσουν το προαιρετικό «Safety Pack Plus» με πρόσθετο αισθητήρα ραντάρ. Η αυξημένη απόδοση αυτού του συστήματος δίνει στο αυτοκίνητο βαθμολογία πέντε αστέρων.
Η πρόσφατη γενιά υβριδικών Honda HR-V επιστρέφει στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία crossover SUV, που περιλαμβάνει δημοφιλή μοντέλα όπως το Renault Captur, το Ford Puma και το VW T-Cross. Όσον αφορά στην ασφάλεια, το νέο HR-V έχει καλές επιδόσεις, αλλά η συγκράτηση στις δοκιμές πρόσκρουσης, ιδιαίτερα για παιδιά στο πίσω κάθισμα, δεν ήταν τόσο καλή. Αυτό μείωσε την βαθμολογία του, σε αυτό το τμήμα της αξιολόγησης, στους τέσσερις αστέρες.
Το Dacia Jogger, που μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το μοντέλο δύο αστέρων, Sandero Stepway, που δοκιμάστηκε πέρυσι, πέφτει στο ένα αστέρι. Το αυτοκίνητο διατίθεται ως πενταθέσιο, δύο σειρών καθισμάτων ή επταθέσιο και τριών σειρών καθισμάτων, στο οποίο και δεν διαθέτει υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας στα πίσω καθίσματά του. Αναπόφευκτα, το αυτοκίνητο χάνει βαθμό σε σύγκριση με το ομότιμο μοντέλο του.