Το 2023 ήταν μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Mondial Assistance, παρότι παρουσίασε ιδιαίτερες προκλήσεις για όλο τον ασφαλιστικό κλάδο και ιδιαιτέρως για την Οδική Βοήθεια.

Λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων (πλημμυρών, καύσωνα, μεγάλων πυρκαγιών) που επικράτησαν σχεδόν σε όλη την ελληνική επικράτεια για μεγάλα διαστήματα, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε αρκετές δυσκολίες που επηρέασαν σε αρνητικό βαθμό το έργο της οδικής βοήθειας

Παρ΄ όλα αυτά, στις δύσκολες συνθήκες μιας ιδιαίτερης χρονιάς, η Mondial Assistance κατάφερε να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί σε αυτές, επιτυγχάνοντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

Η εταιρεία, επεκτείνοντας τις υποδομές της, δημιούργησε και δεύτερο ιδιόκτητο τηλεφωνικό κέντρο στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη, με στόχο την κάλυψη των διαρκώς αυξανόμενων αναγκών αλλά και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της. Στο σύνολο, η Mondial Assistance έλαβε, εντός του 2023, περισσότερες από 1.600.000 κλήσεις.

Όσον αφορά στους Τομείς Δραστηριοποίησής της (Automotive, Travel, Health & MDDR), κλήθηκε να αντιμετωπίσει στο σύνολο 835.625 περιστατικά. Η αύξηση των περιστατικών σε σχέση με το 2022 ήταν της τάξεως του 23%. Αυτό οφείλεται στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη που επέδειξαν  οι συνεργάτες και οι πελάτες της στην παροχή υπηρεσιών,  με αποτέλεσμα την αύξηση του χαρτοφυλακίου της σε όλους τους παραπάνω Τομείς Δραστηριοτήτων της.

Σημαντικό επίσης ρόλο είχε η αναβάθμιση του στόλου εξυπηρέτησης, προσθέτοντας οχήματα νέας τεχνολογίας, κατάλληλα εξοπλισμένα για να αντιμετωπίζουν τις ιδιαιτερότητες των οχημάτων νέας γενιάς.

Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό της Mondial Assistance, διαθέτει την τεχνογνωσία  ως προς τις ιδιαιτερότητες των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τις δυσκολίες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια εξυπηρέτησής τους.

Επιπλέον, η εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας RPA (Robotic Process Automation), που χρησιμοποιείται συστηματικά από τη Μondial Assistance τα τελευταία χρόνια, συμβάλει σημαντικά στο υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και στη βελτίωση της φύσης των εργασιών του προσωπικού της εταιρείας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η εταιρεία στο πλαίσιο των συνεργασιών της με ασφαλιστικές εταιρείες και την ηλεκτρονική λήψη των δηλώσεων ζημιάς, αύξησε το ποσοστό συμπλήρωσης φιλικών δηλώσεων φθάνοντας το 62%. Αυτό, είχε ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση της αποζημίωσης του ασφαλισμένου και κατά συνέπεια, την καλύτερη εξυπηρέτησή του.

Στο επίκεντρο των υπηρεσιών της Mondial Assistance είναι πάντοτε ο άνθρωπος, αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, καθώς η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της είναι μέρος του DNA της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών να παραμένει υψηλό για ακόμα μια χρονιά, ενώ παράλληλα η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί μέρος της Στρατηγικής της, υλοποιώντας ένα εκτεταμένο πλάνο ενεργειών, όπως ο εκσυγχρονισμός στόλου οχημάτων εξυπηρέτησης

Διαχρονικός στόχος της Mondial Assistance είναι το να δημιουργεί θετικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών της ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας τους.


* Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, ο μέσος χρόνος άφιξης είναι μικρότερος των  20 λεπτών, ενώ για την οδική βοήθεια ο μέσος χρόνος δεν ξεπερνά τα 22 λεπτά.

Προηγούμενο άρθροHyundai: Κορυφαίες διακρίσεις στα Good Design Awards
Επόμενο άρθροVolkswagen Group: εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης – AI Lab