Σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης στο συνέδριο ηλεκτρονικών και τεχνολογίας καταναλωτών CES 2019, στο Λας Βέγκας (8-11 Ιανουαρίου), τέσσερις κύριοι ομιλητές συζήτησαν για την εξέλιξη της κινητικότητας. Ιδού μερικά από τα βασικά αποσπάσματα αυτής της συζήτησης.

“Υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση για ride-hailing και ride-sharing από τη νεότερη γενιά. Όμως, για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας με οικογένειες και για το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων στις δυτικές χώρες, η ζωή στα προάστια και η κατοχή αυτοκινήτου εξακολουθούν να είναι σημαντικά”, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Mercedes-Benz USA CASE (Connected, Autonomous, Shared, Electric), Heiko Schmidt.

“Το μέγεθος της οθόνης infotainment  και της συνδεσιμότητας ενός αυτοκινήτου κάνει τη διαφορά όλο και περισσότερο από ό,τι η ιπποδύναμη και η ροπή”, ανέφερε ο διευθυντής έρευνας και προηγμένης μηχανικής της Ford Motor Company, James Buczkowsky.

Η Byton εγκαινίασε το SUV M-Byte στη CES 2019 με οθόνη 48 ιντσών (πηγή: Byton)

Εν τω μεταξύ, ο Executive Publisher του Cox Automotive, Karl Brauer, δήλωσε ότι η ζήτηση για αυτόνομα οχήματα (AV) μειώθηκε στο επίπεδο 2, από το επίπεδο 4 περίπου πριν από ένα χρόνο, μετά από τις αρνητικές ανακοινώσεις για τα ατυχήματα των αυτόνομων οχημάτων το 2018. “Η ενημέρωση περί της τεχνολογίας AV, ωστόσο, είναι σίγουρα αυξημένη”, πρόσθεσε.

Τέλος, το “leasing αυτοκινήτων μέσω συνδρομητικής υπηρεσίας είναι ένας καλός τρόπος για να προωθήσουμε τις νέες τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό δίνει στους χρήστες έναν τρόπο να δοκιμάσουν την αγορά”, δήλωσε ο πρόεδρος της Clutch Technologies, Vince Zappa.

Φωτογραφία: Συζήτηση για την εξέλιξη της Κινητικότητας στη CES 2019. Από αριστερά οι κ.: Karl Brauer, Heiko Schmidt, Vince Zapa, James Buczkowsky (πηγή: Global Fleet)

Προηγούμενο άρθροΣτην Deloitte Belgium το “Fleet Mobility Manager” του 2019
Επόμενο άρθροH Porsche 992 Cabriolet παρουσιάζεται στο Ντιτρόιτ