Άρχισε η παραγωγή του MX-30 e-Skyactiv R-EV

Η Mazda Motor Corporation ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του Mazda MX-30 e Skyactiv R-EV[1] για την ευρωπαϊκή αγορά στο εργοστάσιο της Ujina, μονάδα παραγωγής No. 1 στη Χιροσίμα.

Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής της Mazda με περιστροφικό κινητήρα εδώ και 11 χρόνια, από τον Ιούνιο του 2012 που σταμάτησε να κυκλοφορεί το Mazda RX-8. Η συνολική παραγωγή οχημάτων με περιστροφικό κινητήρα της Mazda ξεπερνά τις 1,99 εκατομμύρια μονάδες.

Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι ένα μοναδικό plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV) που δίνει έναν καινούργιο σκοπό στον μοναδικό περιστροφικό κινητήρα της Mazda. Ο συμπαγής, ελαφρύς κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί τη γεννήτρια που είτε φορτίζει τη μπαταρία, είτε παρέχει πρόσθετη ισχύ όταν χρειάζεται. Το όχημα κινείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα.

Η ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. της μπαταρίας του MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι επαρκής για τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες οδήγησης, ενώ ο περιστροφικός κινητήρας δίνει τη δυνατότητα να επεκταθεί η εμβέλεια της οδήγησης. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το ιδανικό όχημα για εκείνους που θέλουν να οδηγούν ηλεκτρικά αλλά και να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις, χωρίς το άγχος της εμβέλειας.

Το αρχικό MX-30 e-Skyactiv EV[2] παρουσιάστηκε το 2020 ως το πρώτο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας μαζικής παραγωγής της Mazda. Τώρα, το MX-30 e-Skyactiv R-EV προσθέτει μια μοναδική plug-in υβριδική επιλογή στη μάρκα.

Το MX-30 ενσωματώνει την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων της Mazda για να κινηθεί προς τον στόχο για ουδετερότητα άνθρακα. Φυσικά προϊόντα, όπως ο φελλός και τα υφάσματα από ανακυκλωμένο υλικό, υιοθετήθηκαν επίσης στη διαδικασία σχεδιασμού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η multi-tone βαφή του MX-30 εφαρμόζεται με πιστόλι ψεκασμού υψηλής ακρίβειας, που απλώνει τα μεμονωμένα χρώματα ακριβώς στην επιφάνεια όπου χρειάζονται και μειώνει σημαντικά την απώλεια χρώματος. Επιπλέον, τα σύγχρονα αναπτυγμένα χρώματα σκληραίνουν σε ασυνήθιστα χαμηλή θερμοκρασία (80°C). Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός των επιλογών αυτών μειώνει τις εκπομπές CO2 της διαδικασίας multi-tone βαφής κατά περίπου 34% – 37%.

Τέλος, τα νέα οχήματα MX-30 e-Skyactiv R-EV φορτίζονται από το ηλιακό σύστημα ισχύος 1,1 MW πριν αποσταλούν, που τέθηκε σε λειτουργία στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα τον Ιούλιο του 2021.


[1] Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV (125 kW/170 PS): WLTP κατανάλωση καυσίμου (συνολικά) 1.0 l/100 km; WLTP εκπομπή CO2 (συνδυαστικά) 21 g/km. WLTP ηλεκτρική ενέργεια (συνδυαστικά) 17.5 kWh/100 km; WLTP ηλεκτρική εμβέλεια (συνδυαστικά) 85 km.

[2]   Mazda MX-30 e-Skyactiv EV (107 kW/145 PS): WLTP κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυαστικά) 17,9 kWh/100 km; εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της οδήγησης: 0 g/km; WLTP εμβέλεια (συνδυαστικά /πόλη): 200 km/265 km.  

Τα οχήματα είναι αναγνωρισμένα σύμφωνα με τη διαδικασία έγκρισης WLTP (EU) Κανονισμός 2017/1151; Κανονισμός (EC) 715/2007.

 

Προηγούμενο άρθροΕντυπώσεις που διαρκούν από το Volvo EX90 BEV
Επόμενο άρθροGenesis GV80 Coupe Concept και X Convertible