Η απόσταση που μπορούν να διανύσουν οι οδηγοί με μία μόνο φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπαταρίας επηρεάζεται σημαντικά από τη χρήση του συστήματος θέρμανσης της καμπίνας. Η χρήση του συστήματος ελέγχου κλιματισμού σε ένα BEV μπορεί να μειώσει την εμβέλεια οδήγησης έως και κατά 50% με ψυχρό καιρό.
Σε σύγκριση με τα οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων, τα επιβατικά οχήματα, όπως τα μικρά λεωφορεία, απαιτούν σημαντικά περισσότερη ενέργεια για να δημιουργήσουν μια άνετη θερμοκρασία για τους επιβαίνοντες. Η ενέργεια παρέχεται από την μπαταρία υψηλής τάσης και έτσι προκύπτει σημαντικό πρόβλημα για την εμβέλεια του οχήματος, σύμφωνα με την Ford.
“Με τα συχνά ανοίγματα των θυρών, σε έναν μεγάλο χώρο που πρέπει να διατηρήσει άνετες θερμοκρασίες και ένα μεγάλο φορτίο, ένα μίνι λεωφορείο παρουσιάζει την πιο δύσκολη πρόκληση για τη μεγιστοποίηση της εμβέλειας των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας και γι’ αυτό ακριβώς το επιλέξαμε για το νέο μας Transit Smart Energy Concept“, δήλωσε ο Kilian Vas, επικεφαλής του έργου της Αρχιτεκτονικής Οχημάτων στην Ford Ευρώπης. “Με την ανάπτυξη αυτής της ιδέας ανακαλύψαμε ένα πλήθος έξυπνων τρόπων εξοικονόμησης ενέργειας που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τους πελάτες στο μέλλον”.
Η Ford ισχυρίζεται πως ένα καινοτόμο σύστημα αντλίας θερμότητας που χρησιμοποιεί την απορριπτόμενη θερμότητα από τα εξαρτήματα του κινητήρα, τον εξωτερικό αέρα και τον αέρα της καμπίνας, μπορεί να μειώσει τη χρήση ενέργειας θέρμανσης μέχρι και κατά 65%, με αποτέλεσμα την επέκταση της εμβέλειας κατά 20%.
Οι βάσεις του πειραματικού πλήρως ηλεκτρικού Transit είναι οι ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται από το StreetScoοter Work XL, ένα van που αναπτύχθηκε και χρησιμοποιήθηκε από την Deutsche Post DHL.