Το εργοστάσιο της Nissan στην Yokohama ξεπερνά το ορόσημο παραγωγής 40 εκατομμύριων κινητήρων οχημάτων.

Το εργοστάσιο στην Yokohama ξεκίνησε την λειτουργία του το 1935, δύο χρόνια μετά την ίδρυση της Nissan. Κατασκεύασε τον 10εκατομμυριοστό κινητήρα του το 1976, τον 20εκατομμυριοστό του το 1986 και τον 30εκατομμυριοστό του το 1997. Η επίτευξη του νέου ορόσημου των 40 εκατομμυρίων κινητήρων την ίδια χρονιά που η Nissan γιορτάζει την 90η επέτειό της είναι πολύ σημαντική για την ιαπωνική εταιρεία.

Ο Tamiyo Wada, διευθυντής εργοστασίου της Nissan στην Yokohama λέει: «Καταφέραμε να φτάσουμε το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων χάρη σε τόσους πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο που αγαπούν τα αυτοκίνητά μας».

Πολλοί κινητήρες που κατασκευάζονται στο το εργοστάσιο της Yokohama έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία του αυτοκινήτου. Αυτοί περιλαμβάνουν τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, και ο VG του 1983, ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας. Το εργοστάσιο της Yokohama κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες takumi για το Nissan GT-R. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo — τον πρώτο κινητήρα μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.

«Ο πρώτος κινητήρας VC Turbo μαζικής παραγωγής στον κόσμο επιτυγχάνει υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις και απαράμιλλη ισχύ προσαρμόζοντας τον λόγο συμπίεσης», συμπλήρωσε ο κ. Wada.

Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζει και το εργοστάσιο της Yokohama. Μετά το λανάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού LEAF το 2010, το εργοστάσιο παράγει επίσης ηλεκτροκινητήρες, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων για οχήματα e-POWER όπως το Nissan Note. Κατά το οικονομικό έτος 2022, οι ηλεκτροκινητήρες αντιπροσώπευαν περίπου το 40% της παραγωγής του εργοστασίου της Yokohama.

Πλησιάζοντας στην 90η επέτειό του, το εργοστάσιο της Yokohama συνεχίζει να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αιχμής της Nissan. Εκτός από την παραγωγή κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, το εργοστάσιο αποτελεί πιλοτική μονάδα για την ανάπτυξη τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων με εφαρμογές σε  παγκόσμιο επίπεδο.

Το επόμενο έτος, θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή για την ανάπτυξη μπαταριών ξηρού τύπου στο εργοστάσιο αυτό.

«Στο μέλλον, το εργοστάσιο της Yokohama θα συνεχίσει να παρέχει υψηλής ποιότητας καινοτόμες τεχνολογίες και υπηρεσίες στους πελάτες μας», κατέληξε ο κ. Wada.

Προηγούμενο άρθροΣυμφωνία Arval, Element Fleet Management και SMAS
Επόμενο άρθροAvenger: «Game Changer» στην κατηγόρια B-SUV