Επίσημη παρουσίαση του νέου Avenger στην Ελλάδα, του «Game Changer» στην κατηγόρια B-SUV με το DNA ενός πραγματικού Jeep.

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 18 και 19 Ιουλίου στις εγκαταστάσεις του Grand Resort Lagonissi, παρουσιάστηκε στο επίσημο δίκτυο διανομέων και στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου, το νέο Jeep Avenger. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Jeep. Ένα αυτοκίνητο B-SUV, που συμπληρώνει τη δυναμική παρουσία της μάρκας, στη 2η σε μέγεθος, κατηγορία της αγοράς.

Λειτουργικότητα, τεχνολογία και ικανότητες κίνησης για το «Car Of The Year» 2023

Πρόκειται για ένα μοντέλο που διαθέτει το DNA ενός πραγματικού Jeep και ταυτόχρονα, έχει συμπαγείς διαστάσεις ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των ευρωπαίων πελατών, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την κατάκτηση του πανευρωπαϊκού τίτλου «Car Of The Year» για το 2023.

Τρείς είναι οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίχθηκε ο σχεδιασμός του Avenger: η λειτουργικότητα, η τεχνολογία και οι ικανότητες κίνησης σε κάθε έδαφος.

Σε ότι αφορά τη λειτουργικότητα, εξωτερικά μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην προστασία του αμαξώματος από επαφές που συμβαίνουν είτε με χαμηλή ταχύτητα εντός πόλης, είτε σε εκτός δρόμου διαδρομές. Τα περιμετρικά προστατευτικά και οι ποδιές εμπρός και πίσω, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά προστασίας του αμαξώματος που διαθέτει. Εσωτερικά, το νέο Avenger προσφέρει άνεση και ευρυχωρία, χώρους για πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους, 34 λίτρα αποθηκευτικών χώρων και τετραγωνισμένο χώρο αποσκευών, με όγκο 350 λίτρων και άνοιγμα 1 μέτρου, που εξασφαλίζει εύκολη φόρτωση.

Από πλευράς τεχνολογίας, το μοντέλο διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα δικτύωσης και δυνατότητα ασύρματης αναβάθμισης για το λογισμικό του. Στο ταμπλό εντυπωσιάζουν, τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη 10,25’’, όσο και η οθόνη του συστήματος infotainment, επίσης 10,25’’, που παρέχει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης και απεικόνισης ενός smartphone με τη χρήση των εφαρμογών Android Auto & Apple Car play.

Το Avenger είναι εξοπλισμένο με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση οδικής σήμανσης, cruise control, αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, υποβοήθηση στάθμευσης, έλεγχο τυφλών σημείων, κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.

Στον τομέα των ικανοτήτων, το Avenger είναι γνήσιο τέκνο της Jeep, και αυτό τα λέει όλα. Διαθέτει γωνία ράμπας 20ο, γωνία προσέγγισης και αποχώρησης 20ο και 32ο αντίστοιχα και απόσταση από το έδαφος 200+χλστ. Διαθέτει, επίσης, στον βασικό εξοπλισμό σύστημα ‘’select terrain’’ που προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής έξι διαφορετικών προγραμμάτων κίνησης: ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD και SNOW, εξασφαλίζοντας έτσι σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες κίνησης ανεξαρτήτως οδοστρώματος και συνθηκών που επικρατούν.

«Υπερπλήρης εξοπλισμός και για τις τρείς εκδόσεις»

Το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει έναν νέο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 156hp( 115Kw) με μέγιστη ροπή 256Nm, μπαταρία χωρητικότητας 54KWh, υψηλής τάσεως λειτουργίας 400volt, που εξασφαλίζει στο Avenger αυτονομία 400χλμ. σε μικτές συνθήκες και έως 550χλμ. σε αστικές συνθήκες (βάσει WLTP). Περιλαμβάνει από τη βασική έκδοση ενσωματωμένο φορτιστή τριφασικού ρεύματος ισχύος 11kw, και δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή ισχύος μέχρι 100Kw. Σε αυτή την περίπτωση, το Jeep Avenger μπορεί να εξασφαλίσει 30χλμ αυτονομίας σε μόλις 3 λεπτά. Η γκάμα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, LONGITUDE, ALTITUDE και SUMMIT, με υπερπλήρη εξοπλισμό και για τις τρείς. Οι τιμές του νέου Avenger ξεκινούν από τις 38.700 ευρώ (30.700 ευρώ με κρατική επιδότηση) για την έκδοση LONGITUDE και φτάνουν τις 43.700 ευρώ (35.700 ευρώ με κρατική επιδότηση) για την έκδοση SUMMIT.

Ανταγωνισμός: «Μετακίνηση αγοραστών προς το γνήσιο τέκνο της Jeep»

Στην παρουσίαση αναφέρθηκαν τα σημαντικά πλεονεκτήματα του B-SUV της Stellantis που συνδυάζει τιμή, προϊόν και διαθεσιμότητα και αποτελεί εξαιρετική επιλογή για την κατηγορία με πολύ καλό εξοπλισμό από την LONGITUDE. Το Avenger προσφέρει τέσσερα χρόνια εγγύηση στο αυτοκίνητο και οκτώ στην μπαταρία και «υπόσχεται» μετακίνηση αγοραστών προς το γνήσιο τέκνο της Jeep. Σε επίπεδο ανταγωνισμού οι μάρκες της Stellantis δεν απειλούνται από «κανιβαλισμό» αφού έχουν την δική τους ταυτότητα και διαφορετική στρατηγική.

Ηλεκτροκίνηση: «Οne way direction ο πλήρης εξηλεκτρισμός»

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο ζήτημα του πλήρους εξηλεκτρισμού που αποτελεί μονόδρομο, ιδιαίτερα μετά το πέρας της πανδημίας. Όσο αφορά στην Ευρώπη η ηλεκτροκίνηση την χωρίζει σε τρεις ταχύτητες με τον βορρά να πρωτοπορεί (σε ποσοστό 84% η Νορβηγία), την Κεντρική Ευρώπη να ακολουθεί με την Γερμανία στο 15%, και στον νότο να πρωτοστατεί η Ισπανία με 5% και η Ελλάδα με 4,5%. Η κουλτούρα αναφορικά με την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών, η ελλιπής υποδομή και η κατάλληλη κατάρτιση των τεχνιτών είναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ακόμα διαδεδομένη στον νότο και ειδικά στην χώρα μας.

Επικοινωνία

Σχετικά με την επικοινωνία του Avenger η Stellantis επενδύει για όλες τις μάρκες της στη διαφήμιση και τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει σημαντικά την δαπάνη. Το νέο B-SUV θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά με καμπάνιες και ανάλογες προωθητικές ενέργειες.

Εύα Πέτροβα

Προηγούμενο άρθροΆνω των 40 εκατ. κινητήρων Nissan στην Yokohama
Επόμενο άρθροOδήγηση σε συνθήκες καύσωνα