FLEETNEWS #160

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 #160 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Έρευνα Focus Bari | YouGov για τα EV Παρέμβαση ευρωπαϊκών κυβερνήσεων για καύσιμα Υποχώρηση ευρωπαϊκών ταξινομήσεων για 10ο μήνα Το νέο Dacia Jogger συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές κατηγορίες: το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV, την εμφάνιση ενός SUV. Ένα μοντέλο που είναι... μία κατηγορία από μόνο του. Σαν γνήσιο Dacia, το νέο Jogger προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου. Πίσω από το τιμόνι, το νέο Dacia Jogger προσφέρει την οδηγική εμπειρία που αναμένει κανείς από ένα όχημα κατηγορίας C. Ιδιαίτερα σταθερό στο δρόμο με μεταξόνιο 2,9 μέτρων τροχούς 16 ιντσών και άκαμπτη δομή αμαξώματος, που το καθιστά ιδιαίτερα στιβαρό. Στο εσωτερικό, η εργονομία, η ηχομόνωση και ο χώρος για τα κεφάλια φροντίζουν για την άνεση όλων των επιβατών, μέχρι και την τρίτη σειρά καθισμάτων, που είναι αμφιθεατρικά τοποθετημένα. Το νέο Dacia Jogger είναι ο ιδανικός οικογενειακός σύντροφος για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και για όσους θέλουν να απολαύσουν μια βόλτα στην ύπαιθρο. Παράλληλα, προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό του όλα όσα χρειάζεται κανείς για την ασφάλεια και την άνεσή του. Το νέο Dacia Jogger είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες: τον καινούργιο turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, 1.0 TCe 110, και τον κινητήρα διπλού καυσίμου 1.0 TCe 100 LPG. Με τον κινητήρα που καίει LPG, το νέο Jogger έχει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων, ενώ μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας. Το 2023, στην γκάμα πρόκειται να προστεθεί και μία έκδοση με υβριδικό σύστημα κίνησης. Το νέο Dacia Jogger είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις πέντε και επτά θέσεων, σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Essential, Comfort και Extreme) και έξι χρώματα αμαξώματος, με τιμή που ξεκινά από τα 18.880 ευρώ. ΝΕΟ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ, ΕΠΤΑΘΕΣΙΟ, ΠΡΟΣΙΤΟ Dacia Jogger Η Dacia επανεφευρίσκει το οικογενειακό αυτοκίνητο, με έως και επτά θέσεις για τους επιβάτες και τιμή προσιτή σε όλους. ΚΑΤΗΓΟΡΊΑΣ C, ΜΕ SUV ΣΧΕΔΊΑΣΗ! „Έξυπνο, πρακτικό, απλό και οικονομικό „Κινητήρες με LPG και έως 110 ίππους „7 θέσεις, έως 2.094 λτ. για τις αποσκευές „Αρθρωτές μπάρες οροφής Ανακαλύψτε το στο www.dacia.gr

20.06.22 #160 2 info@fleetnews.gr Ηλεκτρική, ψηφιακή, βιώσιμη και ξεχωριστή: η νέα γενιά μοντέλων MINI φέρνει τη διασκεδαστική οδήγηση, την εμπειρία χρήστη και την υπευθυνότητα της μάρκας σε νέα εποχή. Η πρωτοποριακή σχεδιαστική γλώσσα καθιστά τη μεταμόρφωση άμεσα ορατή, συνδυάζοντας παραδοσιακές αξίες της μάρκας με προηγμένες τεχνολογίες και τον αστικό χαρακτήρα και το καινοτόμο πνεύμα της ΜΙΝΙ. Η «χαρισματική απλότητα» είναι μια σχεδιαστική φιλοσοφία που βοηθά κάθε νέο μοντέλο MINI να αναπτύξει έναν ισχυρό, δικό του χαρακτήρα, που εστιάζει διαισθητικά στην ουσία της μάρκας με καθαρή, αφαιρετική γλώσσα. Πρωταρχικός παράγοντας της νέας προσέγγισης είναι η επιλογή υλικών με κριτήριο τη βιωσιμότητα. Η επόμενη γενιά μοντέλων MINI καταργεί τη χρήση δερμάτινων επενδύσεων και χρωμιωμένων επιφανειών στο εσωτερικό. Η αρχιτεκτονική που θα υποστηρίξει τη νέα γενιά μοντέλων MINI έχει εξελιχθεί εξ αρχής με κριτήριο την ηλεκτροκίνηση. μοντέλο MINI, ανεξαρτήτως εξωτερικών διαστάσεων, θα συνεχίσει να προσφέρει ιδανικό συνδυασμό μικρού αποτυπώματος και διαθέσιμου εσωτερικού χώρου. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr «ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΗ ΑΠΛΟΤΗΤΑ» ΣΤΑ MINI ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ H NIO παρουσίασε το ES7, με το τελευταίο σχεδιαστικό της ύφος: απλές γραμμές και ισχυρές αναλογίες. Αποτελεί επίσης την πρώτη έκφραση του «Design for AD» για SUV. Η NIO εξέλιξε το ύφος των SUV με σύγχρονους θόλους τροχών, τονίζοντας την οδική παρουσία του ES7. Το DRL διπλού ταμπλό στο εμπρόσθιο μέρος του ES7 συναντάται με το οπίσθιο φανάρι «Air Wing» και παρέχει αυξημένη ορατότητα. Το εσωτερικό του συνεχίζει το αφήγημα του «δεύτερου καθιστικού». Το μεταξόνιο των 2.960 χιλ. δίνει στο ES7 ευρύχωρη καμπίνα. Διαθέτει πίνακα οργάνων σε σχήμα S διπλής επίστρωσης, με εκτεταμένη χρήση υλικών ρατάν karuun. Τα εμπρόσθια καθίσματα διαθέτουν λειτουργίες θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ. Τα θερμαινόμενα πίσω καθίσματα είναι στάνταρ με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πλάτη. Το “NIO Digital System for Evolving Smart Technology” έκανε επίσης το ντεμπούτο του. Περιλαμβάνει έξυπνο εξοπλισμό, πλατφόρμα υπολογισμού, λειτουργικό σύστημα, έξυπνους αλγόριθμους και εφαρμογές. Το NIO ES7 διατίθεται με στάνταρ PanoCinema, το συμβατό με AR/ VR ψηφιακό σύστημα πιλοτηρίου. Η NIO και η NREAL, καινοτόμος εταιρεία συσκευών AR, ανέπτυξαν ειδικά γυαλιά AR που προβάλλουν οθόνη 201 ιντσών στα 6 μέτρα. Το NIO ES7 διαθέτει την πλατφόρμα e-drive υψηλής απόδοσης δεύτερης γενιάς, με ενισχυτή SiC. Επιταχύνει 0 - 100 χλμ/ώρα σε 3,9”. Οι μπροστινές δαγκάνες 4 εμβόλων Brembo είναι στάνταρ. Φρενάρει 100 - 0 χλμ./ώρα σε 33,9 μ. Η αερανάρτηση είναι επίσης στάνταρ σε όλη την γκάμα. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,263. Η αυτονομία CLTC φτάνει τα 485 χλμ. με τη στάνταρ μπαταρία 75 kWh, τα 620 χλμ. με την μπαταρία 100 kWh και τα 850 χλμ. με την μπαταρία 150 kWh. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΞΥΠΝΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ, SUV ΗNIO παρουσίασε το ES7 Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

20.06.22 #160 3 Η Volvo, που κάνει συγκεκριμένα βήματα για την προστασία του περιβάλλοντος ήδη από τις πρώτες δεκαετίες μετά την ίδρυσή της, είναι σήμερα από τους ηγέτες αυτής της προσπάθειας. Από τη δεκαετία του 1940, όταν ξεκίνησε να εξοικονομεί φυσικούς πόρους υιοθετώντας την ανακατασκευή εξαρτημάτων, έως σήμερα που τα εργοστάσιά της λειτουργούν κατά 80% με κλιματικά ουδέτερη ηλεκτρική ενέργεια - με ορατή προοπτική το 100% έως το 2025 -, η πρόοδος που έχει σημειώσει είναι τεράστια. Η Volvo έχει ως στρατηγικό πυλώνα της τη βιωσιμότητα, με στόχο έως το 2040 να είναι μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία. Θα εκπληρώσει τη φιλοδοξία της με την παραγωγή μόνο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030, με τη μείωση των εκπομπών CO2 στο σύνολο της δραστηριότητάς της (παραγωγή, εφοδιασμός, logistics), με συνεργασίες για την ανάπτυξη νέων υλικών, όπως ο χάλυβας χωρίς ορυκτά, αλλά και προηγμένων μπαταριών. Επίσης, με πρωτοβουλίες σε όλα τα επίπεδα, όπως η ενεργή υποστήριξη για διεύρυνση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και η ενθάρρυνση των πελατών της να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται από ΑΠΕ. Η πορεία προς τη βιωσιμότητα περιλαμβάνει τη λειτουργία με βάση τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Η Volvo στοχεύει έως το 2040 να είναι μία επιχείρηση με κυκλική λειτουργία. Δηλαδή, να σχεδιάζει εξαρχής ανθεκτικά προϊόντα με το μέγιστο δυνατό κύκλο ζωής, να μεγιστοποιήσει την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση υλικών και εξαρτημάτων και να μηδενίσει τα απόβλητα, σε συνεργασία με όλα τα μέρη που εμπλέκονται, όπως οι προμηθευτές. Βιωσιμότητα σημαίνει, ακόμη, οικονομική ανάπτυξη με παράλληλη δημιουργία ενός περιβάλλοντος ισότητας και ευκαιριών για όλους. Ως ανθρωποκεντρική εταιρεία, η Volvo επιδιώκει να αποτελεί πρότυπο όσον αφορά την ισότητα και τα εργασιακά δικαιώματα, με πρωτοβουλίες όπως η πρόσφατη θέσπιση της γονικής άδειας 24 εβδομάδων με αποδοχές σε κάθε γονέα, η δημιουργία μιας κουλτούρας που ενθαρρύνει τη διαφορετικότητα, χωρίς αποκλεισμούς, και η προσπάθεια επίτευξης αναλογίας 50/50 ανάμεσα σε γυναίκες και άνδρες που καλύπτουν ηγετικές θέσεις. Η ηθική και υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα περιλαμβάνει επίσης μέτρα για την υπεύθυνη προμήθεια υλικών, με ιχνηλασιμότητα σε όλα τα στάδια του εφοδιασμού, και διασφάλιση ότι οι συνεργάτες της εταιρείας λειτουργούν με τις ίδιες αρχές. Οι συνεχείς επιβραβεύσεις της Volvo ως «πιο ηθικής εταιρείας στον κόσμο» από το Ethisphere Institute πιστοποιούν αυτή την προσπάθεια. Η «έξωθεν καλή μαρτυρία» είναι κάτι το οποίο επιδιώκει συνειδητά η Volvo, έχοντας επίγνωση ότι διασφαλίζει την αξιοπιστία της. Οι επιδόσεις της στη βιωσιμότητα επιβραβεύονται σταθερά από ανεξάρτητους φορείς υψηλού κύρους που παρέχουν σχετικές αξιολογήσεις. Το EcoVadis, κορυφαίος πάροχος αξιολογήσεων για την εταιρική βιωσιμότητα απένειμε πρόσφατα, για τέταρτη συνεχή χρονιά, την υψηλότερη βαθμολογία Advanced στη Volvo, τοποθετώντας τη στο 1% του συνόλου των 75.000 εταιρειών που αξιολογεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι το EcoVadis εξετάζει τον τρόπο που οι εταιρείες εφαρμόζουν τη βιωσιμότητα στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας τους. Είναι σαφές ότι η βιωσιμότητα είναι κάτι περισσότερο από μία ηθική επιλογή. Είναι μία έξυπνη και πρακτική επιλογή. Είναι η μόνη επιλογή. Και η αυτονόητη σε επιχειρηματικό επίπεδο, όταν μιλάμε για την εταιρεία που ιδρύθηκε με σκοπό να υπηρετεί τον άνθρωπο. Πώς η Volvo κάνει βιώσιμο το μέλλον advertorial

20.06.22 #160 4 Η Toyota παρουσίασε στην Κοπεγχάγη το καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο bZ4X. Τα βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία αναφέρθηκαν στην συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης, είναι τα εξής: Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων bZ -beyond Zero- της ιαπωνικής μάρκας. Η νέα πλατφόρμα eTNGA ενσωματώνει τη μονάδα της μπαταρίας στη δομή του οχήματος, προσφέρει πρόσθετη ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους για δυναμική οδήγηση. Παρέχει ευρυχωρία στην καμπίνα χάρη στη νέα αρχιτεκτονική. Νέο, κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης στην αγορά των ηλεκτρικών, AWD με X-MODE λειτουργία, με πραγματικές off-road δυνατότητες. Αυτονομία έως και 513 χλμ. με πλήρη φόρτιση. Εγγύηση απόδοσης μπαταρίας και μετά από 10 χρόνια χρήσης ή 1.000.000 χιλιόμετρα. Ταχεία φόρτιση 0%-80% σε περίπου 30 λεπτά. Ασφάλεια που ενσωματώνει πλέον τη νέα γενιά Toyota Safety Sense με νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Αναβαθμισμένη είναι η συνδεσιμότητα με το νέο σύστημα πολυμέσων Τοyota Smart Connect. Το bZ4X δεν αποτελεί προσαρμογή υπάρχοντος μοντέλου. Αντίθετα, είναι εντελώς νέα ανάπτυξη και το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε πάνω στη νέα αρχιτεκτονική BEV της εταιρείας, βασιζόμενη στη φιλοσοφία eTNGA που έχει σχεδιαστεί, έχει βελτιστοποιηθεί και προορίζεται για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Στοιχείο καθοριστικής σημασίας είναι η λεπτή μονάδα μπαταρίας, η οποία είναι τοποθετημένη πλήρως κάτω από το πάτωμα του οχήματος και αποτελεί μέρος του πλαισίου, βοηθώντας στην επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους, ιδανική κατανομή μάζας εμπρός/πίσω και υψηλή ακαμψία αμαξώματος, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ COPENHILL ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ H Toyota παρουσίασε το bZ4X Λίγοι μήνες απομένουν μέχρι την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας BMW M2 και η τελική φάση δοκιμών στην εξέλιξη του νέου αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων βρίσκεται στο απόγειό της. Λόγω του αγωνιστικού του DNA, το αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε εντατικές δοκιμές δυναμικής οδήγησης στο Salzburgring στην Αυστρία. Οι δοκιμές εστίασαν στη δυναμική συμπεριφορά και το πλαίσιο και η νέα BMW M2 εντυπωσίασε με τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της. Το νέο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής διαθέτει παρόμοιο επίπεδο απόδοσης με την BMW M2 CS, το αποκλειστικό σπορ αυτοκίνητο ειδικής έκδοσης της BMW M GmbH. Το νέο μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό να βιώσει αυτή την καθαρόαιμη αγωνιστική αίσθηση σε όλων των ειδών τις συνθήκες - ακόμα και στο όριο. Την ισχύ κάτω από το καπό του αυτοκινήτου παρέχουν οι δοκιμασμένοι κινητήρες των μοντέλων M3 και M4. Οι δύο επιλογές κιβωτίων, το χειροκίνητο 6 σχέσεων και το 8-τάχυτο M Steptronic εγγυώνται ότι η ισχύς μεταδίδεται με εξαιρετικά δυναμικό τρόπο, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της γνήσιας οδηγικής απόλαυσης. Στη νέα BMW M2 ο σπορ χαρακτήρας ενισχύεται από το προσαρμοζόμενο πλαίσιο Μ και την πίσω κίνηση. Το ισχυρό σύστημα πέδησης προέρχεται από την M3 και την M4 και εξασφαλίζει ότι η ισχύς ελέγχεται με αβίαστο τρόπο. Η σπορ εμφάνιση ολοκληρώνεται από μια επιλογή ειδικών εξοπλιστικών στοιχείων. Π.χ. μία ανθρακονημάτινη οροφή για μείωση του βάρους, μεταξύ των άλλων πλεονεκτημάτων. Τα Μ Carbon μπάκετ καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, που επίσης διατίθενται προαιρετικά, δίνουν έμφαση στην αγωνιστική εμφάνιση της νέας BMWM2. Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας BMW M2 θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο και θα ακολουθήσει το λανσάρισμα στην αγορά τον Απρίλιο του 2023. ΕΝΤΑΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW M2

20.06.22 #160 5 Η Athene Holding, μητρική της Wheels Donlen, θα εξαγοράσει την LeasePlan ΗΠΑ και θα δημιουργηθεί ενοποιημένη δραστηριότητα διαχείρισης στόλου στη Βόρεια Αμερική. Η ανακοίνωση έγινε από την LeasePlan Corporation, μετά την υπογραφή σχετικής συμφωνίας αγοράς μετοχών με την Athene. Κατά κάποιον τρόπο, η συγχώνευση αυτή είναι προϊόν δύο άλλων συγχωνεύσεων. „ Τον Οκτώβριο του 2021, η Wheels και η Donlen, δύο εταιρείες παροχής διαχείρισης στόλου της Βόρειας Αμερικής, ανακοίνωσαν συγχώνευση με την Athene. Η ενοποιημένη εταιρεία διαθέτει πάγια 5 δισ. δολαρίων και διαχειρίζεται περισσότερα από 500.000 οχήματα για πάνω από 1.000 εταιρικούς πελάτες στη Βόρεια Αμερική. „ Τον Ιανουάριο του 2022, η ALD ανακοίνωσε την εξαγορά της LeasePlan, δημιουργώντας κορυφαία παγκόσμια εταιρεία κινητικότητας. Ήταν αναμενόμενο αυτές οι δύο συγχωνεύσεις να επαναπροσδιορίσουν το παγκόσμιο οικοσύστημα leasing και κινητικότητας. ΠΡΟΫΠΆΡΧΟΥΣΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ Μετά την πρώτη συγχώνευση, η Athlon -μέχρι τότε ευρωπαίος εταίρος της Donlen- ανακοίνωσε ότι εφεξής θα επικεντρωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Αντιθέτως, η συγχωνευμένη εταιρεία Donlen Wheels συνεχίζει την προϋπάρχουσα παγκόσμια συνεργασία μεταξύWheels και ALD. Υπό αυτές τις συνθήκες, η συνεργασία μεταξύ Donlen Wheels και LeasePlan ΗΠΑ έχει περισσότερο νόημα και διαμορφώθηκε πλέον σε εξαγορά. Αυτό διακρίνει σαφώς τις δραστηριότητες της ALD-LeasePlan στην Ευρώπη (και αλλού στον κόσμο) από εκείνες της Donlen Wheels και της LeasePlan ΗΠΑ (οι οποίες θα επικεντρωθούν κυρίως στη Βόρεια Αμερική). Το 2021, η LeasePlan ΗΠΑ αντιπροσώπευε περίπου το 2,7% των συνολικών εσόδων της LeasePlan. Η παραπάνω συγχώνευση θα αφορά συνολικά σχεδόν 800.000 οχήματα. ΙΣΧΥΡΌΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΉΣ Η συγχώνευση θα δημιουργήσει «έναν ισχυρό ανταγωνιστή κινητικότητας, με βελτιωμένες λύσεις εταιρικών στόλων», όπως αναφέρει η LeasePlan Corporation. Η συγχωνευμένη εταιρεία θα επωφεληθεί σίγουρα από το νέο μέγεθος, την αυξημένη επενδυτική ικανότητα και τις διαφοροποιημένες δυνατότητες. Όλα αυτά αποτελούν παράγοντες που θα επιτρέψουν στην εταιρεία να τοποθετηθεί καλύτερα στο τοπίο κινητικότητας που όλο και περισσότερο εξηλεκτρίζεται και ψηφιοποιείται. Η Athene, επενδυτική εταιρεία με πάγια 246 δισ. δολαρίων, θα παρέχει στη νέα εταιρεία κεφάλαια για βελτίωση των λύσεων στόλου, την τελική παράδοση, τις μεταφορές με φορτηγά και τον εξοπλισμό. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΈΝΗ ΟΛΟΚΛΉΡΩΣΗ Τόσο η Wheels Donlen, όσο και η LeasePlan ΗΠΑ, διαθέτουν εμπειρία δεκαετιών στη διαχείριση στόλου, παρέχοντας την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους. Η Athene επιλέγει να δώσει προτεραιότητα στην απρόσκοπτη και βελτιωμένη εμπειρία και στη συνέχιση των συστημάτων με τα οποία είναι εξοικειωμένοι οι πελάτες. Στην ανώτερη διοίκηση και το ΔΣ της νέας εταιρείας θα εκπροσωπούνται οι Donlen και LeasePlan ΗΠΑ. Ο Matt Dyer, CEO της LeasePlan USA, θα αναλάβει ανώτερο στέλεχος και μέλος του ΔΣ. Δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί ποιός θα ηγηθεί της ενοποιημένης εταιρείας. ΣΥΜΦΩΝΊΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΣ Πέραν της συγχώνευσης, η LeasePlan ΗΠΑ και η LeasePlan Corporation θα υπογράψουν Συμφωνία Συνεργασίας, διασφαλίζοντας την συνέχιση των υπηρεσιών διαχείρισης στόλου σε διεθνείς πελάτες και των δύο εταιρειών - καθ' όλη τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση εξαγοράς από την Athene. Ομοίως, η υπάρχουσα διεθνής συμμαχία μεταξύ Wheels Donlen και ALD θα συνεχιστεί. «Η τάση συνδρομών και ψηφιακής επανάστασης σημαίνει πως η αγορά leasing των ΗΠΑ πρόκειται να εισέλθει σε περίοδο επιταχυνόμενης ανάπτυξης και μετασχηματισμού. Ενώνοντας τις δυνάμεις της με την Wheels Donlen, η LeasePlan ΗΠΑ θα διαθέτει την κλίμακα και την επενδυτική ισχύ που απαιτείται για να εξυπηρετήσει την αυξανόμενη πελατειακή της βάση και να επιταχύνει το μέλλον της κινητικότητας των αμερικανών οδηγών», αναφέρει ο Tex Gunning, CEO της LeasePlan. «Η LeasePlan δημιούργησε εξαιρετική δραστηριότητα στις ΗΠΑ και είμαστε ευτυχείς που θα την ενσωματώσουμε στην πλατφόρμαWheels Donlen, προσδίδοντας επιπλέον δυνατότητες που θα παρέχουν στους πελάτες ευρύτερη σειρά λύσεων κινητικότητας», αναφέρει ο CEO της Wheels Donlen, Shlomo Crandus. ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΌΣ ΡΌΛΟΣ «Η LeasePlan ΗΠΑ αποτελεί ανερχόμενη δύναμη στην αγορά των ΗΠΑ και τώρα, ως μέρος της Wheels Donlen, θα μπορεί να επεκτείνει την πλατφόρμα κινητικότητάς μας (…) Επιπλέον, χάρη στη Συμφωνία Συνεργασίας με την LeasePlan, πελάτες με στόλους εκτός των ΗΠΑ θα συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στις υψηλής ποιότητας διεθνείς υπηρεσίες διαχείρισης στόλου που γνωρίζουν», αναφέρει ο Matt Dyer, CEO της LeasePlan USA. «Έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στην αναπτυσσόμενη αγορά κινητικότητας και τον ηγετικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η ενοποιημένη Wheels DonlenLeasePlan ΗΠΑ στην εξυπηρέτηση των ταχέως εξελισσόμενων αναγκών εταιρικών στόλων», αναφέρει ο Jim Belardi, CEO της Athene. Η συναλλαγή αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέχρι τα τέλη του έτους και υπόκειται στους συνήθεις όρους, συμπεριλαμβανομένης της ρυθμιστικής έγκρισης. ΕΞΑΓΟΡΑΜΕΤΟΧΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΗΕΝΕ Η LeasePlan ΗΠΑ στηνWheels Donlen

20.06.22 #160 6 Η νέα εταιρική ταυτότητα της Dacia υιοθετείται από όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας. Πέρα από μια απλή αλλαγή στη σχεδίαση, η νέα ταυτότητα ενσωματώνει τη δέσμευση στο μέλλον, ενώ βασίζεται στις δυνατές αξίες που βρίσκονται πίσω από το success story της Dacia. Ένα πολύ δυνατό χαρακτηριστικό της νέας ταυτότητας της μάρκας, το σήμα Dacia Link κοσμεί το μπροστινό μέρος στο κέντρο της μάσκας, όντας ανασχεδιασμένο και σε λευκή απόχρωση. Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του "D" και του "C" στο λογότυπο με τις μινιμαλιστικές γραμμές, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design. Η εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται στο Dacia Link είναι αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά βλέποντας το αυτοκίνητο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Το νέο σήμα είναι επίσης ορατό και στο καπάκι της πλήμνης του κάθε τροχού. Μια άλλη ορατή αλλαγή είναι η προσθήκη του λογότυπου στην πίσω πόρτα και στο τιμόνι του κάθε μοντέλου. Αυτό είναι μινιμαλιστικό στη σχεδίασή του, με τα γράμματα να ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο, έτσι ώστε να μένουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να αναδεικνύεται ευκρινώς κάθε γράμμα. Άλλες αλλαγές που έχουν γίνει στη σχεδίαση περιλαμβάνουν την υιοθέτηση της απόχρωσης του Monolith Grey στις μπάρες οροφής, τις μπροστινές και πίσω προστατευτικές ποδιές και τους πλευρικούς καθρέφτες, στα Sandero Stepway και το Duster. «Η αποκάλυψη ολόκληρης της γκάμας Dacia με τη νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της στρατηγικής ανάπτυξης που ξεκίνησε πριν από περισσότερο ένα χρόνο. Αυτό το νέο εταιρικό περιβάλλον είναι σύμφωνο με τις αξίες μας -απλό, στιβαρό, αυθεντικό- με έναν πιο δυναμικό και σύγχρονο τρόπο. Αυτή η εφαρμογή δίνει νέα δυναμική στη Dacia για να υλοποιήσει τις φιλοδοξίες», δήλωσε ο Denis Le Vot, CEO της Dacia. ΗΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΚΑΜΑΜΟΝΤΕΛΩΝ Dacia Link Ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησής της (μηχανές και προϊόντα θαλάσσης της Yamaha, αντιπροσώπευση της Porsche και ενοικίαση αυτοκινήτων μέσω της θυγατρικής Sixt), αναμένει για το 2022 η ηγεσία της εταιρείας Μοτοδυναμική, μετά τις καλές οικονομικές επιδόσεις που σημείωσε το 2021. Όπως επεσήμανε στη γενική συνέλευση ο διευθύνων σύμβουλος Σωτήρης Χατζίκος, οι πωλήσεις της Porsche είναι περισσότερο θεαματικές στην Ελλάδα, καθώς το εργοστάσιο βρήκε τους τρόπους να εκλογικεύσει τη διαθεσιμότητα των μοντέλων. Η αγορά των δικύκλων και των προϊόντων θαλάσσης αναπτύχθηκε κατά το πρώτο φετινό πεντάμηνο κατά 15%-20%, τάση που φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και κατά τους υπόλοιπους μήνες της χρονιάς. Η Μοτοδυναμική (δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη αγορά μέσω της Yamaha) ευνοείται και ήδη παρουσιάζει σαφώς ικανοποιητική πορεία κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2022, τόνισε ο κ. Χατζίκος, ενώ άνοδο εμφανίζει η ζήτηση στα ακριβά αυτοκίνητα, με μια σαφή αύξηση στα έσοδα από την Porsche, τάση που φαίνεται πως θα συνεχιστεί καθ’ όλην τη διάρκεια της χρονιάς. Στην ενοικίαση οχημάτων, η Μοτοδυναμική μέσω της Sixt διάνυσε ένα πρώτο πεντάμηνο πέραν των προσδοκιών, και τα υπάρχοντα σήματα από το μέτωπο των κρατήσεων και των τιμών είναι σαφώς ενθαρρυντικά τουλάχιστον για τη βασική φετινή τουριστική σεζόν. Συνολικά, το 2022 έχει ξεκινήσει ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων και κερδών και τα μηνύματα είναι αισιόδοξα και για την πορεία του δευτέρου εξαμήνου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο Πάρη Κυριακόπουλο, τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα συνεχίζονται και φέτος -για τρίτη συνεχόμενη χρονιά- ωστόσο έχει βελτιωθεί αρκετά η διαθεσιμότητα αυτοκινήτων της Porsche, ενώ εντείνονται οι προσπάθειες για την έγκαιρη απόκτηση του επιθυμητού στόλου για λογαριασμό της Sixt. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ: ΙΣΧΥΡΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

20.06.22 #160 7 Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ S ΤΩΝ BENTLEY CONTINENTAL GT ΚΑΙ GTC Η Bentley προσθέτει περισσότερο σπορ χαρακτήρα στην οικογένεια της Continental GT με την παρουσίαση της νέας σειράς S που εστιάζει στις υψηλές επιδόσεις και την εντυπωσιακή εμφάνιση. Η νέα σειρά S διατηρεί τον 4.0 V8 κινητήρα των 550 ίππων και 770 Nm, ο οποίος έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλής σε πελάτες από όλο τον κόσμο, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα. Για τις GT και GTC S, ο κινητήρας αναβαθμίζεται από την τοποθέτηση -ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού- σπορ εξάτμισης που ενισχύει την ηχητική απόχρωση του V8. Ο πρόθυμος, εύστροφος και ελαφρύτερος κινητήρας 4.0 V8 χαρίζει στην Continental GT S άμεση απόκριση και έναν αιχμηρό χαρακτήρα. Αυτός ενισχύεται περαιτέρω από το σύστημα Bentley Dynamic Ride - το προηγμένο 48V ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από την Bentley. Παράγοντας έως και 1300 Nm ροπής σε μόλις 0,3 δευτερόλεπτα, οι ηλεκτροκινητήρες εντός των αντιστρεπτικών ράβδων αντισταθμίζουν τις κάθετες δυνάμεις που παράγονται στις στροφές και ελαχιστοποιούν τις κλίσεις του αμαξώματος. Παράλληλα βελτιώνουν την άνεση στις υψηλές ταχύτητες ταξιδιού ανεξαρτητοποιώντας την απόσβεση στους αριστερούς τροχούς από αυτή στους δεξιούς. Ο συνδυασμός εντυπωσιακής σχεδίασης, απόδοσης και οδηγικής αιχμηρότητας κάνει τις Continental GT S και Continental GTC S ιδιαίτερα γοητευτικές για όλους όσους αγαπούν τα δυνατά, εξωστρεφή αυτοκίνητα επιδόσεων. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΡΙΣΤΕΥΣΕ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ IIHS Ασφαλές το Jeep Compass Το Jeep Compass κατέκτησε την κορυφαία διάκριση “Top Safety Pick” στις δοκιμές ασφαλείας που πραγματοποιεί ο ανεξάρτητος οργανισμός Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) στις ΗΠΑ. Η εξαιρετικά θετική αξιολόγηση του Compass -που εκτός από τις ΗΠΑ είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη και την Ασία- ήρθε ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και στις έξι δοκιμές πρόσκρουσης. Αυτές περιελάμβαναν τρεις διαφορετικές δοκιμές πρόσθιας σύγκρουσης, με τις υπόλοιπες τρεις να αφορούν την περίπτωση ανατροπής, πλαϊνής σύγκρουσης και οπίσθιας σύγκρουσης. Στο σύνολο των δοκιμών το Jeep Compass έλαβε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία. «Το νέο Jeep Compass αποδεικνύει την εστίαση μας στην ικανοποίηση του πελάτη», ανέφερε ο Jim Morrison, επικεφαλής της μάρκας Jeep στη Β. Αμερική. «Το Compass συνδυάζει με ιδανικό τρόπο τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας, με τις θρυλικές δυνατότητες των Jeep σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές. Το αποτέλεσμα στις δοκιμές του IIHS αποτελεί μια ακόμα επιβεβαίωση για την επιλογή των πελατών μας». Παράλληλα με τις δοκιμές παθητικής ασφάλειας, οι δοκιμές του IIHS περιελάμβαναν και αξιολογήσεις των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει το Jeep Compass, όπως το ενεργό σύστημα πέδησης που έλαβε για τη λειτουργία του την υψηλότερη βαθμολογία “superior”. Συνολικά το νέο Compass εφοδιάζεται με περισσότερα από 75 προηγμένα συστήματα που αφορούν στην παθητική και ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει το δημοφιλές μοντέλο, το οποίο εκτός από την εξαιρετική πορεία που απολαμβάνει στην ευρωπαϊκή αγορά και στις ΗΠΑ βελτιώνει τη θέση του, με τις πωλήσεις το πρώτο τετράμηνο του έτους να είναι αυξημένες κατά 22% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Την εξαγορά της εταιρείας παροχής υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης Garge ανακοίνωσε η ΔΕΗ, σημειώνοντας ότι είναι μία από τις πλέον δυναμικά αναπτυσσόμενες startup επιχειρήσεις του χώρου της. Η Garge ειδικεύεται στην ανάπτυξη πρωτοποριακού λογισμικού για εφαρμογές οι οποίες μεταξύ άλλων δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να πλοηγηθεί μέσα από ένα ψηφιακό χάρτη φτάνοντας στον σταθμό φόρτισης από την καλύτερη και ταχύτερη διαδρομή. Η σχετική τεχνολογία μπορεί να δώσει επίσης μια σειρά από άλλες πληροφορίες όπως την υγεία της μπαταρίας του οχήματος κ.λπ. Οι υπηρεσίες ΔΕΗ blue, πέραν των υπηρεσιών επαναφόρτισης, θα εισαγάγουν νέες λειτουργίες έξυπνης πλοήγησης-φόρτισης, και προγράμματα για τους εγγεγραμμένους χρήστες ΔΕΗ blue. Περισσότερα στο fleetnews.gr H ΔΕΗ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ GARGE

20.06.22 #160 8 H Stellantis θα εγκαινιάσει το "Freedom of Mobility Forum" για να αντιμετωπίσει τα πιο επείγοντα θέματα κινητικότητας που αντιμετωπίζει η σημερινή κοινωνία, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρεται σε: „ Δημιουργία ετήσιου ανοιχτού φόρουμ για δημόσιο διάλογο σε θέματα βιώσιμης κινητικότητας για την κοινωνία „ Πρόσκληση στα ενδιαφερόμενα μέρη για κοινή αντιμετώπιση απόψεων με προσέγγιση 360 μοιρών βάσει γεγονότων „ Υποστήριξη της Stellantis για μετάβαση από το lobbying σε πιο άμεση αλληλεπίδραση με τους πολίτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη, που ενισχύεται από την απόφαση της εταιρείας να αποχωρήσει από την ACEA στα τέλη του 2022 „ Πρωτοποριακή προσέγγιση της Stellantis στον τρόπο με τον οποίον κινείται ο κόσμος, επιτυγχάνοντας τους στόχους της Dare Forward 2030, χαρακτηρίζει η εταιρεία τις ενέργειες αυτές. Η Stellantis N.V. ανακοίνωσε το "Freedom of Mobility Forum", μια ετήσια ανοιχτή συνάντηση επίλυσης προβλημάτων βάσει γεγονότων, που καθορίζει την προσφορά καθαρής, ασφαλούς και οικονομικά προσιτής ελευθερίας κινητικότητας στην κοινωνία, ενόψει των επιπτώσεων υπερθέρμανσης του πλανήτη. Το «Freedom of Mobility Forum», που αρχικά είχε προγραμματιστεί για τις αρχές του 2023, θα συγκεντρώσει διάφορους εμπειρογνώμονες που επιχειρούν για κοινό σκοπό και είναι ικανοί να κινηθούν γρήγορα και να εξεύρουν λύσεις, προσεγγίζοντας με διαδικασία 360 μοιρών τα διάφορα προβλήματα. «Οι μελλοντικές περιβαλλοντικές προκλήσεις, σε συνδυασμό με το ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, απαιτούν αποτελεσματική, παγκόσμια και περιεκτική προσέγγιση 360 μοιρών με τη συμμετοχή όλων όσοι επιθυμούν να συμβάλουν στην δημιουργία βιώσιμης κινητικότητας», δήλωσε ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis. «Σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε δημόσιο βήμα στο οποίο οι συμμετέχοντες θα μπορούν από κοινού να εξετάσουν τα βασικά θέματα της απανθρακοποιημένης κινητικότητας και να παρέχουν ουσιαστική πρόοδο. Διακυβεύεται η πρόσβαση σε καθαρή, ασφαλή και οικονομικά προσιτή μετακίνηση για τους πολίτες όλου του κόσμου». Το Freedom of Mobility Forum θα προγραμματιστεί και θα συντονιστεί από συμβούλιο εμπειρογνωμόνων διαφόρων ενδιαφερομένων μερών του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων παρόχων κινητικότητας και τεχνολογίας, ακαδημαϊκών, πολιτικών και επιστημόνων, μεταξύ άλλων. Το βήμα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα φιλοξενεί κάθε φορά συζητήσεις επιλεγμένων θεμάτων, βάσει των ακόλουθων δεσμευτικών αρχών: „Γενική άποψη: το φόρουμ θα ασχοληθεί με διάφορα θέματα βάσει προσέγγισης 360 μοιρών „Βάσει γεγονότων: θα βασίζεται σε γεγονότα για παροχή πληροφοριών και πιθανών λύσεων „Διαφάνεια: θα είναι ανοιχτό στο κοινό, διασφαλίζοντας την έκφραση όλων των απόψεων „Σεβασμός πάνω απ’ όλα: οι συμμετέχοντες οφείλουν να συμμετέχουν με ειλικρίνεια, σεβασμό και συνεργατικότητα Η Stellantis θα γνωστοποιήσει αργότερα περαιτέρω λεπτομέρειες για το φόρουμ αυτό. Ακόμα, με αυτήν την ανακοίνωση, η Stellantis επιβεβαίωσε πως θα πάψει να είναι μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) στο τέλος του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με το Automotive News η απόφαση αυτή συνδέεται με την απόφαση των ευρωβουλευτών υπέρ της απαγόρευσης των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης από το 2035. ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ACEA ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΤΗΣΙΟΥ ΦΟΡΟΥΜΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Stellantis: Freedomof MobilityForum Με ένα ηλεκτρονικό μήνυμα την Τετάρτη 15/6 η BEAT, η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με ταξί διαθέτοντας ηλεκτρονική εφαρμογή για κλήση ταξί, ενημέρωσε τους χρήστες της εφαρμογής της, ότι αλλάζει τιμολογιακή πολιτική. Η BEAT καθιέρωσε νέα χρέωση από τις 16 Ιουνίου 2022. Σύμφωνα με την εταιρεία όλες οι κλήσεις ταξί μέσω της εφαρμογής της θα έχουν κόστος προμίσθωσης από 1,92 έως 2 ευρώ. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι επιβάλει τη χρέωση διότι η ζήτηση για υπηρεσίες ταξί αυξάνεται σημαντικά και είναι δύσκολο για τους οδηγούς να συνεργάζονται με εφαρμογές. Επιπλέον, το κόστος λειτουργίας ενός ταξί είναι υψηλό και σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή της ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθίσταται αναγκαία την αλλαγή. Αναλυτικά στο fleetnews.gr BEAT: ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΜΙΣΘΩΣΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=