FLEETNEWS #160

20.06.22 #160 6 Η νέα εταιρική ταυτότητα της Dacia υιοθετείται από όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας. Πέρα από μια απλή αλλαγή στη σχεδίαση, η νέα ταυτότητα ενσωματώνει τη δέσμευση στο μέλλον, ενώ βασίζεται στις δυνατές αξίες που βρίσκονται πίσω από το success story της Dacia. Ένα πολύ δυνατό χαρακτηριστικό της νέας ταυτότητας της μάρκας, το σήμα Dacia Link κοσμεί το μπροστινό μέρος στο κέντρο της μάσκας, όντας ανασχεδιασμένο και σε λευκή απόχρωση. Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του "D" και του "C" στο λογότυπο με τις μινιμαλιστικές γραμμές, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design. Η εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται στο Dacia Link είναι αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά βλέποντας το αυτοκίνητο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Το νέο σήμα είναι επίσης ορατό και στο καπάκι της πλήμνης του κάθε τροχού. Μια άλλη ορατή αλλαγή είναι η προσθήκη του λογότυπου στην πίσω πόρτα και στο τιμόνι του κάθε μοντέλου. Αυτό είναι μινιμαλιστικό στη σχεδίασή του, με τα γράμματα να ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο, έτσι ώστε να μένουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να αναδεικνύεται ευκρινώς κάθε γράμμα. Άλλες αλλαγές που έχουν γίνει στη σχεδίαση περιλαμβάνουν την υιοθέτηση της απόχρωσης του Monolith Grey στις μπάρες οροφής, τις μπροστινές και πίσω προστατευτικές ποδιές και τους πλευρικούς καθρέφτες, στα Sandero Stepway και το Duster. «Η αποκάλυψη ολόκληρης της γκάμας Dacia με τη νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της στρατηγικής ανάπτυξης που ξεκίνησε πριν από περισσότερο ένα χρόνο. Αυτό το νέο εταιρικό περιβάλλον είναι σύμφωνο με τις αξίες μας -απλό, στιβαρό, αυθεντικό- με έναν πιο δυναμικό και σύγχρονο τρόπο. Αυτή η εφαρμογή δίνει νέα δυναμική στη Dacia για να υλοποιήσει τις φιλοδοξίες», δήλωσε ο Denis Le Vot, CEO της Dacia. ΗΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΚΑΜΑΜΟΝΤΕΛΩΝ Dacia Link Ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησής της (μηχανές και προϊόντα θαλάσσης της Yamaha, αντιπροσώπευση της Porsche και ενοικίαση αυτοκινήτων μέσω της θυγατρικής Sixt), αναμένει για το 2022 η ηγεσία της εταιρείας Μοτοδυναμική, μετά τις καλές οικονομικές επιδόσεις που σημείωσε το 2021. Όπως επεσήμανε στη γενική συνέλευση ο διευθύνων σύμβουλος Σωτήρης Χατζίκος, οι πωλήσεις της Porsche είναι περισσότερο θεαματικές στην Ελλάδα, καθώς το εργοστάσιο βρήκε τους τρόπους να εκλογικεύσει τη διαθεσιμότητα των μοντέλων. Η αγορά των δικύκλων και των προϊόντων θαλάσσης αναπτύχθηκε κατά το πρώτο φετινό πεντάμηνο κατά 15%-20%, τάση που φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και κατά τους υπόλοιπους μήνες της χρονιάς. Η Μοτοδυναμική (δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη αγορά μέσω της Yamaha) ευνοείται και ήδη παρουσιάζει σαφώς ικανοποιητική πορεία κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2022, τόνισε ο κ. Χατζίκος, ενώ άνοδο εμφανίζει η ζήτηση στα ακριβά αυτοκίνητα, με μια σαφή αύξηση στα έσοδα από την Porsche, τάση που φαίνεται πως θα συνεχιστεί καθ’ όλην τη διάρκεια της χρονιάς. Στην ενοικίαση οχημάτων, η Μοτοδυναμική μέσω της Sixt διάνυσε ένα πρώτο πεντάμηνο πέραν των προσδοκιών, και τα υπάρχοντα σήματα από το μέτωπο των κρατήσεων και των τιμών είναι σαφώς ενθαρρυντικά τουλάχιστον για τη βασική φετινή τουριστική σεζόν. Συνολικά, το 2022 έχει ξεκινήσει ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων και κερδών και τα μηνύματα είναι αισιόδοξα και για την πορεία του δευτέρου εξαμήνου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο Πάρη Κυριακόπουλο, τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα συνεχίζονται και φέτος -για τρίτη συνεχόμενη χρονιά- ωστόσο έχει βελτιωθεί αρκετά η διαθεσιμότητα αυτοκινήτων της Porsche, ενώ εντείνονται οι προσπάθειες για την έγκαιρη απόκτηση του επιθυμητού στόλου για λογαριασμό της Sixt. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ: ΙΣΧΥΡΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=