FLEETNEWS #160

20.06.22 #160 11 Η νορβηγική BeSafe®, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του BeSafe Stretch στην ελληνική αγορά. Το νέο αντεστραμμένο κάθισμα αυτοκινήτου κρατά τα παιδιά ασφαλή και άνετα από μωρά μέχρι και την ηλικία των επτά ετών. Τα κύρια χαρακτηριστικά του Stretch: „Αντεστραμμένη θέση για… πάντα! - με χώρο για τα πόδια έως και 26εκ και χωρίς κίνδυνο να ξεπεράσει το μέγιστο όριο βάρους των 36 κιλών. Αυτό το κάθισμα είναι κατάλληλο για παιδιά από έξι μηνών (61 cm) έως επτά ετών (125 cm). „Μέγιστη ασφάλεια - το Stretch έχει νέο και καινοτόμο αλουμινένιο πλαίσιο exo, η κατασκευή συνδέεται με τις ζώνες του αυτοκινήτου και το δάπεδο για να αντέχει τις δυνάμεις σε περίπτωση μετωπικής πρόσκρουσης. „Ευέλικτη και εύκολη εγκατάσταση - το κάθισμα είναι τοποθετημένο με ζώνη (χωρίς isofix), καθιστώντας δυνατή την εγκατάσταση σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο και οποιοδήποτε κάθισμα, δίνοντάς σας τη μέγιστη ευελιξία. „Εξατομικευμένη άνεση - με πέντε θέσεις ανάκλησης, ρυθμιζόμενο προσκέφαλο 10 θέσεων και πολύ χώρο για τα πόδια σε κάθε ηλικία, αυτό το κάθισμα προσφέρει εξαιρετική άνεση. „Φροντίδα για το μέλλον - Χρησιμοποιώντας υλικά μεγάλης διάρκειας και κάνοντας την αλλαγή εξαρτημάτων πολύ πιο εύκολη, η BeSafe επέκτεινε τη διάρκεια ζωής του καθίσματος σε περίπου 15 χρόνια. ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ BESAFE STRETCH ΗΗμέρα Κεφαλαιαγοράς της Ferrari έδωσε έμφαση στους εργαζομένους, την ηλεκτροκίνηση και τις ουδέτερες εκπομπές άνθρακα έως το 2030. Παρουσιάστηκαν το στρατηγικό σχέδιο της περιόδου 2022-2026 και οι ενέργειες που πρόκειται να κάνει η εταιρεία για να εκμεταλλευτεί τις μελλοντικές ευκαιρίες. Η Ferrari ανακοίνωσε πως τα αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα θα αποτελούν το 80% των πωλήσεων μέχρι το 2030 και υποσχέθηκε να παράγει «ακόμα πιο μοναδικά» αυτοκίνητα κατά τη μετάβασή της σε μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων. «Πιστεύουμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους ηλεκτροκινητήρες για να βελτιώσουμε την απόδοση των αυτοκινήτων μας», δήλωσε ο CEO Benedetto Vigna, παρουσιάζοντας το πολυαναμενόμενο νέο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας. Ο κ. Vigna επιβεβαίωσε τα σχέδια της ιταλικής εταιρείας κατασκευής υπεραυτοκινήτων για λανσάρισμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος το 2025 και δήλωσε πως θα λανσάρει 15 νέα μοντέλα από το 2023 έως το 2026. «Ό,τι κάνουμε θα επικεντρώνεται πάντα στη διάκρισή μας ως Ferrari», δήλωσε ο πρόεδρος John Elkann στην εναρκτήρια ομιλία του. «Οι ευκαιρίες ηλεκτροκίνησης και ηλεκτρονικών θα μας επιτρέψουν να κατασκευάσουμε ακόμα πιο μοναδικά αυτοκίνητα». Η Ferrari προβλέπει πως τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποτελούν το 5% των πωλήσεων το 2025 και το 40% το 2030, όπως ανέφερε ο Vigna. Τα υβριδικά μοντέλα θα πρέπει να αυξηθούν στο 55% των πωλήσεων το 2025 από 20% το 2021 και να ξαναπέσουν στο 40% το 2030. Όπως ανέφερε ο κ. Vigna, η Ferrari θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει τους δικούς της ηλεκτροκινητήρες, μετατροπείς και συστοιχίες μπαταριών για τα ηλεκτρικά της μοντέλα σε νέα γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο του Μαρανέλο στην Ιταλία, αναθέτοντας περιφερειακά εξαρτήματα σε συνεργάτες. Η Ferrari πρόκειται να επενδύσει 4,4 δισ. ευρώ μέχρι το 2026, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων θα εστιάζει στην ανάπτυξη προϊόντων και θα παρουσιάσει EBITDA (βασικά έσοδα) 2,5 έως 2,7 δισεκατομμυρίων ευρώ το ίδιο έτος. Η εταιρεία προβλέπει σωρευμένες ελεύθερες ταμειακές ροές 4,6 έως 4,9 δισεκατομμυρίων ευρώ από το 2022 έως το 2026. ΝΕΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ferrari: προς την ουδετερότητα άνθρακα

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=