FLEETNEWS #160

20.06.22 #160 8 H Stellantis θα εγκαινιάσει το "Freedom of Mobility Forum" για να αντιμετωπίσει τα πιο επείγοντα θέματα κινητικότητας που αντιμετωπίζει η σημερινή κοινωνία, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρεται σε: „ Δημιουργία ετήσιου ανοιχτού φόρουμ για δημόσιο διάλογο σε θέματα βιώσιμης κινητικότητας για την κοινωνία „ Πρόσκληση στα ενδιαφερόμενα μέρη για κοινή αντιμετώπιση απόψεων με προσέγγιση 360 μοιρών βάσει γεγονότων „ Υποστήριξη της Stellantis για μετάβαση από το lobbying σε πιο άμεση αλληλεπίδραση με τους πολίτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη, που ενισχύεται από την απόφαση της εταιρείας να αποχωρήσει από την ACEA στα τέλη του 2022 „ Πρωτοποριακή προσέγγιση της Stellantis στον τρόπο με τον οποίον κινείται ο κόσμος, επιτυγχάνοντας τους στόχους της Dare Forward 2030, χαρακτηρίζει η εταιρεία τις ενέργειες αυτές. Η Stellantis N.V. ανακοίνωσε το "Freedom of Mobility Forum", μια ετήσια ανοιχτή συνάντηση επίλυσης προβλημάτων βάσει γεγονότων, που καθορίζει την προσφορά καθαρής, ασφαλούς και οικονομικά προσιτής ελευθερίας κινητικότητας στην κοινωνία, ενόψει των επιπτώσεων υπερθέρμανσης του πλανήτη. Το «Freedom of Mobility Forum», που αρχικά είχε προγραμματιστεί για τις αρχές του 2023, θα συγκεντρώσει διάφορους εμπειρογνώμονες που επιχειρούν για κοινό σκοπό και είναι ικανοί να κινηθούν γρήγορα και να εξεύρουν λύσεις, προσεγγίζοντας με διαδικασία 360 μοιρών τα διάφορα προβλήματα. «Οι μελλοντικές περιβαλλοντικές προκλήσεις, σε συνδυασμό με το ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, απαιτούν αποτελεσματική, παγκόσμια και περιεκτική προσέγγιση 360 μοιρών με τη συμμετοχή όλων όσοι επιθυμούν να συμβάλουν στην δημιουργία βιώσιμης κινητικότητας», δήλωσε ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis. «Σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε δημόσιο βήμα στο οποίο οι συμμετέχοντες θα μπορούν από κοινού να εξετάσουν τα βασικά θέματα της απανθρακοποιημένης κινητικότητας και να παρέχουν ουσιαστική πρόοδο. Διακυβεύεται η πρόσβαση σε καθαρή, ασφαλή και οικονομικά προσιτή μετακίνηση για τους πολίτες όλου του κόσμου». Το Freedom of Mobility Forum θα προγραμματιστεί και θα συντονιστεί από συμβούλιο εμπειρογνωμόνων διαφόρων ενδιαφερομένων μερών του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων παρόχων κινητικότητας και τεχνολογίας, ακαδημαϊκών, πολιτικών και επιστημόνων, μεταξύ άλλων. Το βήμα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα φιλοξενεί κάθε φορά συζητήσεις επιλεγμένων θεμάτων, βάσει των ακόλουθων δεσμευτικών αρχών: „Γενική άποψη: το φόρουμ θα ασχοληθεί με διάφορα θέματα βάσει προσέγγισης 360 μοιρών „Βάσει γεγονότων: θα βασίζεται σε γεγονότα για παροχή πληροφοριών και πιθανών λύσεων „Διαφάνεια: θα είναι ανοιχτό στο κοινό, διασφαλίζοντας την έκφραση όλων των απόψεων „Σεβασμός πάνω απ’ όλα: οι συμμετέχοντες οφείλουν να συμμετέχουν με ειλικρίνεια, σεβασμό και συνεργατικότητα Η Stellantis θα γνωστοποιήσει αργότερα περαιτέρω λεπτομέρειες για το φόρουμ αυτό. Ακόμα, με αυτήν την ανακοίνωση, η Stellantis επιβεβαίωσε πως θα πάψει να είναι μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) στο τέλος του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με το Automotive News η απόφαση αυτή συνδέεται με την απόφαση των ευρωβουλευτών υπέρ της απαγόρευσης των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης από το 2035. ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ACEA ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΤΗΣΙΟΥ ΦΟΡΟΥΜΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Stellantis: Freedomof MobilityForum Με ένα ηλεκτρονικό μήνυμα την Τετάρτη 15/6 η BEAT, η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με ταξί διαθέτοντας ηλεκτρονική εφαρμογή για κλήση ταξί, ενημέρωσε τους χρήστες της εφαρμογής της, ότι αλλάζει τιμολογιακή πολιτική. Η BEAT καθιέρωσε νέα χρέωση από τις 16 Ιουνίου 2022. Σύμφωνα με την εταιρεία όλες οι κλήσεις ταξί μέσω της εφαρμογής της θα έχουν κόστος προμίσθωσης από 1,92 έως 2 ευρώ. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι επιβάλει τη χρέωση διότι η ζήτηση για υπηρεσίες ταξί αυξάνεται σημαντικά και είναι δύσκολο για τους οδηγούς να συνεργάζονται με εφαρμογές. Επιπλέον, το κόστος λειτουργίας ενός ταξί είναι υψηλό και σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή της ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθίσταται αναγκαία την αλλαγή. Αναλυτικά στο fleetnews.gr BEAT: ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΜΙΣΘΩΣΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=