FLEETNEWS #156

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΜΑΪΟΥ 2022 #156 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Επιτάχυνση της κινητικότητας υδρογόνου Νέες στρατηγικές και καινοτομίες Οι ταξινομήσεις στην Ευρώπη και οι μάρκες στην Ελλάδα Jeep Compass plug-in Hybrid 4xe 0% φόρος 100% Jeep

23.05.22 #156 2 info@fleetnews.gr Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Στο πλαίσιο των εορτασμών για την 50ή επέτειο, η BMWMGmbH παρουσίασε μία ειδική έκδοση βασισμένη στα επιτυχημένα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της εταιρείας, στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Η νέα BMW M4 CSL συνδυάζει το «old-school» αγωνιστικό πάθος με καινοτόμο τεχνολογία για τη δημιουργία μιας απαράμιλλης εμπειρίας επιδόσεων. Με ισχύ πιο υψηλού επιπέδου και ευφυή σχεδίαση μειωμένου βάρους, διθέσια διαμόρφωση, ειδικές για το μοντέλο αναβαθμίσεις πλαισίου και στοιχεία εξοπλισμού επιλεγμένα για την αποστολή που καλείται να επιτελέσει, η νέα BMW M4 CSL είναι γεννημένη για οδήγηση στην πίστα. Τα γονίδια που η M4 CSL μοιράζεται με την αγωνιστικών προδιαγραφών αδελφή της, την BMW M4 GT3, αντανακλώνται επίσης στις επιδόσεις της. Σε δοκιμαστικές διαδρομές στο Nordschleife του Nürburgring, η BMW M4 CSL σημείωσε τους ταχύτερους χρόνους γύρου όλων των εποχών για όχημα παραγωγής του BMW Group. Ο επίσημος και επικυρωμένος χρόνος γύρου για την πίστα των 20,832 km ήταν 7 λεπτά και 20,2 δευτερόλεπτα. Η ειδική έκδοση θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό ακριβώς 1.000 αντιτύπων, με την παραγωγή να ξεκινά στο εργοστάσιο του BMWGroup στο Dingolfing τον Ιούλιο του 2022. Η ΝΕΑ BMW M4 CSL Εκπληκτικές αναλογίες που καθορίζονται από το μακρύ μεταξόνιο και τονίζονται από τις βραχείες προεξοχές, τις έντονες καμπύλες, τους μεγάλους τροχούς, τη χαρακτηριστική οπίσθια αεροτομή και το φωτεινό σήμα - το Vision AMG εντυπωσιάζει από κάθε οπτική γωνία. Το εξαιρετικό εκθεσιακό αυτοκίνητο της MercedesAMG δίνει μια γεύση του αμιγώς ηλεκτρικού μέλλοντος της AMG Driving Performance. Κάτω από την εξωτερική σχεδίαση του τετράθυρου κουπέ βρίσκεται η εξίσου εξαιρετική, αποκλειστική πλατφόρμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων, AMG.EA, η οποία είναι υπό ανάπτυξη στο Affalterbach. «Στην AMG, υπερασπιζόμασταν πάντα αυτό το επιπλέον συναίσθημα, την οδηγική απόλαυση, την οδική συμπεριφορά, τα έξυπνα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και άλλες καινοτόμους λύσεις. Και αυτό συνεχίζουμε να πρεσβεύουμε με το πρώτο μας BEV, που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στο Affalterbach. Αναπτύσσουμε τα πάντα από το μηδέν, από την αποκλειστική πλατφόρμα AMG.EA, έως την επαναστατική τεχνολογία συστήματος κίνησης με την οποία η ηλεκτρική κινητικότητα θα μεταβεί σε εντελώς νέο επίπεδο», λέει ο Philipp Schiemer, CEO της Mercedes-AMG GmbH. «Με τις μοντέρνες επιφάνειες σε αντίθεση και τις ριζοσπαστικές αναλογίες του, το αυτοκίνητο παρουσιάζει το επόμενο σχεδιαστικό βήμα, βασισμένο στο VISION EQXX και προχωρώντας περαιτέρω, προς πολυτελείς επιδόσεις. Οι απρόσκοπτες όμορφες γραμμώσεις επιφανειών και το συμπαγές αμάξωμα συμπληρώνουν την ισχυρή αισθητική του Vision AMG. Το αποτέλεσμα είναι ένα ηλεκτρικό supercar, ένα εμβληματικό ύφος, που διεγείρει τις αισθήσεις - και αυτό ακριβώς διακρίνει ένα πολυτελές σπορ αυτοκίνητο», δήλωσε ο Gorden Wagener, Chief Design Officer της MercedesBenz Group AG. Η μάρκα AMG θα διαδραματίσει αυξανόμενο ρόλο στη νέα στρατηγική και κερδοφορία της Mercedes-Benz. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ MERCEDES-AMG Vision AMG

23.05.22 #156 4 Το καινοτόμο πρότυπο Scenic Vision χαράζει έναν νέο δρόμο προς μια πιο βιώσιμη, πιο ασφαλή και χωρίς περιορισμούς, κινητικότητα. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, αντανακλά το όραμα και τη διαρκή αναζήτηση, δίνει πνοή στις πιο φουτουριστικές τεχνολογίες απαλλαγής από τις εκπομπές του άνθρακα σήμερα, ενώ ενσωματώνει τους τρεις πυλώνες της στρατηγικής για βιώσιμη ανάπτυξη του Group Renault: ουδετερότητα άνθρακα, ασφάλεια και πληρότητα. Το eco-design και οι τεχνολογικές καινοτομίες στο μέτωπο της κυκλικής οικονομίας -το 70% των υλικών του είναι προϊόν ανακύκλωσης, ενώ το 95% αυτών είναι ανακυκλώσιμα- συμβάλλοντας καθοριστικά στη διαφύλαξη των πόρων. Πρόκειται για ένα υβριδικό -ηλεκτρικό και υδρογονοκίνητο- αυτοκίνητο που απαιτεί λιγότερες και μικρότερες στάσεις ανεφοδιασμού. Το ανθρακικό του αποτύπωμα, συμπεριλαμβανόμενης και της μπαταρίας του, είναι μικρότερο: To Renault Scenic Vision είναι ένα όχημα μηδενικών εκπομπών (στην παραγωγή του και στη χρήση του), ενώ το αποτύπωμα άνθρακα είναι κατά 75% χαμηλότερο από ένα συμβατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η τεχνολογία που ενσωματώνεται στο αυτοκίνητο αναβαθμίζει το επίπεδο ασφαλείας οδηγού και επιβατών, περιορίζοντας τον αριθμό των ατυχημάτων έως και 70%. Ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου πρωτοτύπου αντανακλά επίσης την πρόθεση των σχεδιαστικών ομάδων να δημιουργήσουν ένα μοναδικό, προσβάσιμο σε όλους και κατάλληλο για τον καθένα αυτοκίνητο. Το DNA του αρχικού Scenic διατηρείται, με αναβαθμισμένο όμως επίπεδο. Ο κόσμος έχει αλλάξει τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Το ίδιο και εκείνος του αυτοκινήτου. Η έννοια του ταξιδιού έχει αλλάξει, μαζί και οι ταξιδιωτικές συνήθειες, οι χρήσεις του αυτοκινήτου δεν είναι ίδιες, οι ανάγκες αλλάζουν μορφή. Αυτό το πρωτότυπο ενσωματώνει ένα νέο όραμα για το οικογενειακό αυτοκίνητο. Η εξωτερική του σχεδίαση αποτελεί προάγγελο ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, που θα παρουσιαστεί το 2024. Αυτό το μοντέλο της κατηγορίας C, που έχει σχεδιαστεί για μακρινά οικογενειακά ταξίδια, θα ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας CMF-EV και θα προσφέρει ευεξία άλλου επιπέδου. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ, ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΙΩΣΙΜΟ Renault Scenic Vision ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ BMW ΣΕΙΡΑ 3 SEDAN ΚΑΙ TOURING Οι στοχευμένες αναβαθμίσεις στο σχεδιασμό του εμπρός και πίσω τμήματος αναδεικνύουν περισσότερο από ποτέ τις σπορ ικανότητες για τις οποίες φημίζονται η BMW Σειρά 3 Sedan και Touring. Το λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8, που περιλαμβάνει την κυρτή οθόνη BMW Curved Display, προσδίδει ένα ακόμα πιο μοντέρνο στυλ στο εσωτερικό, ενώ όλες οι εκδόσεις της νέας BMWΣειράς 3 είναι τώρα εξοπλισμένες στάνταρ με ένα κιβώτιο Steptronic οκτώ σχέσεων με χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι και έναν νέας σχεδίασης επιλογέα. Με μια κομψή σπορ σχεδίαση και ευέλικτη συμπεριφορά, η BMW Σειρά 3 αποτελεί σημείο αναφοράς για την οδηγική απόλαυση στην πολυτελή μεσαία κατηγορία από την πρώτη μέρα. Και αντιπροσωπεύει επίσης τον πυρήνα της μάρκας BMW. Η νέα έκδοση του σπορ sedan, που γνώρισε μεγάλη επιτυχία πάνω από 45 χρόνια, και του Touring μοντέλου -που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πριν από 35 χρόνια- θα λανσαριστεί τον Ιούλιο του 2022. Και τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο, ενώ η νέα BMWΣειρά 3 Sedan θα κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí στο Μεξικό. Μία παραλλαγή του Sedan μοντέλου που έχει εξελιχθεί ειδικά για την κινεζική αγορά θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Tiexi στη Shenyang, που λειτουργεί από την κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive (BBA). Πολύ αποδοτικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, και εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά με τη μορφή plug-in υβριδικής και ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V, πετυχαίνουν μια εξαιρετική ισορροπία μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και οικονομίας καυσίμου. Η νέα BMW Σειρά 3 Sedan μπορεί να παραγγελθεί σε τρεις plug-in υβριδικές εκδόσεις, και η νέα BMW Σειρά 3 Touring σε τέσσερις επιλογές. Πλέον αυτών, τέσσερις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις diesel με τέσσερις ή έξι κυλίνδρους προσφέρονται για τις εκδόσεις Sedan και Touring. Η γκάμα αυτή περιλαμβάνει ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και ένα αναβαθμισμένο σύστημα υπερσυμπιεστή για βελτιστοποιημένη απόδοση ισχύος. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

23.05.22 #156 6 Ο διάδοχος του εμβληματικού Bulli της Volkswagen, το νέο Multivan eHybrid, ξεκινά την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά. Με σχεδιαστικές αναφορές στο παρελθόν αλλά με το βλέμμα στραμμένο στις τεχνολογίες του μέλλοντος, το νέο Multivan έχει ήδη κάνει αισθητή την παρουσία του με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό και την κορυφαία πρακτικότητά του, στοιχεία που του εξασφάλισαν τη διάκριση με το σημαντικό βραβείο σχεδιασμού Red Dot Award. Στο σχεδιασμό του αμαξώματος, το νέοMultivan ακολουθεί τα πρότυπα ποιότητας των επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen και θέτει νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά τη χρήση των υλικών και τη μοναδικότητα του design. Παράλληλα, η σχεδίαση εξασφαλίζει έναν πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή για τα δεδομένα της κατηγορίας, στοιχείο που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου αλλά και στη δημιουργία ενός πιο αθόρυβου περιβάλλοντος για τους επιβάτες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ στην έκδοση Style στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι προβολείς IQ LIGHT LEDmatrix, οι οποίοι συνδυάζονται με μια φωτιζόμενη οριζόντια λωρίδα που διατρέχει τη μάσκα. Ο συνδυασμός ενός TSI κινητήρα βενζίνης 1.4 λίτρων, απόδοσης 110 kW (150 PS) και ενός ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 PS) αποδίδει συνδυαστική ισχύ 218 PS. Το νέο VWMultivan Plug-In Hybrid διαθέτει τρία εξελιγμένα προγράμματα λειτουργίας, ώστε να εκμεταλλεύεται ιδανικά το ηλεκτρικό του υπόβαθρο σε κάθε συνθήκη κίνησης. Η τιμή του ξεκινά από τα 59.000 ευρώ. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΤΟΝΈΟ VOLKSWAGEN Multivan T7 eHybrid ADVANCED AIR CLEANER ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ ΣΤΑ VOLVO Με την πρωτοποριακή τεχνολογία του Advanced Air Cleaner η Volvo προσφέρει βελτιωμένη ποιότητα αέρα στο εσωτερικό των πρόσφατων μοντέλων της. Η εταιρεία χρησιμοποιεί την πιο προηγμένη τεχνολογία φίλτρων καθαρισμού αέρα, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπνέουν πιο καθαρό αέρα. Η Volvo Cars πιστεύει ότι ο καθαρός αέρας προσφέρει πολλαπλά οφέλη για την ατομική υγεία και την ασφάλεια και θα συνεχίσει να κάνει βελτιώσεις σε αυτό το πεδίο καθώς εξελίσσει τα αυτοκίνητά της. Το σύστημα Advanced Air Cleaner, τμήμα της πιο πρόσφατης τεχνολογίας για το φιλτράρισμα του αέρα, που διατίθεται στις νέες σειρές μοντέλων 60 και 90, έχει πιστοποιηθεί ως φιλικό για το άσθμα και την αλλεργία από την Allergy Standards Limited (ASL), καθώς αφαιρεί από τον εισερχόμενο αέρα έως και 99,9% των αλλεργιογόνων που προέρχονται από το γρασίδι, τα δέντρα, τους θάμνους και τα βότανα. Χάρη στο συνδυασμό ενός φίλτρου με βάση συνθετικές ίνες και ιονισμού, το Advanced Air Cleaner κρατά έξω από την καμπίνα το 95% όλων των σωματιδίων PM 2.5 στις σειρές των μοντέλων 60 και 90. Επιπλέον, μέσω του φίλτρου αέρα, το Advanced Air Cleaner μπορεί να αφαιρέσει πάνω από 97% των ανθρωπογενών ιών που προσπαθούν να εισέλθουν στην καμπίνα και να ελαττώσει τα υφιστάμενα επίπεδα των ιών μέσα στο αυτοκίνητο έως και κατά 95%. ΤΟ PEUGEOT 9X8 ΣΤΗ MONZA ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ Το πρωτοποριακό τετρακίνητο, υβριδικό Hypercar είναι έτοιμο να κάνει το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο τον Ιούλιο στον 4ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 στη Μόντσα. Το Peugeot 9X8 είναι ένα τετρακίνητο αγωνιστικό πρότυπο με κινητήρα που αναπτύχθηκε υπό τον έλεγχο των ειδικών της Peugeot Sport. Οι πίσω τροχοί του κινούνται από έναν bi-turbo, 2,6 λίτρων, 520 kW, V6 εσωτερικής καύσης , ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων 200 kW κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Όπως και ο κινητήρας, ο μετατροπέας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Marelli. Η μπαταρία υψηλής τάσης, 900 V του αυτοκινήτου αναπτύχθηκε με την TotalEnergies/Saft και η Michelin παρέχει τα ελαστικά. Το Peugeot 9X8 διαθέτει αθλητική μορφή και έχει μήκος 4.995 μ., πλάτος 2 μ. και ύψος 1.145 μ. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% ανανεώσιμων καυσίμων Excellium Racing 100 της TotalEnergies. Το Peugeot 9X8 έχει διανύσει περισσότερα από 10.000 χλμ κατά τη διάρκεια δοκιμών 25 ημερών. Παράλληλα, η πιστοποίηση του αυτοκινήτου χορηγήθηκε σε συνδυασμό με τη FIA, ενώ η ομάδα με επικεφαλής τον διευθυντή του Peugeot Sport Powertrain François Coudrain εστίασε στην ανάπτυξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον πάγκο δοκιμών, στον προσομοιωτή και στην πίστα.

23.05.22 #156 7 Τα γυαλιά MR (μικτής πραγματικότητας) εισήχθησαν πρόσφατα στην εκπαίδευση για τη διαδικασία επιθεώρησης της γραμμής συναρμολόγησης e-powertrain στο εργοστάσιο της Nissan, στο Tochigi της Ιαπωνίας. Η διαδικασία επιθεώρησης e-powertrain περιλαμβάνει τον έλεγχο έως και 30 διαφορετικών στοιχείων. Στο παρελθόν, οι νέοι εργαζόμενοι εκπαιδεύονταν ένας προς έναν, για να διδαχθούν τα καθήκοντά τους. Οι ίδιοι έπρεπε να μελετήσουν διάφορα εγχειρίδια και βίντεο για να φτάσουν στο απαραίτητο επίπεδο επάρκειας. Αυτό απαιτούσε σημαντική χρονική δέσμευση λόγω της πολυπλοκότητας της εργασίας. Ως εκ τούτου, ήταν λογικό να εισαχθεί η μικτή πραγματικότητα για την ενίσχυση τόσο της αποτελεσματικότητας, όσο και της επάρκειας. Με τη χρήση των γυαλιών MR, οι εικόνες και το κείμενο τοποθετούνται πάνω σε ένα πραγματικό e-powertrain, επιτρέποντας στον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει αμέσως την εργασία, από πρώτο χέρι. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να επανεξετάσουν το επίπεδο της επάρκειας τους, στοχεύοντας τις περιοχές που πρέπει να ελεγχθούν. Η Nissan έχει επίσης συνεργαστεί με τον Ιάπωνα προμηθευτή αυτοκινητοβιομηχανιών JATCO για την ανάπτυξη τεχνολογίας παρακολούθησης των ματιών. Αυτές οι λειτουργίες καθιστούν δυνατή την καταγραφή του εκπαιδευόμενου ακόμα και όταν είναι μόνος του, επιτρέποντας στον εκπαιδευτή να ελέγξει το επίπεδο επάρκειάς του σε μεταγενέστερο χρόνο. Εξίσου σημαντική ανακάλυψη είναι και η δυνατότητα χρήσης ενός τρισδιάστατου μοντέλου e-powertrain, ελλείψει του φυσικού, που μπορεί να προβληθεί με τα γυαλιά. Ως αποτέλεσμα της εφαρμογής αυτών των τεχνολογιών, η περίοδος μάθησης μειώθηκε στο μισό, ενώ ο χρόνος διδασκαλίας μειώθηκε κατά 90%. Η NISSAN ΕΞΕΛΙΣΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ MR Η Honda δημοσίευσε προσχέδιο του Prologue, του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού SUV για τις ΗΠΑ. Το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2024 και αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται σε πλαίσιο της General Motors. Η φωτογραφία που δημοσιεύθηκε δείχνει την οριστική έκδοση του σχεδιαστηρίου της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Καλιφόρνια. Είναι το πρώτο Honda που σχεδιάζεται κυρίως μέσω εικονικής πραγματικότητας και πρέπει να διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική και καλύτερη αυτονομία. Το Honda Prologue θα κατασκευαστεί επάνω στην ειδική πλατφόρμα μπαταριών Ultium της General Motors, στις ΗΠΑ. Πιθανότατα, θα διαθέτει ενεργειακή ισχύ 100 kWh, καθιστώντας εφικτή αυτονομία 300 μιλίων. Επιπλέον, ένα ακόμα SUV παρόμοιας τεχνολογίας θα ακολουθήσει το Prologue. ΑΝΑΝΕΩΜΈΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΕΣ ΗHonda και η GM συνεργάζονται για την ανάπτυξη EV και αυτόνομης οδήγησης. Επιθυμούν να λανσάρουν από κοινού γκάμα οικονομικά προσιτών EV το 2027. Ταυτοχρόνως, η Honda αναπτύσσει και την αποκλειστική της e: Architecture, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της ένα χρόνο νωρίτερα, το 2026. Το Prologue εγκαινιάζει την νέα στρατηγική EV της Honda για 30 BEV έως το 2030 ή πωλήσεις περίπου 2 εκατομμυρίων μονάδων, σχεδόν το ήμισυ της ετήσιας παραγωγής της. Η Honda αναφέρει πως προχωρά επίσης σε σταδιακό μετασχηματισμό του δικτύου αντιπροσώπων, εν όψει της ηλεκτρικής μετάβασης. Αναλόγως των τοπικών κριτηρίων πώλησης BEV, θα πρέπει να εγκαταστήσουν σταθμούς φόρτισης και να αναθεωρήσουν τα εργαλεία τους. Πρέπει να ετοιμαστεί νέο σχέδιο καταστημάτων για τη νέα εποχή των BEV. ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ SUV Honda Prologue

23.05.22 #156 8 Το στρατηγικό πλάνο της Lancia παίρνει μορφή και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας. Η Lancia ξεκινά το άνοιγμά της στην Ευρώπη με την τοποθέτηση πέντε Brand Managers. Συγκεκριμένα, τοποθετούνται οι: Paola Pichierri στη Γαλλία, Niccolò Biagioli στη Γερμανία, Francesco Colonnese στην Ισπανία, Patrice Duclos στο Βέλγιο και το Λουξεμβούργο, Patrick Zegwaard στην Ολανδία. Αυτές είναι οι χώρες από τις οποίες θα ξεκινήσει η είσοδος της Lancia στην ευρωπαϊκή αγορά. Στην Ιταλία, τον αντίστοιχο ρόλο θα εξακολουθήσει να έχει ο Raffaele Russo, ενώ η Roberta Zerbi θα είναι η επικεφαλής της Lancia για τη Διευρυμένη Ευρώπη. Το ξεκίνημα της νέας πορείας της Lancia από αυτές τις αγορές αποφασίστηκε και λόγω της ανάπτυξης που έχουν οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου, με την Ολλανδία και τη Γερμανία να οδηγούν αυτήν τη νέα εποχή στην αγορά του αυτοκινήτου. Οι πέντε χώρες αντιπροσωπεύουν το πρώτο βήμα, με στόχο της μάρκας να αποτελεί η παρουσία της σε 60 ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις μέσω ενός δικτύου 100 διανομέων και το 50% των πωλήσεών της να γίνονται μέσω διαδικτύου. «Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα», δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της Lancia. «Η Lancia κάνει την είσοδό της στην Ευρώπη και παράλληλα το πρώτο της βήμα ώστε να είναι μια αξιόπιστη και αξιοσέβαστη premium μάρκα. Το δεκαετές μας πλάνο, το οποίο εγκρίθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, τώρα παίρνει μορφή. Είμαστε μια κομψή ιταλική μάρκα και αυτή είναι η αναγέννησή μας. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούσαν πάντα βασικές μας αξίες και σε αυτές θέλουμε να προσθέσουμε και τη βιωσιμότητα, την πελατοκεντρική προσέγγιση και την υπευθυνότητα, γιατί κοιτάζουμε το μέλλον με μεγάλη φιλοδοξία». Το δεκαετές πλάνο της Lancia θα ξεκινήσει το 2024 με το νέο Lancia Ypsilon στο B segment (supermini) και θα λανσαριστεί και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το 2026 θα παρουσιαστεί η νέα «ναυαρχίδα» της μάρκας, η οποία με μήκος 4,6μ. To 2028 θα είναι η χρονιά όπου θα παρουσιαστεί η “Delta”, ένα μυώδες αυτοκίνητο με γεωμετρικές γραμμές που θα έχει μήκος 4,4 μ. Αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα καλύπτουν το 50% της ευρωπαϊκής αγοράς και θα έχουν σαν στόχο να συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης της Stellantis στις premium και luxury κατηγορίες. Από το 2026, η μάρκα θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ από το 2028 όλες οι πωλήσεις της θα αποτελούνται από 100% ηλεκτρικά οχήματα. Η ευρεία χρήση καινοτόμων υλικών θα καταστήσει τη Lancia τη μάρκα με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στον όμιλο Stellantis, με το 50% τον επιφανειών με τις οποίες έρχονται σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες να είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΔΕΚΑΕΤΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΠΛΑΝΟ Η αναγέννηση της Lancia Η νέα σειρά του Panda είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα αποκλειστικά με το ήπια υβριδικό σύστημα της Fiat, που συνδυάζει τον νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.000 κ.εκ., ο οποίος μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα BSG προσφέρει απόδοση 70 ίππων, ξεχωρίζοντας για την αμεσότητα στην παροχή ροπής ακόμα και στις χαμηλές στροφές. Την ίδια στιγμή, με κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,8 λίτρων/100χλμ. και εκπομπές ρύπων 109γρμ./χλμ., το σύνολο εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία της Fiat για φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις, οι οποίες παράλληλα είναι προσιτές για το ευρύ κοινό. Οι εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων, εκτός των άλλων, εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και πρόσβαση χωρίς περιορισμούς στο Δακτύλιο. Παράλληλα, η νέα σειρά του Panda προσφέρει αναβαθμισμένα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, ενώ ανανεωμένη είναι και η παλέτα χρωμάτων με την οποία είναι διαθέσιμο το μοντέλο. Για πρώτη φορά, το Panda είναι διαθέσιμο και σε έκδοση (RED), μέσω της οποίας η Fiat υποστηρίζει τις δράσεις του ομώνυμου οργανισμού που ίδρυσε ο Ιρλανδός μουσικός Bono και σαν στόχο έχει την καταπολέμηση των πανδημιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Εκτός από τον ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό της έκδοσης, που εκτός των άλλων περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7’’, το Panda (RED) -όπως και τα υπόλοιπα (RED) μοντέλα της Fiat- διαθέτει ειδική αντιβακτηριδιακή επένδυση στα σημεία της καμπίνας που έρχονται σε συχνή επαφή οι επιβάτες και ο οδηγός, όπως το τιμόνι, οι χειρολαβές και ο επιλογέας των ταχυτήτων. Η νέα σειρά είναι άμεση διαθέσιμη για παραγγελίες με τιμές που ξεκινούν από τα 12.900 ευρώ (περιλαμβάνει προωθητική ενέργεια). Όλες οι εκδόσεις καλύπτονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, με ισχύ έως 200.000 χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας υπηρεσία οδικής βοήθειας. ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ FIAT PANDA

23.05.22 #156 9 Η Mercedes-Benz προέβη σε ενημέρωση στρατηγικής στην Κυανή Ακτή. Στην εκδήλωση «Economics of Desire» σκιαγράφησε το μέλλον της ως εταιρείας αποκλειστικά πολυτελών αυτοκινήτων. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί ακόμα περισσότερο στην πολυτέλεια, θα εξελίξει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, θα επιταχύνει την πορεία της προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον και θα επιδιώξει δομικά υψηλότερη κερδοφορία. Η Mercedes-Benz θα διαθέσει πάνω από το 75% των επενδύσεών της στην ανάπτυξη προϊόντων πιο κερδοφόρων κατηγοριών. Στο πλαίσιο αυτής της νέας στρατηγικής, προτίθεται να αυξήσει το μερίδιο πωλήσεων των κορυφαίων οχημάτων της έως το 2026 κατά περίπου 60% έναντι του 2019 και να επιτύχει υψηλότερη ποιοτική ανάπτυξη και σημαντική περαιτέρω αύξηση κερδοφορίας και ανθεκτικότητας, επιδιώκοντας περιθώριο λειτουργικού κέρδους περίπου 14% έως τα μέσα της δεκαετίας, υπό ευνοϊκές συνθήκες αγοράς. Αυτή η εντονότερη εστίαση στην κορυφαία κατηγορία της αγοράς θα της επιτρέψει να επιτύχει ισχυρό οικονομικό αποτέλεσμα, ακόμα και υπό δυσμενείς συνθήκες αγοράς. Η στρατηγική απόφαση να καταστεί αμιγώς ηλεκτρική έως το 2030 -όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες της αγοράς- και η φιλοδοξία ουδέτερων εκπομπών CO2 έως το 2039 αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία συνδυασμού πολυτέλειας και βιωσιμότητας. «Αυτό που πάντα υπήρξε πυρήνας της μάρκας μας αποτελεί πλέον και πυρήνα της στρατηγικής μας: η κατηγορία πολυτελείας. Επαναπροσδιορίζουμε ακριβέστερα το επιχειρηματικό μας μοντέλο και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες της Mercedes-Benz, ακόμα και υπό δυσμενείς συνθήκες. Κύριος στόχος μας είναι η κατασκευή των πιο επιθυμητών αυτοκινήτων στον κόσμο», αναφέρει ο Ola Källenius, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG. ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΣΤΊΑΣΗ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΊΕΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ Η αυξημένη εστίαση στην πολυτέλεια συμβαδίζει με την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών στην κατηγορία. Το 2021, η Mercedes-Benz S-Class σημείωσε αύξηση 40%, ενώ η Mercedes-AMG και η MercedesMaybach σημείωσαν επίσης νέα ρεκόρ. ΗMercedes-Benz σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τη φήμη της μάρκας της ακόμα πιο αποτελεσματικά στην αναπτυσσόμενη αγορά πολυτελείας. Η εταιρεία προβλέπει δυσανάλογη ανάπτυξη στην κατηγορία κορυφαίων οχημάτων και θα το εκμεταλλευτεί, αναδιαμορφώνοντας τη δομή του χαρτοφυλακίου προϊόντων της. Στο μέλλον, η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε τρεις κατηγορίες προϊόντων: Κορυφαίας Πολυτέλειας, Ουσιαστικής Πολυτέλειας και Βασικής Πολυτέλειας. Στην κατηγορία Κορυφαίας Πολυτέλειας, το χαρτοφυλάκιο προϊόντων περιλαμβάνει: „ όλα τα οχήματα Mercedes-AMG και Mercedes-Maybach „ τα κορυφαία μοντέλα MercedesEQ, συμπεριλαμβανομένων των EQS και EQS SUV „ τα μοντέλαMercedes-Benz S-Class και G-Class, καθώς και την πολυτελή full-size GLS „ μοντέλα περιορισμένης έκδοσης και οχήματα αποκλειστικής συνεργασίας Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΡΔΗΠΟΛΥΤΕΛΗΜΟΝΤΕΛΑ Νέα στρατηγικήMercedes-Benz Η Mercedes-Benz επέλεξε την τεχνολογία ελαστικών Continental και για την C-Class. Με τα PremiumContact 6 και EcoContact 6, η αυτοκινητοβιομηχανία εξοπλίζει εργοστασιακά την υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της με δύο premium τύπους ελαστικών. Το PremiumContact 6 (18'') και το EcoContact 6 (17'') έλαβαν έγκριση αρχικού εξοπλισμού. Το PremiumContact 6 -νικητής των δοκιμών θερινών ελαστικών ADAC 2022 (διαστάσεις υπό δοκιμή: 215/60 R 16 99V)- προσφέρει εξαιρετική ασφάλεια και άνεση. Η ειδική σύνθεση του πέλματος, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την πρόσφυση του ελαστικού, εξασφαλίζει εξαιρετική ασφάλεια και απόδοση φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα. Ο σχεδιασμός του ελαστικού εξασφαλίζει υψηλή σταθερότητα στις στροφές. Η ειδική σχεδίαση με περιφερειακές αυλακώσεις επιτρέπει ταχεία απόκριση χειρισμού και ακρίβεια διεύθυνσης σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα. Το EcoContact 6 ξεχωρίζει για την εξαιρετική ενεργειακή και χιλιομετρική του απόδοση και την ανώτερη οδική συμπεριφορά και απόδοση πέδησης. Η διάταξη του πέλματος προσαρμόζεται συνεχώς στο οδόστρωμα, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ελαστικού. Η ειδική σύνθεση του καουτσούκ ελαχιστοποιεί την τριβή στο οδόστρωμα, που σημαίνει πως το ελαστικό απορροφά λιγότερη ενέργεια και μειώνεται η αντίσταση κύλισης. Το EcoContact 6 απέδειξε πρόσφατα την ενεργειακή του απόδοση στο πλαίσιο δοκιμών θερινών ελαστικών που διοργάνωσε το γερμανικό περιοδικό Auto Zeitung (τεύχος 6/22), ξεπερνώντας εννέα άλλα ευρωπαϊκά, ασιατικά και αμερικανικά ελαστικά σε δοκιμές αντίστασης κύλισης. Η MERCEDES C-CLASS ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ CONTINENTAL

23.05.22 #156 10 Για να σηματοδοτήσει την άφιξη του νέου Megane E-Tech Electric στις αντιπροσωπίες της Renault στην Ευρώπη, η μάρκα πρόσθεσε τέσσερις νέες εφαρμογές λήψης μέσω OpenR Link. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε συνδέσμους λήψης εφαρμογών και αποκλειστικών προσφορών μέσω του MY Renault3. Στη συνέχεια, μπορούν να επιλέξουν, εάν επιθυμούν, απευθείας προβολή του περιεχομένου στην κονσόλα πολυμέσων του οχήματός τους. EASYPARK, ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ Το EasyPark υποστηρίζει τη μοναδική εμπειρία συνδεδεμένης οδήγησης, βοηθώντας τους οδηγούς να διαχειριστούν και να πληρώσου την στάθμευση χωρίς να απαιτείται συσκευή ή smartphone. Ηδωρεάν εφαρμογή θα διαθέτει επίσης ειδικά κουπόνια και προσφορές στους χρήστες. RADIOPLAYER, ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ Με τη δωρεάν εφαρμογή «Radioplayer for Renault», οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε χιλιάδες ραδιοφωνικούς σταθμούς, διαδικτυακές εκπομπές και μεταδόσεις από ευρωπαϊκές χώρες που καλύπτονται από το Radioplayer. Το Radioplayer τους παρέχει εύκολη πρόσβαση σε όλο το ζωντανό και ηχογραφημένο περιεχόμενο και στα σχετικά δεδομένα. Με αυτό, οι χρήστες εκμεταλλεύονται πολλές δυνατότητες, όπως εύκολη και εξατομικευμένη ακρόαση ραδιοφωνικών σταθμών, εμφάνιση τίτλων των εκπομπών ή δυνατότητα εύρεσης προγραμμάτων που μεταδίδονται διαδικτυακά. Σύντομα θα διατίθενται και άλλες υπηρεσίες, ειδικά σχεδιασμένες για τη Renault. SYBEL, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΩΡΕΣ ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Με την εφαρμογή Sybel, οδηγοί και επιβάτες θα διαθέτουν εμπειρία σχεδιασμένη για γαλήνιο ταξίδι και ένα ευρύ φάσμα ακουστικού περιεχομένου με χιλιάδες ώρες podcast, μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, ηχητικών βιβλίων και παιδικών αφηγημάτων. Διαθέτει επίσης διάφορες λύσεις που σχεδιάστηκαν ειδικά από τις ομάδες της Sybel για χρήση κατά την οδήγηση: θεματικές λίστες αναπαραγωγής με τρίωρο περιεχόμενο, συνέχιση ακρόασης ανεξαρτήτως συσκευής, έξυπνη φωνητική υποστήριξη, εξατομικευμένες προτάσεις και λίστα αγαπημένων. Πέραν της πρόσβασης σε εξαιρετικά δωρεάν προγράμματα ήχου, οι πελάτες θα λάβουν και δωρεάν 6μηνη συνδρομή στο Sybel+, την επ’ αμοιβή προσφορά πρωτότυπου αποκλειστικού περιεχομένου. VIVALDI, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ Με τη δωρεάν εφαρμογή περιήγησης Vivaldi, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν, να αγοράζουν και να περιηγούνται, περιμένοντας να φορτιστεί το αυτοκίνητό τους, χωρίς να απαιτείται smartphone ή tablet. Για μεγαλύτερη ασφάλεια, το πρόγραμμα περιήγησης λειτουργεί μόνον όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Με αυτήν την εφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν βιντεοκλήσεις, να επισκέπτονται συνήθεις εφαρμογές διαδικτύου, να έχουν εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες ροής, να περιηγούνται στα δεδομένα με ασφάλεια και πολλά άλλα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΗRenault αναπτύσσει νέες συνεργασίες Η AUDI ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 4.SCREEN H Audi ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τη 4.screen, με στόχο τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας στα αυτοκίνητά της. Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας, οι πελάτες της Audi θα επωφεληθούν από ακόμα πιο ολοκληρωμένες και πλούσιες πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος (points of interest - POI), καθώς θα χρησιμοποιούνται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud (MXC) της εταιρείας τεχνολογίας 4.screen, η οποία εδρεύει στοΜόναχο. Εάν το επιθυμούν οι πελάτες της Audi, θα έχουν την επιλογή να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, βάσει της τοποθεσίας που βρίσκονται από επιλεγμένους τρίτους παρόχους μέσω του συστήματος πολυμέσων ΜΜΙ. Αυτές οι πληροφορίες θα εμφανίζονται μέσα από το γνωστό περιβάλλον του Audi MMI, με τις πληροφορίες από το cloud να συμπληρώνουν το υπάρχον περιεχόμενο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. H 4.screen είναι η πρώτη πλατφόρμα στον κόσμο που κάνει δυνατή την αλληλεπίδραση με τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο. Αναλυτικά στο fleetnews.gr

23.05.22 #156 12 Η Renault Trucks καινοτομεί στη δραστηριότητα ηλεκτρικών μεταφορών, λανσάροντας για πρώτη φορά στον κλάδο το πρότυπο πολυχρηστικό ηλεκτρικό μοντέλο παράδοσης, E-TechMaster OptiModale. Έχοντας δεσμευτεί για μηδενικές εκπομπές ρύπων τελικής παράδοσης, η Renault Trucks στην Caen, ξεκίνησε παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της γκάμας D το 2020. Στα αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά δεύτερης γενιάς της Renault, με τρία μοντέλα, εφαρμόζεται πλέον η καινοτόμος φιλοσοφία πολυχρηστικών μοντέλων, συνδυάζοντας τρεις τύπους ηλεκτρικών οχημάτων σε έναν. Το E-Tech Master OptiModale περιλαμβάνει: „ Βαν LWB L3H1 E-TechMaster Low Loader Luton των 3,5 τόνων, „ Ηλεκτρικό ποδήλατο Cargo eBullitt, „Drone μεταφοράς δεμάτων. Το αμάξωμα Luton Low Loader της Horton Commercials σχεδιάστηκε για παράδοση δεμάτων και διαθέτει χώρο για το σύστημα e-bike και τη βάση drone. Το ηλεκτρικό ποδήλατο E-Bullitt μπορεί να μεταφέρει μικρά δέματα έως 100 κιλά και είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό σύστημα Shimano, το οποίο παρέχει έως και 50 χλμ. ηλεκτρικής υποστήριξης. Η αφαιρούμενη μπαταρία του e-bike μπορεί να φορτιστεί στο 50% σε μία ώρα. Η βάση drone βρίσκεται πάνω στο e-bike, από όπου εκτοξεύεται ένα drone Uvatek, μεταφέροντας πακέτα έως 2 κιλά. ΚΑΘΑΡΌΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌΤΕΡΕΣ ΑΣΤΙΚΈΣ ΠΑΡΑΔΌΣΕΙΣ Η Renault Trucks, λανσάροντας το E-Tech Master OptiModale, αποσκοπεί σε μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και απανθρακοποίηση των αστικών περιοχών. Το OptiModale χρειάζεται δύο άτομα για τη λειτουργία του. Το βαν παραδίδει μεγαλύτερα φορτία, ενώ το e-bike θα μειώσει τη συμφόρηση παραδίδοντας μικρά δέματα. Επιπλέον, το drone μπορεί να αναπτυχθεί σε επείγουσες περιπτώσεις, συμπεριλαμβανομένης της παροχής ζωτικών προμηθειών σε απομονωμένες τοποθεσίες. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η RENAULT TRUCKS ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΗΗΛΕΚΤΡΙΚΗΠΑΡΑΔΟΣΗ E-TechMaster OptiModale Το Δ.Σ. του Renault Group ενέκρινε ομόφωνα την υπογραφή συμφωνιών για την πώληση του 100% των μετοχών της Renault Ρωσίας στον οργανισμό της πόλης της Μόσχας και του 67,69% της συμμετοχής του στην AVTOVAZ στο NAMI (Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης Αυτοκινήτων και Κινητήρων). Η ολοκλήρωση αυτών των συναλλαγών δεν υπόκειται σε καμιά προϋπόθεση και έχουν ληφθεί όλες οι απαιτούμενες εγκρίσεις. Η συμφωνία προβλέπει την δυνατότητα του Ομίλου Renault να επαναγοράσει το ποσοστό του στην AVTOVAZ, εντός της επόμενης 6ετίας. «Σήμερα, λάβαμε μια δύσκολη αλλά απαραίτητη απόφαση και υπεύθυνη επιλογή για τους 45.000 εργαζομένους μας στη Ρωσία, διατηρώντας παράλληλα την απόδοση του ομίλου και τη δυνατότητά μας να επιστρέψουμε μελλοντικά, υπό διαφορετικές προϋποθέσεις. Πιστεύω στην ικανότητα του ομίλου για περαιτέρω επιτάχυνση του μετασχηματισμού του και υπερκάλυψη των μεσοπρόθεσμων στόχων του», δήλωσε ο Luca de Meo, CEO του Renault Group. RENAULT GROUP: ΠΩΛΗΣΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑΣ H JUVENTUS ΚΑΙ Η ΝΕΑ, ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΗ, ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ JEEP Στην τελευταία επίσημη αγωνιστική της υποχρέωση για το φετινό Πρωτάθλημα Ιταλίας, η Juventus παρουσίασε την εμφάνιση με την οποία θα αγωνιστεί τη σεζόν 20222023. Με το πλάνο εξηλεκτρισμού της Jeep να αναπτύσσεται με εξαιρετική ταχύτητα, η νέα εμφάνιση της «Γηραιάς Κυρίας» επικοινωνεί τη φιλοσοφία “Zero Emisison Freedom”, μέσω της οποίας δημιουργούνται τα πλέον αποδοτικά, προηγμένα και φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα στην 80χρονη ιστορία της θρυλικής αμερικανικής μάρκας. Με συστήματα όπως το e-Hybrid, το Plug-in Hybrid 4xe, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η Jeep στοχεύει μέχρι το 2030 το 100% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να αποτελείται από εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=