FLEETNEWS #156

23.05.22 #156 7 Τα γυαλιά MR (μικτής πραγματικότητας) εισήχθησαν πρόσφατα στην εκπαίδευση για τη διαδικασία επιθεώρησης της γραμμής συναρμολόγησης e-powertrain στο εργοστάσιο της Nissan, στο Tochigi της Ιαπωνίας. Η διαδικασία επιθεώρησης e-powertrain περιλαμβάνει τον έλεγχο έως και 30 διαφορετικών στοιχείων. Στο παρελθόν, οι νέοι εργαζόμενοι εκπαιδεύονταν ένας προς έναν, για να διδαχθούν τα καθήκοντά τους. Οι ίδιοι έπρεπε να μελετήσουν διάφορα εγχειρίδια και βίντεο για να φτάσουν στο απαραίτητο επίπεδο επάρκειας. Αυτό απαιτούσε σημαντική χρονική δέσμευση λόγω της πολυπλοκότητας της εργασίας. Ως εκ τούτου, ήταν λογικό να εισαχθεί η μικτή πραγματικότητα για την ενίσχυση τόσο της αποτελεσματικότητας, όσο και της επάρκειας. Με τη χρήση των γυαλιών MR, οι εικόνες και το κείμενο τοποθετούνται πάνω σε ένα πραγματικό e-powertrain, επιτρέποντας στον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει αμέσως την εργασία, από πρώτο χέρι. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να επανεξετάσουν το επίπεδο της επάρκειας τους, στοχεύοντας τις περιοχές που πρέπει να ελεγχθούν. Η Nissan έχει επίσης συνεργαστεί με τον Ιάπωνα προμηθευτή αυτοκινητοβιομηχανιών JATCO για την ανάπτυξη τεχνολογίας παρακολούθησης των ματιών. Αυτές οι λειτουργίες καθιστούν δυνατή την καταγραφή του εκπαιδευόμενου ακόμα και όταν είναι μόνος του, επιτρέποντας στον εκπαιδευτή να ελέγξει το επίπεδο επάρκειάς του σε μεταγενέστερο χρόνο. Εξίσου σημαντική ανακάλυψη είναι και η δυνατότητα χρήσης ενός τρισδιάστατου μοντέλου e-powertrain, ελλείψει του φυσικού, που μπορεί να προβληθεί με τα γυαλιά. Ως αποτέλεσμα της εφαρμογής αυτών των τεχνολογιών, η περίοδος μάθησης μειώθηκε στο μισό, ενώ ο χρόνος διδασκαλίας μειώθηκε κατά 90%. Η NISSAN ΕΞΕΛΙΣΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ MR Η Honda δημοσίευσε προσχέδιο του Prologue, του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού SUV για τις ΗΠΑ. Το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2024 και αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται σε πλαίσιο της General Motors. Η φωτογραφία που δημοσιεύθηκε δείχνει την οριστική έκδοση του σχεδιαστηρίου της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Καλιφόρνια. Είναι το πρώτο Honda που σχεδιάζεται κυρίως μέσω εικονικής πραγματικότητας και πρέπει να διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική και καλύτερη αυτονομία. Το Honda Prologue θα κατασκευαστεί επάνω στην ειδική πλατφόρμα μπαταριών Ultium της General Motors, στις ΗΠΑ. Πιθανότατα, θα διαθέτει ενεργειακή ισχύ 100 kWh, καθιστώντας εφικτή αυτονομία 300 μιλίων. Επιπλέον, ένα ακόμα SUV παρόμοιας τεχνολογίας θα ακολουθήσει το Prologue. ΑΝΑΝΕΩΜΈΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΕΣ ΗHonda και η GM συνεργάζονται για την ανάπτυξη EV και αυτόνομης οδήγησης. Επιθυμούν να λανσάρουν από κοινού γκάμα οικονομικά προσιτών EV το 2027. Ταυτοχρόνως, η Honda αναπτύσσει και την αποκλειστική της e: Architecture, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της ένα χρόνο νωρίτερα, το 2026. Το Prologue εγκαινιάζει την νέα στρατηγική EV της Honda για 30 BEV έως το 2030 ή πωλήσεις περίπου 2 εκατομμυρίων μονάδων, σχεδόν το ήμισυ της ετήσιας παραγωγής της. Η Honda αναφέρει πως προχωρά επίσης σε σταδιακό μετασχηματισμό του δικτύου αντιπροσώπων, εν όψει της ηλεκτρικής μετάβασης. Αναλόγως των τοπικών κριτηρίων πώλησης BEV, θα πρέπει να εγκαταστήσουν σταθμούς φόρτισης και να αναθεωρήσουν τα εργαλεία τους. Πρέπει να ετοιμαστεί νέο σχέδιο καταστημάτων για τη νέα εποχή των BEV. ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ SUV Honda Prologue

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=